• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feestdagenset

Er komt dus een setje van speciale feestitems:

Afsluitekst, van de sneeuwpophoedquest:

Sheriff John Fitzburn: Een mooie hoed! Die kun je altijd gebruiken! Misschien krijg je er in de toekomst nog een paar andere kledingstukken bij... Dus zorg dat je er bij de volgende feestdagen ook bij bent.

Wat zal het nieuwe item zij. En waneer? ik denk zelf dat er met Pasen iets komt maar wat?
Wat denken jullie?? :rolleyes:
 

DeletedUser

Thanksgiving en halloween zou ik belachelijk vinden. Daar doen wij hier in NL niet eens aan. WIj hebben feestdagen zat hier.

Waarom niet met:
Pasen
Pinksteren
Koninginedag
Hemelvaartsdag
Bevrijdingsdag

Genoeg Nederlandse feestdagen zou ik zeggen. Beter dan die ver-Amerikaanse bende.
 

DeletedUser

Thanksgiving en halloween zou ik belachelijk vinden. Daar doen wij hier in NL niet eens aan. WIj hebben feestdagen zat hier.

Waarom niet met:
Pasen
Pinksteren
Koninginedag
Hemelvaartsdag
Bevrijdingsdag

Genoeg Nederlandse feestdagen zou ik zeggen. Beter dan die ver-Amerikaanse bende.

Halloween vieren we hier wel, maar niet op die manier die ze in Amerika doen.
Over thanksgiving ben ik het wel met je eens. Daar hebben de meeste nog nooit van gehoord.

De volgende zou dan moeten zijn met Pasen.
 

DeletedUser

juist thanks giving day we spelen tenslotte in Amerika cowboytje. Halloween hoeft dan weer niet want dat bestond toen nog niet(gelukkig).
 
Nederland heeft de minst aantal feestdagen ter wereld
dus we mogen blij zijn met de extra buitenlandse feestdagen,
en dus ook met de daarbij behorende opdrachten;)
 

DeletedUser

vraagje: kan je de kerst spullen nog steeds krijgen als je ze open hebt staan?

Denk eraan, The-west is door Duitsers gemaakt.
Er zullen dus geen Nederlandse feestdagen komen.
Halloween kan dus wel maar het bevrijdingsfeest niet.
 

DeletedUser

ja maar je hebt die feestdagen wel in duitsland en daar komen nou net de makers
van het spel weg:rolleyes:
 

DeletedUser

vraagje: kan je de kerst spullen nog steeds krijgen als je ze open hebt staan?

Volgens mij kan je ze volgend jaar pas afsluiten.

Op de Duitse servers is toch eens een quest geweest die hier op de Nederlandse niet is geweest. Dus waarom zouden ze niets doen voor een feestdag die alleen iets te maken heeft met België en/of Nederland?
 

DeletedUser

Volgens mij kan je ze volgend jaar pas afsluiten.

Op de Duitse servers is toch eens een quest geweest die hier op de Nederlandse niet is geweest. Dus waarom zouden ze niets doen voor een feestdag die alleen iets te maken heeft met België en/of Nederland?

Omdat de devs Duits zijn wsl... :p
Dan zouden ze per taalversie moeten gaan uitzoeken welke feestdagen ze vieren enz... Ik zou 't erg leuk vinden, maar ik zie het nog lang niet gebeuren...

De quest van de Snowman's Hat kan idd pas terug volgend jaar gekregen en afgesloten worden... :)
 

DeletedUser

Ik heb net anderhalve pagina off-topic berichten verwijdert.

On-topic blijven dus!
 

DeletedUser

Nederland heeft de minst aantal feestdagen ter wereld
dus we mogen blij zijn met de extra buitenlandse feestdagen,
en dus ook met de daarbij behorende opdrachten;)

Uuhm, is lezen lastig? Ik heb op de vorige pagina een hele hoop genoemd, en daar waren Sinterklaas en zo niet eens bij. En 11 novermber bijvoorbeeld.

Nederland heeft meer feestdagen dan dat je poppetje kleren, wapens en producten kan dragen hoor.

Ik wil wel een mooi fortwapen met koninginnedag en een leuk product met bevrijdingsdag. Lekker Nederlands! :)
 
Bovenaan