• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 April

DeletedUser

ik ook, zit net op een site van tweakers te kijken, en daar zijn ze ook lekker bezig geweest xD een poll met slechts 1 optie en nummers ipv letters bij de artikelen xD (maar dat hebben ze inmiddels alweer teruggedraaid :( )

Voor meer online grappen houd ik me aanbevolen!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Mmm, als je

javascript:AjaxWindow.show('quest',{quest_id:445},'445');

Plakt in je scherm komt de opdracht wel tevoorschijn. Alleen is het voor mij 3 uur lopen alvorens ik de opdracht kan afsluiten.

Opdracht:


Ridder (Het moment van stilte)

Neem de zegening van de pater in ontvangst en begroet je nieuwe leven.

Vereist: Ga naar Kruispunt
Beloning: + Onbekend

Op de Engelse server heeft iemand de opdracht afgesloten (als het echt is).

fjfdx3.png
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ik ook, zit net op een site van tweakers te kijken, en daar zijn ze ook lekker bezig geweest xD een poll met slechts 1 optie en nummers ipv letters bij de artikelen xD (maar dat hebben ze inmiddels alweer teruggedraaid :( )

Voor meer online grappen houd ik me aanbevolen!

Bekijk een filmpje op YouTube en waar normaal:

360p
480p
etc. staat, kun je nu ook een filmpje afspelen in letters :D
 

DeletedUser

Ik hoop op een goede 1 April grap vorig jaar was dat zeer leuk
 

DeletedUser

Ik ben nu hout aan het hakken :)
Vind het ook al leuk dat mijn aantal afgesloten opdrachten stijgt XD
 

DeletedUser

Ridder (Vacature)

Sheriff John Fitzburn: leandertjuh2! Goed dat je je gezicht weer laat zien. Ik heb van de marshall een paar nieuwe vacatures voor dit gebied gekregen. Misschien ben je wel geïnteresseerd. Opmerking: Wanneer je deze opdracht tot een goed einde brengt, verlies je je huidige karakterklasse en krijg je een nieuwe.
 

DeletedUser9519

Jammer dat je niet echt van karakterklasse mag wisselen, op W5 zou ik graag soldaat worden.
 

DeletedUser

Het zijn toch weer Ervaringspunten die je binnenhaalt, 1e opdracht al. +50, maakt mij het nou uit dat ik een april fool ben, ik wil Ervaring :D
 

DeletedUser

je krijgt een medaille :) heb ze juist gekregen. Het is zo'n greenhorn die naar je wijst en je uitlacht :p
 

DeletedUser

voorlopig alleen op de beta :) maar straks ook op alle andere werelden normaal :)

 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

wie kan hier even een lijstje maken met alle opdrachten die er zijn.
Ik weet alleen de eerste 2

ridder(vacature)
vereist: -
beloning: -

ridder(sterk als een beer)
vereist: Bomen hakken (1 uur)
beloning: 50 ervaring

en verder weet ik het niet. Zou iemand die het wel weet het even kunnen opschrijven?
 

DeletedUser

Ridder (Vacature)
Sheriff John Fitzburn: Referer! Goed dat je je gezicht weer laat zien. Ik heb van de marshall een paar nieuwe vacatures voor dit gebied gekregen. Misschien ben je wel geïnteresseerd. Opmerking: Wanneer je deze opdracht tot een goed einde brengt, verlies je je huidige karakterklasse en krijg je een nieuwe.

Het volgende is 1 uur bomen hakken.

Dus nu een uurtje fort bewaken

Na het uurtje fort bewaken, moet je een gebed doen :o

Haha, je moet naar een opdrachtgever gaan, maar die zit verstopt achter een "hengel" icoontje :p

Mmm, als je

javascript:AjaxWindow.show('quest',{quest_id:445},'445');

Plakt in je scherm komt de opdracht wel tevoorschijn. Alleen is het voor mij 3 uur lopen alvorens ik de opdracht kan afsluiten.

Opdracht:


Ridder (Het moment van stilte)

Neem de zegening van de pater in ontvangst en begroet je nieuwe leven.

Vereist: Ga naar Kruispunt
Beloning: + Onbekend

Op de Engelse server heeft iemand de opdracht afgesloten (als het echt is).

fjfdx3.png

Dat is hem zo goed als helemaal denk ik :D
 

DeletedUser

oke, bedankt. is nog wel een lijst die ik dan voor vanavond moet afsluiten. En ik hoop maar dat het lopen lekker dichtbij is.
 
Bovenaan