• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

Kunnen we het niet beter aan Luke2007 vragen. Die heeft al die dikke Buntline.
Ziet er behoorlijk echt uit.....

Behoorlijk wel, maar hij is fake:
Heel duidelijk fake. Bij de andere opdrachten staat na een dubbele punt eerst een spatie en hier niet.

Ik heb hier nog even een rode cirkel gezet om een aantal fouten. Hij gebruikt bijv. ook hoofdletters waar ze in echte opdrachten niet staan.



Misschien is het verstandig om eens dingen te gaan proberen dan te raden welk voorwerp je kan krijgen.
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.
En dit hele spel zit vol met spelfouten en ontbrekingen van leestekens dus dat vind ik niet een heel sterk argument. Maar ik heb dan ook geen verstand van foto-soep en dergelijke dus misschien zit ik er naast.
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.
En dit hele spel zit vol met spelfouten en ontbrekingen van leestekens dus dat vind ik niet een heel sterk argument. Maar ik heb dan ook geen verstand van foto-soep en dergelijke dus misschien zit ik er naast.

200% zeker fake, dat wist ik al na 5 seconden. Veel mensen die zo'n opdracht faken maken een klein foutje dat het meteen duidelijk maakt:

Luke2007 schreef:

Maria Roalstad:Gefeliciteerd!

Het gebeurt nooit dat er na die ":" geen spatie komt, bij echte quests ziet het er altijd zo uit:

Maria Roalstad: Gefeliciteerd!

Los van dat worden quests nooit "opdrachten" genoemd, en staan er voldoende taalkunde fouten in. En nog wel meer van dat. :p
 

DeletedUser

Weten jullie dit wel zeker? Want dan is het een goede foto-soep.
En dit hele spel zit vol met spelfouten en ontbrekingen van leestekens dus dat vind ik niet een heel sterk argument. Maar ik heb dan ook geen verstand van foto-soep en dergelijke dus misschien zit ik er naast.

Het is dus echt een uberduidelijke fake xD
 

DeletedUser

Damn....dan was ik jaloers op een foto-soep. :D
Zou wel mooi zijn als je dat wapens eens vast mocht houden....

Op .net en op .de is er ook nog geen derde sleutel gevonden/verkregen?
 

DeletedUser

wie zegt dat het niet de nl server is? mischien is die van luke dan toch niet fake :D (die fouten kunnen ook gewoon door de vertaler gemaakt zijn.)
 

DeletedUser

We kunnen het toch proberen op zondag, 80 mikken en kijken wat er komt.
 

DeletedUser

We kunnen het toch proberen op zondag, 80 mikken en kijken wat er komt.

stel dat het waar is :) dan krijg je die opdracht waarschijnlijk alleen als je de 3 sleutels al hebt he... maar volgens mij is het ook niet echt. Ik denk ook niet dat de beloning wyatt earp's buntline is trouwens :)
 

DeletedUser8307

stel dat het waar is :) dan krijg je die opdracht waarschijnlijk alleen als je de 3 sleutels al hebt he... maar volgens mij is het ook niet echt. Ik denk ook niet dat de beloning wyatt earp's buntline is trouwens :)

Dit zou dan al gevonden zijn, welke goede duellant heeft geen 80 vaardigheden op mikken ? En kijkt toevallig bij z'en opdrachten de zondag ?
 

DeletedUser

hij zal wel precies op 1 april level 85 zijn :D,
hij heeft ook in zijn fake opdracht staan dat hij de enige is die hem kan krijgen, hij had zichzelf dus al ingedekt tegen het feit dat anderen de opdracht niet kregen :)

btw ik weet (bijna) zeker dat dit fake is, we kunnen beter verder gaan met de oplossing hoe we de derde sleutel krijgen
 

DeletedUser

hij zal wel precies op 1 april level 85 zijn :D,
hij heeft ook in zijn fake opdracht staan dat hij de enige is die hem kan krijgen, hij had zichzelf dus al ingedekt tegen het feit dat anderen de opdracht niet kregen :)

btw ik weet (bijna) zeker dat dit fake is, we kunnen beter verder gaan met de oplossing hoe we de derde sleutel krijgen

lol dan zou hij moeten zeggen, ik weet als enige hoe je die krijgt hahaha

....de wapens die in het spel zitten kan namelijk iedereen krijgen als die de juiste keuze's maken
 

DeletedUser

Wat is het wel?

wat dan wel?????

Kijk:

http://forum.the-west.nl/showpost.php?p=245290&postcount=949

wie zegt dat het niet de nl server is? mischien is die van luke dan toch niet fake :D (die fouten kunnen ook gewoon door de vertaler gemaakt zijn.)

Ik wilde gewoon aantonen dat je Luke's prentjes niet moet verwarren met het krijgen van de derde sleutel. Stel dat ze niet fake waren, zelfs dan helpen ze ons niet verder aan het vinden van de derde sleutel.
 
Bovenaan