• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

nou ja, tis maar iets voor de premiumn0OB.s eh :p ik heb tot nu toe 4x paasei gekregen -.-

Ja da's waar, maar ik ben toch blij dat je er nog wat moeite voor moet doen :p
Ik denk trouwens dat veel mensen vooral hun nuggets gebruiken om hun aantal gewonnen duels niet te resetten, en de kans dat ze daar uiteindelijk iets aan hebben is niet zo groot.
 

DeletedUser4007

Ja, maar ik denk dat we kunnen concluderen dat ze daarop teruggekomen zijn of dat ze er een andere definitie van bijna op nahouden. Of dat ik zo enorm faal, natuurlijk :p

wat de reden ook is
inno faalt weer zoals gewoonlijk
 

DeletedUser

Ik begrijp al het gekat niet. Het is in mijn ogen een originele paasactie. Als non-premium-speler win ik eigenlijk alleen maar eitjes, maar ik vind dat best leuk. De aankondiging dat je bijna niet kunt verliezen is inderdaad wel wat bezijden de waarheid. De eerste twee dagen verloor ik op drie werelden meer dan de helft van mijn duels... Sinds ik kledij met vooral mikken kies, gaat het beter.
 

DeletedUser8307

Ik begrijp het wel. De bedoeling was dat je zelden zou verliezen. Alleen verlies je als niet-duellist meer dan dat je wint. Ook als puur bouwer heb je geen schijn van kans om te winnen. Falend evenement! :blink:
 

DeletedUser12351

dat is idd erg frustrerend....

Zijn er mensen die een cartwights hoed willen ruilen voor iets op w7?
 
heb op collorado een doc hoed en een freeman halsdoek
op briscoe ook een freeman halsdoek
en op wereld 7 carwrihgt vest, riem en wat halsdoeken en hoeden dubbel

Alles ruilen voor paasitems wereld 7
 

DeletedUser6244

Ik begrijp het wel. De bedoeling was dat je zelden zou verliezen. Alleen verlies je als niet-duellist meer dan dat je wint. Ook als puur bouwer heb je geen schijn van kans om te winnen. Falend evenement! :blink:

Onzin. Full bouwer en alles gewonnen. (9/9)
 

DeletedUser8307

Niet overdrijven, als puur-handeldrijven win ik zelfs meestal ;)

Logisch, de tegenstand is niet zo sterk en als puur handeldrijver beschik je over twee goed uitgebouwde duelvaardigheden: tactiek en imago. ;)

Als bouwer heb je dat niet echt. Enkel slagkracht kan voordelen geven (zeer beperkt...) en weerstand (als hij met een slagwapen aanvalt).

En overdrijven? Als ik zeg dat ik telkens verlies, dan is dat toch niet overdrijven? Neen, het is gewoon waarheid! ;)
@Hierboven: Jij gaat weten wat ik gewonnen hebt zeker?
 

DeletedUser6377

Niet overdrijven, als puur-handeldrijven win ik zelfs meestal ;)

Zelfs als duellant met laten we zeggen 350 uitwijken en 350 mikken (niet mijn werkelijke stats maar genoeg in de buurt voor mijn statement) heb ik een paar keer verloren!
Dit lijkt mij vreemd gezien de aankondiging en de toelichting van master.

Oh en ik krijg teveel paaseitjes! Ook nog eens alleen maar arbeidsmotivatie krengen die ik toch nooit gebruik...
 

DeletedUser6244

lol hannes.. je zegt dat je als puur bouwer GEEN schijn van kans hebt , en dat is onzin, aangezien ik al mijn duels heb gewonnen..
 

DeletedUser

ach, schattig hannes, noobheid komt weer boven bij jou ? :p

OT: natty (ik) vs buntline (nr1)
gewonnen
docs stropdas :D (eerste 'waardevolle item' :D)
 
De NPC's hebben iets slechtere skills dan jij, met dezelfde verdeling. Het is uitgebreid getest, en je zal de meeste gevechten winnen. Je zal ze waarschijnlijk niet allemaal winnen, maar toch wel rond de 90%.
 

DeletedUser6377

De NPC's hebben iets slechtere skills dan jij, met dezelfde verdeling. Het is uitgebreid getest, en je zal de meeste gevechten winnen. Je zal ze waarschijnlijk niet allemaal winnen, maar toch wel rond de 90%.

meer 60% bij mij helaas
 

DeletedUser4007

De NPC's hebben iets slechtere skills dan jij, met dezelfde verdeling. Het is uitgebreid getest, en je zal de meeste gevechten winnen. Je zal ze waarschijnlijk niet allemaal winnen, maar toch wel rond de 90%.

onzin:hmf:

feiten wijzen anders heel wat anders aan
 

DeletedUser

5 van de 5 duels gewonnen als avo met slappe duel skills dus niet zagen jongens en meisjes :p
 

DeletedUser385

De NPC's hebben iets slechtere skills dan jij, met dezelfde verdeling. Het is uitgebreid getest, en je zal de meeste gevechten winnen. Je zal ze waarschijnlijk niet allemaal winnen, maar toch wel rond de 90%.

op w9 nog geen enkel duel gewonnen xD
 

DeletedUser8307

lol hannes.. je zegt dat je als puur bouwer GEEN schijn van kans hebt , en dat is onzin, aangezien ik al mijn duels heb gewonnen..

In mijn geval dan. :p

En azerder: ik ben overal hoger dan jou, dus wie is er de noob? :D
 
Bovenaan