• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser4007

als je verliest, mag je toch gratis opnieuw proberen ?

als je effe 6 uur wacht
maar dan zou je ook de normale poging weer krijgen
dus dat gratis is eigenlijk bedoeld voor nuggets
voor de nugget-free maakt het geen moer uit
volgende beurt of gratis duel...... boeieeeeeeeeee

Hoeveel duels heb je al gedaan? :p
genoeg om er al iets van een berekening van te kunnen maken
maar jouw kennende begin je dan over......je kan het pas uitrekenen als je 1000+ duels hebt gedaan
je standaard antwoord eigenlijk
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

ow, dan is er wel iets mis, maar ik heb tot nu toe alles gewonnen, dacht dat je opnieuw mocht als je verloor :S (was het niet, je mag hem zoveel uitdagen als je wilt)...
 

DeletedUser14782

Het zou kunnen wat leones zegt. Op arizona zit ik met redelijk wat mikken en weinig uitwijken. Ik raak hem gemiddeld 6x en hij mij 4x.

Op briscoe heb ik trouwens wel gemerkt dat ik in m'n LP kleding bijna telkens verlies en in m'n duelkleding (voor zover ik dat heb) win. Komt dat dan omdat 't relatieve verschil groter wordt?
 
De NPC's hebben iets slechtere skills dan jij, met dezelfde verdeling. Het is uitgebreid getest, en je zal de meeste gevechten winnen. Je zal ze waarschijnlijk niet allemaal winnen, maar toch wel rond de 90%.

van de 11 duels er 3 gewonnen op w4, nadat ik puur mikken kleding aandeed win ik soms wat. Als puur verschuiler raakt niemand wat en 90% winst zal ook niet voorkomen bij puur verschuilers wed ik.
 

DeletedUser8307

Het zou kunnen wat leones zegt. Op arizona zit ik met redelijk wat mikken en weinig uitwijken. Ik raak hem gemiddeld 6x en hij mij 4x.

Op briscoe heb ik trouwens wel gemerkt dat ik in m'n LP kleding bijna telkens verlies en in m'n duelkleding (voor zover ik dat heb) win. Komt dat dan omdat 't relatieve verschil groter wordt?

Simpel: je vaardigheden zijn beter dan. Dat zal er ook wel voor een stuk tussen zitten! :D
 

DeletedUser4468

van de 11 duels er 3 gewonnen op w4, nadat ik puur mikken kleding aandeed win ik soms wat. Als puur verschuiler raakt niemand wat en 90% winst zal ook niet voorkomen bij puur verschuilers wed ik.

Ook op w7 als puur verschuiler nog niks gewonnen :(

Ik denk zelf dat Leones zijn theorie aardig klopt :) Het enige probleem is: in hoe grote mate heeft hij slechtere skills dan jou?

Verder op al mijn andere werelden alles gewonnen:)
 

DeletedUser4007

beetje tegenstrijdig
je hebt op w7 nix gewonnen, maar je geeft leones wel gelijk met die 90%

roflol:laugh:
 

DeletedUser3012

beetje tegenstrijdig
je hebt op w7 nix gewonnen, maar je geeft leones wel gelijk met die 90%

roflol:laugh:

Ook op w7 als puur verschuiler nog niks gewonnen :(

Ik denk zelf dat Leones zijn theorie aardig klopt :) Het enige probleem is: in hoe grote mate heeft hij slechtere skills dan jou?

Verder op al mijn andere werelden alles gewonnen:)

wink.gif
 

DeletedUser4007

dan kan je kopieeren tot je blauw ziet

en highlighten dat hij op andere werelden wel alles gewonnen heeft
maar dat veranderd helemaal nix

blijft een tegenstelling die niet klopt:cool:
 

DeletedUser4007

zadels geven trouwens aan niet verkoopbaar te zijn:laugh:

zijn dus wel gewoon verkoopbaar;)

Onderbouwing?
misschien eens lezen?

of ga je de berekening gebruiken dat die 10% w7 is
en de overige 90% de andere werelden?
roflol
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Wauw, Mastadont, bezig met 1-aprilgrappen? De kans die Leones aangeeft kan prima stroken met wat Lauy zegt, aangezien het om kansen gaat. Er is altijd een kans dat je helemaal niets wint en er is een kans dat je alles wint. De kans dat je na bijvoorbeeld 10 duels met 90% winkans niets hebt gewonnen is gewoon 0,1^10. Ja, dat is een absurd kleine kans, maar wel mogelijk. Een kans is niet "fout" te noemen door met één of twee voorbeelden te komen. Sowieso hoor je als onderzoeker nooit voorbeelden te gebruiken, want die zijn altijd subjectief. Als ik nu een meldpunt voor klachten over een willekeurig bedrijf open en zeg dat ook mensen met goede ervaringen dat op mogen sturen, zul je zien dat een overgrote meerderheid een klacht instuurt en kan ik concluderen dat 90% van de klanten ontevreden is. Dat kan onzin zijn, want vooral boze mensen nemen de moeite iets in te sturen.

Zo zit het ook op dit forum. Schreeuwertjes zoals jij staan hier te roepen dat de kans die Leones aangeeft niet klopt, want je ziet op dit forum toch veel mensen die veel verliezen? Ja, dat zal best, maar er zijn ook spelers bij wie het prima gaat of die meer dan verwacht winnen. Maar die laten zich minder horen.

Ik heb er vertrouwen in dat de kans die Leones aangeeft klopt. De vraag is wel hoe ver de afwijking ligt. Daarmee bedoel ik dat je een gemiddelde van 9/10 duels winnen zo kunt modificeren dat je twee scenario's krijgt: Veel afwijking en weinig afwijking. Bij veel afwijking zorg je ervoor dat het aantal gewonnen duels kan variëren van 3/10-10/10, terwijl je bij weinig afwijking ervoor kan zorgen dat je tussen 8/10 en 10/10 zit. Ik heb het vermoeden dat daar te weinig rekening mee is gehouden, daarom de ophef over de uitspraak dat winnen makkelijk is.
 
Wauw, Mastadont, bezig met 1-aprilgrappen? De kans die Leones aangeeft kan prima stroken met wat Lauy zegt, aangezien het om kansen gaat. Er is altijd een kans dat je helemaal niets wint en er is een kans dat je alles wint. De kans dat je na bijvoorbeeld 10 duels met 90% winkans niets hebt gewonnen is gewoon 0,1^10. Ja, dat is een absurd kleine kans, maar wel mogelijk. Een kans is niet "fout" te noemen door met één of twee voorbeelden te komen. Sowieso hoor je als onderzoeker nooit voorbeelden te gebruiken, want die zijn altijd subjectief. Als ik nu een meldpunt voor klachten over een willekeurig bedrijf open en zeg dat ook mensen met goede ervaringen dat op mogen sturen, zul je zien dat een overgrote meerderheid een klacht instuurt en kan ik concluderen dat 90% van de klanten ontevreden is. Dat kan onzin zijn, want vooral boze mensen nemen de moeite iets in te sturen.

Zo zit het ook op dit forum. Schreeuwertjes zoals jij staan hier te roepen dat de kans die Leones aangeeft niet klopt, want je ziet op dit forum toch veel mensen die veel verliezen? Ja, dat zal best, maar er zijn ook spelers bij wie het prima gaat of die meer dan verwacht winnen. Maar die laten zich minder horen.

Ik heb er vertrouwen in dat de kans die Leones aangeeft klopt. De vraag is wel hoe ver de afwijking ligt. Daarmee bedoel ik dat je een gemiddelde van 9/10 duels winnen zo kunt modificeren dat je twee scenario's krijgt: Veel afwijking en weinig afwijking. Bij veel afwijking zorg je ervoor dat het aantal gewonnen duels kan variëren van 3/10-10/10, terwijl je bij weinig afwijking ervoor kan zorgen dat je tussen 8/10 en 10/10 zit. Ik heb het vermoeden dat daar te weinig rekening mee is gehouden, daarom de ophef over de uitspraak dat winnen makkelijk is.

Over het algemeen klopt het ook wel, die 90% wist, want op de andere werelden verlies ik heel soms. Alleen wat wij duidelijk willen maken is, als je puur verschuiler bent dan win je nooit 90%. Test het maar eens uit zou ik zeggen! Dat ligt niet aan de formule, maar aan het verschuilen. Wie puur verschuiler is heeft geen duelskills, behalve 1 skill. Uitwijken. Als de tegenstander dit ook als enige skill heel veel heeft, dan raakt niemand wat omdat alle andere skills niet tegen het uitwijken opwegen. Met puur mikken kleding kom ik aan 61 tegenover 169 uitwijken(ik moet toegeven dat ik lang niet de beste kleding heb). De kans kan wel 90% zijn dat we winnen, maar dit is meer een uitzondering van de formule denk ik.
 
Bovenaan