• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

klopt, dat is ook de manier dat we daar bij kwamen.

ook zijn er volgens mij sommige mensen die aan deze kant vochten, alleen geen idee meer wie :p
 

DeletedUser

ja, het enige irritante is is dat je bijna altijd op een bepaald tijdstip die opdracht krijgt:mad:
 

DeletedUser

Duidt op vlag van de confederatie. Dat lijkt me tenminste, ik heb nu wel geleerd dat je alles zo dichtbij mogelijk moet zoeken, niet te ver doordenken dus.

Ik zeg niet dat je het te ver moet gaan zoeken, maar een vlag van de confederatie lijkt me toch te voor de hand liggend...

klopt, dat is ook de manier dat we daar bij kwamen.

ook zijn er volgens mij sommige mensen die aan deze kant vochten, alleen geen idee meer wie :p

Cole Younger??
 

DeletedUser

Duidt op vlag van de confederatie. Dat lijkt me tenminste, ik heb nu wel geleerd dat je alles zo dichtbij mogelijk moet zoeken, niet te ver doordenken dus.

Daar zijn al een hoop dingen mee uitgeprobeerd. Als je nog nieuwe suggesties hebt... dump ze hier.

Grz,
Calvino
 

DeletedUser

slaap set

mischien hebben we de slaap set nodig??
als die aan heb dan krijg je praying plus
en mischien krijg je dan makkelijker spullen :p
of sleutel of zo
 

DeletedUser

V Er is geen enkele hint gegeven naar de slaapset (of bij mijn weten niet). Daarom denk ik van niet.
 

DeletedUser1003

Op wereld 2 mis ik enkel het nachthemd nog (en die heb ik op wereld 1 dan net weer dubbel:( ).
 

DeletedUser385

lolz:p

ik heb nog nergens hempje

wel op w1:

2x achter elkaar (2 uur) een slaapmuts
 
Waar vinden jullie die dingen?:confused:

Ik doe sinds ik level 99 ben alleen maar arbeiden met een hoog gelukspercentage, want aan exp heb ik toch niks meer.. En nog heb ik alleen het kussen en 3x de nachtemmer....
 

DeletedUser

Waar vinden jullie die dingen?:confused:

Ik doe sinds ik level 99 ben alleen maar arbeiden met een hoog gelukspercentage, want aan exp heb ik toch niks meer.. En nog heb ik alleen het kussen en 3x de nachtemmer....

Ik doe met je mee:(, maar dient men niet juist een wat minder hoog geluk percentage te hebben voor die producten, gezien de prijs??

Is dit on topic of gaat dit over de slaapset?
 

DeletedUser

gaan jullie mij nu echt zeggen dat ik me ere bij moet bemoeien :p

ik mis ook de buur nog maar moet ook nog de pantoffels :p maja beer is echt lastig om te krijgen heb ik et id..

we zyn al dichter :)

heb een vermoeden hoe het is maar zeg het niet aangezien ik niet weet wat er in die 170paginas is te weten gekomen :p
en het niet ga lezen.

LEONES!
jij moet het tg weten ;)
 
Bovenaan