• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Grapjes van de devs

DeletedUser

wat voor nut had die boksbeugel dan ?

en om eerlijk te zijn ben ik blij dat zo'n wapens niet worden "weggegeven" door wedstrijden
 

DeletedUser

en om eerlijk te zijn ben ik blij dat zo'n wapens niet worden "weggegeven" door wedstrijden

Bwa hangt ervan af op welke manier :) Van mij mogen ze wel voorwerpen weggeven die niemand heeft, maar die mogen dan zeker niet in de buurt komen van de beste wapens. Moest nu iemand een boksbeugel met een wedstrijd winnen die hit van 5-55. Ja dan is dat gewoon leuk voor de winnaar om die als enige te hebben maar dan hoeft niemand jaloers te zijn omdat hij onverslaanbaar geworden is :p
 

DeletedUser

Bwa hangt ervan af op welke manier :) Van mij mogen ze wel voorwerpen weggeven die niemand heeft, maar die mogen dan zeker niet in de buurt komen van de beste wapens. Moest nu iemand een boksbeugel met een wedstrijd winnen die hit van 5-55. Ja dan is dat gewoon leuk voor de winnaar om die als enige te hebben maar dan hoeft niemand jaloers te zijn omdat hij onverslaanbaar geworden is :p

Dat vind ik ook. Het moet niet zo zijn als op de Franse server, maar een speciaal voorwerp wat niet veel beter is dan andere voorwerpen mogen ze van mij weggeven. Ik zou zelfs graag willen dat ze dat ze dat gaan doen :)
 

DeletedUser

een boksbeugel is een slagwapen. Gwoon je vingers door de gaatjes en slaan:p

Exact, al is 't eerder gewoon een collector's item, gezien de schade. :)

35i88lc.png
 

DeletedUser6456

met zo'n ding kom je nooit de muur van een fort op :p. lijkt me meer iets op op een toren vast te schroeven.
 

DeletedUser905

Gatling gun ook wel:

9b0380a632f5.jpg
De gattling gun was eigenlijk het beste fortwapen verkrijgbaar toen de forten kwamen. Maar op de beta is het naderhand gewoonweg te sterk verklaart en is uit het spel gehaald.
Uit de winkels altans. Het was een grap van de dev's om de gattling in iedere level 1 geweermaker verkrijgbaar te maken en zo allemaal geruchten rond te doen gaan. Maar uiteindelijk is dus besloten deze eruit te halen, maar hij staat nog in de database. En nu zijn de russen deze dus ook uit aan het delen bij het Geronimo project. Maar vergis je niet. Eéntje in handen krijgen is geen makkelijke klus ;)

Jammer dat ik mijn afbeeldingen kwijt ben (map eens geleegd). Anders had ik jullie de engelse versie van de gattling laten zien die toendertijd op de beta was.
 

DeletedUser

De gattling gun was eigenlijk het beste fortwapen verkrijgbaar toen de forten kwamen. Maar op de beta is het naderhand gewoonweg te sterk verklaart en is uit het spel gehaald.
Uit de winkels altans. Het was een grap van de dev's om de gattling in iedere level 1 geweermaker verkrijgbaar te maken en zo allemaal geruchten rond te doen gaan. Maar uiteindelijk is dus besloten deze eruit te halen, maar hij staat nog in de database. En nu zijn de russen deze dus ook uit aan het delen bij het Geronimo project. Maar vergis je niet. Eéntje in handen krijgen is geen makkelijke klus ;)

Jammer dat ik mijn afbeeldingen kwijt ben (map eens geleegd). Anders had ik jullie de engelse versie van de gattling laten zien die toendertijd op de beta was.

fort4.png


There you go. :p

Het was bij mijn weten geen grapje van de devs, maar een bug dat de Gatling Gun al bij level 1 in de shops kwam trouwens. :p
(Gevonden: [klik])

Zoals je ziet zijn de stats wel aangepast geweest ondertussen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser905

Correct! En idd. De schades zijn aangepast. Maar dat hebben ze bij alle fortwapens gedaan ;) In het begin kon je met een Hw Boog ook maar 50-75 hitten ofzo. Dat is allemaal omhoog geschroefd. En je kon toen ook nog een steen halen in de geweermaker :rolleyes:
 

DeletedUser905

Jazeker hebben we die. Net zoals een franse, engelse, duitse, nederlandse, Tsjechische, poolse, zweedse, (noorse?) en nog wel een aantal meer ;)
 

DeletedUser9519

Om ze allemaal maar gehad te hebben:

Duits
Engels
Pools
Nederlands
Zweeds
Roemeens
Portugees
Tsjechisch
Spaans
Russisch
Braziliaans (Niet dezelfde als de portugese)
Turks
Hongaars
Grieks
Deens
Slowaaks
Frans
Italiaans

En dat waren ze weer.
 
Bovenaan