• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

1 April

DeletedUser9519

Of iedereen wordt gerickroll'd op welke arbeid je ook klikt XD
 

DeletedUser

De benoeming van Marcoo tot CM was denk ik een te vroeg ingezette 1 april grap.

Die update van gister is dan wel weer goed ingepland, dan zet ik daar mijn geld maar op :D
 

DeletedUser

Zou dit er mee te maken hebben? ;)

Ridder (Vacature)

Sheriff John Fitzburn: Referer! Goed dat je je gezicht weer laat zien. Ik heb van de marshall een paar nieuwe vacatures voor dit gebied gekregen. Misschien ben je wel geïnteresseerd. Opmerking: Wanneer je deze opdracht tot een goed einde brengt, verlies je je huidige karakterklasse en krijg je een nieuwe.
 

DeletedUser3997

ik ben sinds vanmorgen geschorst tot 2 april wegens regel 9: voertaal is nederlands. ik heb geen idee waar ik over de schreef ging, ik hoop dat het een 1 aprilgrap is :p
 
Zou dit er mee te maken hebben? ;)

Ridder (Vacature)

Sheriff John Fitzburn: Referer! Goed dat je je gezicht weer laat zien. Ik heb van de marshall een paar nieuwe vacatures voor dit gebied gekregen. Misschien ben je wel geïnteresseerd. Opmerking: Wanneer je deze opdracht tot een goed einde brengt, verlies je je huidige karakterklasse en krijg je een nieuwe.

Hoe dan ook, ik wil wel een ridder worden dus ga ik die opdrachten proberen. Het voglende is 1 uur bomen hakken.
 

DeletedUser3997

Hoe dan ook, ik wil wel een ridder worden dus ga ik die opdrachten proberen. Het voglende is 1 uur bomen hakken.

jah die is hem duidelijk :) das de aprilgrap , ik kon het zelf niet zien omdat ik dus geschorst ben :p
 

DeletedUser

ja er staat dat je je huidige karakterklasse verliest en een nieuwe krijgt :p dan krijg je waarschijnlijk een april fooled karakterklasse :p maar ik ben al verder dan het hout hakken nu :p ik moet nu 1 uur fort bewaken :) wie weet krijgen we dan ook nog een april fooled medaille :p
 
Tsja, ik heb het hierdoor nog maar juist gezien en het is nog een uur terug lopen van het fortgevecht dus het zal voor morgenmiddag zijn om het verder te zetten.
 

DeletedUser10718

ik vind het een te duidelijke 1 april grap:p

als ik echt van karakterklasse zou kunnen veranderen, zou ik meer dan blij zijn :D
 

DeletedUser

zeker als het een nieuwe zou zijn. zou wel grappig zijn, een ridder in het wilde westen.:D
 

DeletedUser

hmm oke, een uur wachten nog tot ik dat uur bewaken klaar heb, denk dat ik toch maar ga slapen :p

Dan ga ik morgen wel bidden
 

DeletedUser

Haha, je moet naar een opdrachtgever gaan, maar die zit verstopt achter een "hengel" icoontje :p
 

DeletedUser

Heb die niet op die wereld, maar ik ben er 100% zeker van dat het te maken heeft met 1 april. :p
 
Bovenaan