• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Saloon] Loterij

DeletedUser6405

De tombolas die we hebben promoten gokken al genoeg, dan gaat deze loterij daar echt niet veel invloed op hebben. Daarnaast is dit met virtueel geld, mogelijk werkt het zelfs als leermomentje.

Ik vind overigens ook het aantal prijzen wat weinig. De prijs die er is is leuk, maar ik had liever 3 of 4 prijzen gezien.

Dit is de eerste keer dat we zoiets organiseren om te kijken of er genoeg animo is. Mocht dit zo zijn zal de loterij de volgende keer uitgebreider zijn. Zoals het nu lijkt valt de loterij in goede aarde.

Zo zie je maar, de hele generatie is al verpest voordat ze ook maar iets hebben kunnen betekenen. Daarbij, dat andere spellen het ook doen wilt niet zeggen dat je dan maar moet volgen. Beter zou je het goede voorbeeld kunnen geven (al is de community waarschijnlijk te klein om daadwerkelijk serieus genomen te worden)

Niet te ver doordraven. Voor je het weet ga je denken dat een grabbelton ook verslavend is. Deze loterij is voor de fun, dit is nu de eerste keer dat we zoiets organiseren.

Ik wil ook bij deze een oproep plaatsen; Mocht je je verslaafd voelen aan deze loterij, stuur mij even een berichtje.
 

DeletedUser385

/me voeltwel n drang om mee te doen, al weet ik dat je minder verdient dan krijgt

kans op winst bij miljoen loten waarvan jij 1000 = 1/1000
kosten: 5 miljoen
jackpot: 1.000.000*5000/5 + tas tomahawk = 10^9 + tas tomahawk
gemiddeld : 10^9/1000=10^6 + tas tomahawk/1000
\-> tas tomahawk kost (5m - 1m)*1000 = 4000 mil.

kans op winst bij duizend loten waarvan jij 1= 1/1000
kosten: 5000
jackpot: 1000 * 5000 /5 + tas tomahawk =1m +tas tomahawk
gemiddeld: 1m / 1000 + tas tomahawk/1000
tas tomahawk kost (5000-1000)*1000 = 4 mil​


Dus hoe meer deelnemers, hoe meer verlies :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Als er al iemand aansprakelijk is, lijkt het mij logisch dat dit Marco zou moeten zijn, hij is immers CM. Voor het Nederlandse deel van t-w dan hè. Hij is uiteindelijk degene die bepaalt om het wel of niet toe te voegen in het spel.
hela wordt eens wakker man wat loop jij te klagen .... zelf in mijne tijd gokte je al eens ook dat je jong was ben er nu 34 (vb gewoon wedden onder vrienden) dus wat loop jij te klagen en je zei je speelt niet meer wat loop je dan te zeiken man. "ben gestopt ze maar moet nog altijd me moeien" dit komt over als ne kleine. gokken kan je overal op internet(oke moet 18 zijn maar dat is zo simpel om te liegen) dus ja hou je mond en dada en btw die tombela oke hier heeft marco die gestart maar denk dat ook van inno zelf uitkomt dat ze dat hier ook moete ndoen)

vraagje heb nu tickets gepakt kan ik erna nog meer pakken voor dezelfde wereld (mss staat ergens overgelezen dan hhee)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Oorspronkelijk geplaatst door wbd schumi
Ik vind het zeer onverantwoord om gokken te stimuleren onder de spelers.

Oorspronkelijk geplaatst door sheriff123
Dit is nog steeds een spel over het wilde westen. En als er daar iets werd gedaan was het wel gokken.

Als er al iets gedaan werd in het wilde westen was het bier zuipen en naar de h**ren gaan (excuse my language). Niet minder als kaarten en andere gokspelen.
Ik zie er de fun zeker wel van in, maar ik kan niet anders als schumi in deze bijtreden. Wanneer we gokspelen gaan promoten zie ik weinig reden om straks het - reeds lang geleden voorgestelde - bordeel niet te implementeren.

It's a thin line ..
 

DeletedUser

Oorspronkelijk geplaatst door wbd schumi
Ik vind het zeer onverantwoord om gokken te stimuleren onder de spelers.

Oorspronkelijk geplaatst door sheriff123
Dit is nog steeds een spel over het wilde westen. En als er daar iets werd gedaan was het wel gokken.

Als er al iets gedaan werd in het wilde westen was het bier zuipen en naar de h**ren gaan (excuse my language). Niet minder als kaarten en andere gokspelen.
Ik zie er de fun zeker wel van in, maar ik kan niet anders als schumi in deze bijtreden. Wanneer we gokspelen gaan promoten zie ik weinig reden om straks het - reeds lang geleden voorgestelde - bordeel niet te implementeren.

It's a thin line ..

Een boordeel zal ik nooit komen, een kansspel waar je enkel spelgeld inzet is verantwoordelijk.
 

DeletedUser7902

Oorspronkelijk geplaatst door Finlay
Als er al iets gedaan werd in het wilde westen was het bier zuipen en naar de h**ren gaan (excuse my language). Niet minder als kaarten en andere gokspelen.
Ik zie er de fun zeker wel van in, maar ik kan niet anders als schumi in deze bijtreden. Wanneer we gokspelen gaan promoten zie ik weinig reden om straks het - reeds lang geleden voorgestelde - bordeel niet te implementeren.

It's a thin line ..


Hier geef ik je volkomen gelijk in! Invoeren die bordelen een nieuw gebouw in de stad kan geen kwaad. Ook wil ik pintjes kunnen bestellen bij henry, want met oktoberfest werd er bitter weinig bier uitgedeeld..
 

DeletedUser1448

Oorspronkelijk geplaatst door wbd schumi
Ik vind het zeer onverantwoord om gokken te stimuleren onder de spelers.

Oorspronkelijk geplaatst door sheriff123
Dit is nog steeds een spel over het wilde westen. En als er daar iets werd gedaan was het wel gokken.

Als er al iets gedaan werd in het wilde westen was het bier zuipen en naar de h**ren gaan (excuse my language). Niet minder als kaarten en andere gokspelen.
Ik zie er de fun zeker wel van in, maar ik kan niet anders als schumi in deze bijtreden. Wanneer we gokspelen gaan promoten zie ik weinig reden om straks het - reeds lang geleden voorgestelde - bordeel niet te implementeren.

It's a thin line ..

Oorspronkelijk geplaatst door Finlay
Als er al iets gedaan werd in het wilde westen was het bier zuipen en naar de h**ren gaan (excuse my language). Niet minder als kaarten en andere gokspelen.
Ik zie er de fun zeker wel van in, maar ik kan niet anders als schumi in deze bijtreden. Wanneer we gokspelen gaan promoten zie ik weinig reden om straks het - reeds lang geleden voorgestelde - bordeel niet te implementeren.

It's a thin line ..


Hier geef ik je volkomen gelijk in! Invoeren die bordelen een nieuw gebouw in de stad kan geen kwaad. Ook wil ik pintjes kunnen bestellen bij henry, want met oktoberfest werd er bitter weinig bier uitgedeeld..



Totally agree met jullie haha :)
Vooral het bier idee, voor meer actiepunten!
 

DeletedUser

gefeliciteerd!!

vraagje: ik dacht dat het per wereld een loterij was of is het nu 1 item en geldbedrag op alle werelden verloot?
 

DeletedUser6405

gefeliciteerd!!

vraagje: ik dacht dat het per wereld een loterij was of is het nu 1 item en geldbedrag op alle werelden verloot?

1 item en geldbedrag op alle werelden !

Gefeliciteerd Evil Boldie ! ! mooi geldbedrag ook !
 
Bovenaan