• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij

DeletedUser

Gokken onverantwoord op een spel?
Zoiezo heeft het wilde westen te maken met gokken, en het is echt onzin dat het onverantwoord is.
 

DeletedUser

Omdat dit niet het echte wilde westen is maar een online spel. En als belangrijkste reden; omdat het kan.

Zullen we weer on-topic gaan ?;)

Dus, als het jullie uitkomt is het wel een argument dat het het wilde westen is, en als het jullie niet uitkomt wordt het argument gewoon andersom gebruikt. Logische retoriek... NOT

Daarnaast zie ik niet in wat hier off-topic aan is, want het is een discussie of het al dan niet verantwoord is om zo'n loterij te houden. Dit topic staat in het "Algemeen discussie forum", en er is niet verder gespecificeerd waar het wel en niet over mag gaan, als het maar over de loterij gaat. In mijn ogen is het dus volledig on-topic.
 
Dus, als het jullie uitkomt is het wel een argument dat het het wilde westen is, en als het jullie niet uitkomt wordt het argument gewoon andersom gebruikt. Logische retoriek... NOT

Daarnaast zie ik niet in wat hier off-topic aan is, want het is een discussie of het al dan niet verantwoord is om zo'n loterij te houden. Dit topic staat in het "Algemeen discussie forum", en er is niet verder gespecificeerd waar het wel en niet over mag gaan, als het maar over de loterij gaat. In mijn ogen is het dus volledig on-topic.

Waarom is het ´onverantwoord´? Je gaat er toch niet dood aan... :laugh:
 

DeletedUser

Dus, als het jullie uitkomt is het wel een argument dat het het wilde westen is, en als het jullie niet uitkomt wordt het argument gewoon andersom gebruikt. Logische retoriek... NOT

Daarnaast zie ik niet in wat hier off-topic aan is, want het is een discussie of het al dan niet verantwoord is om zo'n loterij te houden. Dit topic staat in het "Algemeen discussie forum", en er is niet verder gespecificeerd waar het wel en niet over mag gaan, als het maar over de loterij gaat. In mijn ogen is het dus volledig on-topic.


Achja, waarom geen drama maken om niks als het ook wel kan toch? :D
 

DeletedUser

bf
gta
CoD
zelfs minecraft.
Zijn gewelddadige spellen met seks geweld of gokken.
Miljoenen kinderen spelen het en waarschijnlijk voert 1 het dervan het in real uit,
met een goede voorlichting van ouders en school gebeurt het dus gewoon niet meer.
 

DeletedUser

bf
gta
CoD
zelfs minecraft.
Zijn gewelddadige spellen met seks geweld of gokken.
Miljoenen kinderen spelen het en waarschijnlijk voert 1 het dervan het in real uit,
met een goede voorlichting van ouders en school gebeurt het dus gewoon niet meer.

Zo zie je maar, de hele generatie is al verpest voordat ze ook maar iets hebben kunnen betekenen. Daarbij, dat andere spellen het ook doen wilt niet zeggen dat je dan maar moet volgen. Beter zou je het goede voorbeeld kunnen geven (al is de community waarschijnlijk te klein om daadwerkelijk serieus genomen te worden)
 
De tombolas die we hebben promoten gokken al genoeg, dan gaat deze loterij daar echt niet veel invloed op hebben. Daarnaast is dit met virtueel geld, mogelijk werkt het zelfs als leermomentje.

Ik vind overigens ook het aantal prijzen wat weinig. De prijs die er is is leuk, maar ik had liever 3 of 4 prijzen gezien.
 
Zo zie je maar, de hele generatie is al verpest voordat ze ook maar iets hebben kunnen betekenen. Daarbij, dat andere spellen het ook doen wilt niet zeggen dat je dan maar moet volgen. Beter zou je het goede voorbeeld kunnen geven (al is de community waarschijnlijk te klein om daadwerkelijk serieus genomen te worden)
Niet elk spel hoeft leerzaam te zijn... Sommige spellen moeten gewoon leuk zijn, niet leerzaam of educatief of voorbeeld van een goede moraal... :laugh: The west is gewoon leuk, meer niet...
 

DeletedUser

De tombolas die we hebben promoten gokken al genoeg, dan gaat deze loterij daar echt niet veel invloed op hebben. Daarnaast is dit met virtueel geld, mogelijk werkt het zelfs als leermomentje.

Ik vind overigens ook het aantal prijzen wat weinig. De prijs die er is is leuk, maar ik had liever 3 of 4 prijzen gezien.
Allereerst over de tombolas, daarvoor ben ik al te lang gestopt met spelen. Maar daarvoor zal dan als ik je goed begrijp hetzelfde gelden als mijn stelling over de loterij.

Voor verliezers is het misschien een goed signaal, maar mensen die nu winnen zullen zich misschien 'lucky' gaan voelen, wat fout zou kunnen gaan. Ik weet zelf ook wel dat de kans hierop vrij klein is, maar in mijn ogen zou je dat toch beter gewoon uit kunnen sluiten.
Niet elk spel hoeft leerzaam te zijn... Sommige spellen moeten gewoon leuk zijn, niet leerzaam of educatief of voorbeeld van een goede moraal... :laugh: The west is gewoon leuk, meer niet...
Ik heb het niet over leerzaam, ik heb het ook niet of het leuk moet zijn of niet. Ik zet alleen mijn vraagtekens bij de verantwoordelijkheid die Marco hiervoor op zich neemt. Of heeft the-west iets van algemene voorwaarden ofzo om afstand te nemen van verantwoordelijkheid?
 

DeletedUser1448

deze loterijen worden op bijna elke server gedaan dus het heeft niets met marco te maken. Inno zal hier dus ook geen regels over hebben
 

DeletedUser

deze loterijen worden op bijna elke server gedaan dus het heeft niets met marco te maken. Inno zal hier dus ook geen regels over hebben

Als er al iemand aansprakelijk is, lijkt het mij logisch dat dit Marco zou moeten zijn, hij is immers CM. Voor het Nederlandse deel van t-w dan hè. Hij is uiteindelijk degene die bepaalt om het wel of niet toe te voegen in het spel.
 
Bovenaan