• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 April

DeletedUser

Morgen is het weer 1 April.. met welke grap zal het The-west team dit jaar komen?

Ben benieuwd of het net zon hit zal zijn als vorig jaar..
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

sorry vriend, maar het is morgen al 1 april :p

verder geen idee .. ;)
 

DeletedUser

Vandaag over 2 dagen?
Het is gewoon morgen :p


Volgens mij komt er geen 1 aprilgrap, maar die van vorig jaar was wel leuk :p. Plots waren er ontzettend veel mensen op het forum. :rolleyes:
 

DeletedUser11617

PS ik speel dit spel pas van af 2010. War voor een grap haalde ze vorig jaar dan uit :p?
 
Ik heb eerlijk gezegd geen idee wat voor grap ze zullen uithalen, als ze al een grap gaan uithalen.

Als ze het doen zal het wel leuk worden ;)
 

DeletedUser

Vandaag over 2 dagen?
Het is gewoon morgen :p


Volgens mij komt er geen 1 aprilgrap, maar die van vorig jaar was wel leuk :p. Plots waren er ontzettend veel mensen op het forum. :rolleyes:

was idd wel een goede, maar ik denk dat er dit jaar eerder in de vorm van een opdracht ofzo iets komt ..
 

DeletedUser

alle werelden zouden gereset worden:p en ik heb hier al topic over bij spamforum:p 2 topics dit was eerder
 

DeletedUser

PS ik speel dit spel pas van af 2010. War voor een grap haalde ze vorig jaar dan uit :p?

alles zou gereset worden etc :p ... iedereen in rep en roer en niet nadenkend bij feit dat het 30 maart om 23.55 geplaatst was :cool:
 

DeletedUser

Oops.. zit de hele week al in de knoei qua dagen..

Vorig jaar hadden ze gezegd dat ze uit de beta fase kwamen.. iedereen moest overnieuw beginnen: Gevolg een discussie van 1000+ berichten.. IN 1 DAG! kan het topic alleen niet vinden.. zal welverwijderd zijn..
 

DeletedUser11617

Misschien is die update elke dag wanneer je inlogt krijg je een bonus. dat kna wel een 1 april grap zijn :p.

Ps is wel een goede van vorig jaar alleen niet zo leuk als dat echt was :p.
 

DeletedUser

Het is nog geen 1 april en je hebt het daadwerkelijk gekregen, die vlieger gaat dus niet op :rolleyes:
 

DeletedUser11617

Kan om het goed te lijken 1 keer een bonus :p. om het echt te lijken kan wel.
 

DeletedUser

mischien gaat er wel een mod expres iets lekken over de 3e sleutel... :rolleyes: (ik zal het dan wel een goeie vinden :p)
 

DeletedUser

ja:p alleen waarom zouden ze dit doen dan is het een grote teleurstelling:p
 

DeletedUser385

dat zou heel goed kunnen... vooral omdat er staat morgen weer

enne heeft iemand gezien of er echt wat bijgekomen is?
 

DeletedUser1053

Ik verwacht dat er weer een 1 april grap op the-west en tribalwars komt, maar waarom maak je nou dit onderwerp hier aan, zo is de hele grap toch verpest? :rolleyes:
Als Marco vanavond in het telegraaf kantoor een aankondiging plaatst en er hier een discussie topic over maakt, trapt niemand er meer in omdat er recht een onderwerp onder staat met de titel '1 April'. :p
 
Bovenaan