• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij

DeletedUser

Howdy,

Zoals je hier kunt lezen is er een loterij gaande in The West. Je kunt hier praten over dit onderwerp. Kijk ook eens hier voor vragen en antwoorden over dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,
The West Team
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser4130

Klinkt leuk, ben benieuwd naar de uitwerking :) Alleen werken de linkjes bij mij niet.
 
Klinkt leuk, maar omdat er maar 1 prijs is, i.p.v. 3 prijzen zoals op .net, is de kans dat je wint wel heel erg klein. :laugh: Ik ga wel meedoen, maar met 1 lot ofzo, de kans dat ik win is toch afschuwelijk klein. :p
 

DeletedUser

Nu wachten tot 20:00 :/
Heb mijn ticket te vroeg ingestuurd D:
 

DeletedUser15538

Het idee is leuk, maar ik moet zeggen dat ik de kans vrij klein acht dat het echt een groot succes wordt. De kans dat je wint is erg klein en meerdere loten kopen bij een prijs van 5000 dollar is ook niet erg leuk... Als er nou een tweede en derde prijs ofzo was zou het al een stukje aantrekkelijker zijn, al was het maar een prijs waarbij je de 5000 dollar terug kreeg.
 

DeletedUser905

De winnaar krijgt wel een voorwerp dat al een grote waarde heeft (ook op de markt) en een flinke pot met geld. Die 20% van het prijzengeld moet je nie vergeten :p
 

DeletedUser14705

Wel leuk dat er eens iets dergelijks georganiseerd wordt,
maar de procedure met een supportticket lijkt me een beetje knoeiwerk (en ook niet bijzonder transparant).
 

DeletedUser6405

Wel leuk dat er eens iets dergelijks georganiseerd wordt,
maar de procedure met een supportticket lijkt me een beetje knoeiwerk (en ook niet bijzonder transparant).

Niks geen knoeiwerk, alles gaat erg strikt.
 

DeletedUser

zalige actie :D spijtig dat ik al een tachunka heb, maar die 20% is goed, daarvoor zal ik wel meedoen: met 1 ticket xD
 

DeletedUser6377

Als er geen reclameactie ingame voor de loterij gehouden wordt zal het aantal deelnemers vrij klein zijn; zeker aangezien je per wereld mee kan doen blijkbaar.
Ik ben geen genie met kansrekening maar ik schat de kans om deze loterij met 1 lot te winnen hoger in dan zeldzame shit uit de tombola's te trekken.
Gaat dus erg melig worden :)
 

DeletedUser6405

Als er geen reclameactie ingame voor de loterij gehouden wordt zal het aantal deelnemers vrij klein zijn; zeker aangezien je per wereld mee kan doen blijkbaar.
Ik ben geen genie met kansrekening maar ik schat de kans om deze loterij met 1 lot te winnen hoger in dan zeldzame shit uit de tombola's te trekken.
Gaat dus erg melig worden :)

Ingame aankondiging komt eraan.
 
Als er geen reclameactie ingame voor de loterij gehouden wordt zal het aantal deelnemers vrij klein zijn; zeker aangezien je per wereld mee kan doen blijkbaar.
Ik ben geen genie met kansrekening maar ik schat de kans om deze loterij met 1 lot te winnen hoger in dan zeldzame shit uit de tombola's te trekken.
Gaat dus erg melig worden :)

meer kans dat ik win :D
5 tickets op ari
 

DeletedUser14421

als je op een bepaalde wereld loten koopt; kan je dan je prijs opnemen op een andere wereld?
 

DeletedUser1448

super idee. Eindelijk komt er een loterij naar hier.
Wel jammer dat er maar 1 prijs is. Op .net zijn dat er 3.
De kans dat je wint is dus heel klein
 
Bovenaan