• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Kunnen we het niet beter aan Luke2007 vragen. Die heeft al die dikke Buntline.
Ziet er behoorlijk echt uit.....

Behoorlijk wel, maar hij is fake:
Heel duidelijk fake. Bij de andere opdrachten staat na een dubbele punt eerst een spatie en hier niet.

Ik heb hier nog even een rode cirkel gezet om een aantal fouten. Hij gebruikt bijv. ook hoofdletters waar ze in echte opdrachten niet staan.



Misschien is het verstandig om eens dingen te gaan proberen dan te raden welk voorwerp je kan krijgen.
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.
En dit hele spel zit vol met spelfouten en ontbrekingen van leestekens dus dat vind ik niet een heel sterk argument. Maar ik heb dan ook geen verstand van foto-soep en dergelijke dus misschien zit ik er naast.
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.
En dit hele spel zit vol met spelfouten en ontbrekingen van leestekens dus dat vind ik niet een heel sterk argument. Maar ik heb dan ook geen verstand van foto-soep en dergelijke dus misschien zit ik er naast.

200% zeker fake, dat wist ik al na 5 seconden. Veel mensen die zo'n opdracht faken maken een klein foutje dat het meteen duidelijk maakt:

Luke2007 schreef:

Maria Roalstad:Gefeliciteerd!

Het gebeurt nooit dat er na die ":" geen spatie komt, bij echte quests ziet het er altijd zo uit:

Maria Roalstad: Gefeliciteerd!

Los van dat worden quests nooit "opdrachten" genoemd, en staan er voldoende taalkunde fouten in. En nog wel meer van dat. :p
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.