• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Updates discussietopic

de helft van de feestdag aankondiging is niet gepost?
jeezzzzz alweer zo'n faalactie

Hieronder staat de informatie over de beschikbare voorwerpen.

niets dus
pffffffff alleen de nieuwe kerstset
 
Mastadont, zelfs dat niet, als je de 3e kledingsetbonus opent, dan krijg je de uitverkoop te zien, en de 3e bonus ontbreekt.

Wat een faalaankondiging, man man man. Er wordt zelfs ook eerst van groene cadeaus gesproken en wat verder bij de prestatie zijn het gele. Er wordt echt niets meer van spelcheck/foutencheck gedaan voor die aankondigingen.
 
"Speed server avonturen veranderingen
Er is een aanpassing gedaan in avonturen op onze speed servers (voor ons alleen NL12). Van nu af aan zijn alle speedservers van alle taalversies met elkaar verbonden. Dit houdt in dat de markt is verbonden, maar dat je ook nieuwe spelers in het spel kunt ontmoeten. De aanpassing laat je avonturen spelen met niet alleen spelers van je eigen taalversie, maar ook met andere spelers in het Wilde Westen Speed gebied. Tijdens avonturen ontmoet je geen spelers die op de normale werelden spelen. Wat vind je van deze aanpassing? Zou je deelnemen aan een internationale Avontuur speed server?"

Dat houdt in de praktijk dus in dat het voor ons volledig onmogelijk wordt om avonturen te spelen op onze eventserver? We kunnen wel met andere speedwerelden spelen, maar dan moet hier dus op precies hetzelfde moment ook een speedevent plaatsvinden als ik het goed begrijp. Ik snap dat dit een leuke aanvulling kan zijn voor .net, maar voor hier is het echt compleet belachelijk. En nee, ik ga zeker niet meedoen aan een avontuur speedserver :D
 
Speed server avonturen met andere speed servers... Lijkt mij erg interessant als wij een "geen event setjes" event hebben, en een andere taalversie een event met lvl 5 event geweren... Of wij een event waarbij er weinig ep bonus is (zoals ons vorige event) en je dus bijv. lvl 120 bent, en er een andere taalversie een fg event heeft waar iedereen lvl 200 of 250 is gemaakt.

Is daar rekening mee gehouden / wordt daar intern over gecommuniceerd om wellicht speed events af te stemmen?
 
of je nu inlogt op de inter eventserver of nl event server
maakt eigenlijk niet uit
dus het samenvoegen van speedservers? is eigenlijk gewoon belachelijk
mede doordat speed servers zelden tegelijk lopen
het zou nog enige waarde hebben als de speedservers het hele jaar open zouden zijn
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
Tussen 20 januari 4:30 uur en 22 januari 4:30 uur

vanwaar die specifieke tijd? zo maar uit nieuwsgierigheid
Een exacte reden heb ik hier niet voor. Dit wordt aangegeven vanuit InnoGames. Ik verwacht dat dit te maken heeft met verschillende processen die in de nacht lopen en deze bonussen niet tegelijkertijd worden gestart met de overige processen die actief zijn.
 
PHP update
Wij hebben het spel geupdatet naar een nieuwere PHP versie. Hiermee kunnen wij het spel blijven onderhouden en de spelkwaliteit voor je verbeteren.

Wat betekent dit precies? :)
 
overgegaan naar een nieuwere software
net als je eigen besturing op je pc
van windows 10 naar windows 11 gaan zeg maar
maar denk dat het meer met andere games te maken heeft dan met the west eigenlijk
dus niet specifiek voor tw gedaan
 

Kleiduif.

Teamleden
Community Manager
Spelmoderator
Forummoderator
overgegaan naar een nieuwere software
net als je eigen besturing op je pc
van windows 10 naar windows 11 gaan zeg maar
maar denk dat het meer met andere games te maken heeft dan met the west eigenlijk
dus niet specifiek voor tw gedaan
De update is alleen uitgevoerd voor The West. Met deze update zijn onder andere de laadtijden verbeterd.
 
Veel plezier met de bonussen!

moet je ze wel aanzetten
welke faalhaas is daar nu weer verantwoordelijk voor?
altijd wel wat aan de hand bij dat sukkelige inno
 
Bovenaan