• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Vraag aan Marco/Verzoek]

DeletedUser4763

wereld 1 is idd nog vrij actief en mag gewoon niet verdwijnen , wat betreft wereld 7 das aardig doods maar probleem is dus dat sommige mensen te veel accounts hebben , naja zo,n account op heffen zou nog niet zo,n probleem zijn als je je spullen en geld mocht transfereren naar een anders acc op een andere wereld , hier zijn ten slotte mensen toch jaren mee bezig geweest om zo invent en bankrekening op te bouwen

ik zou zeggen hou w1

voeg briscoe en arizona samen

hef w7 op en laat die mensen emigreren naar de samengevoegde wereld van ari en bris , of colo of w1

en hou colorado omdat die wereld best goed draait en er leuke FG,s zijn , the place to be op het moment denk ik ,

w1 en colo zijn voor mij de leukste werelden omdat er activiteit is en daar draait het toch om , activiteit op een wereld maakt mensen actiever

hou je dus 1 non premium en 2 premium werelden over , en dan voorlopig geen nieuwe werelden openen totdat het spelers bestand explosief toeneemt ;)

en dat van geen reclame voor the west omdat het toch een aflopende zaak is en niet genoeg geld in het laatje brengt noem ik voortijdig de handoek in de ring gooien , als er maar een beetje moeite word gedaan door Inno kan the west best wel weer een groeistuip krijgen ;)

maar feit is dat er gewoon iemand moet komen met een oplossing , en een nieuwe update is jammer genoeg geen oplossing :p
 

DeletedUser6244

Misschien is het een idee om spelers dingen te laten kopen met ingame geld? Zo kan je bijv. voor 1.500.000$ een howdah pistool kopen in de shop. En een gouden tomahawk voor 1.300.000$. Zodat er minder geld is in het spel en spelers meer met hun ingame geld kunnen doen. En ook delen van set's verkopen in de shop. Zodat je bijv. Doc's paard voor 150.000$ kan kopen. Zou het spel een stuk leuker maken. Nu zit ik met 3.000.000$ waarmee ik niks kan. Spelers verkopen hun spullen niet en mijn geld rot weg.

Geniaal idee, misschien dan ook maar meteen premium toegankelijk maken met ingame geld?? :rolleyes:
 

DeletedUser

ik snap dat werelden samenvoegen echt niet hoor... er zijn mensen die daar al jaren aan het spelen zijn, en plots bam, alles weg ??? kan toch niet...
 

DeletedUser8307

Misschien is het een idee om spelers dingen te laten kopen met ingame geld? Zo kan je bijv. voor 1.500.000$ een howdah pistool kopen in de shop. En een gouden tomahawk voor 1.300.000$. Zodat er minder geld is in het spel en spelers meer met hun ingame geld kunnen doen. En ook delen van set's verkopen in de shop. Zodat je bijv. Doc's paard voor 150.000$ kan kopen. Zou het spel een stuk leuker maken. Nu zit ik met 3.000.000$ waarmee ik niks kan. Spelers verkopen hun spullen niet en mijn geld rot weg.

Jij wil altijd de beste items/premium/... hebben/kopen/veranderen. Stop daar aub mee.
 

DeletedUser905

Verder zou ik eerder buffs beschikbaar maken voor ingame geld. Dus snelheidsbuff, LP buffs, Arbeidspuntenbuffs, enz. allemaal tegen dollars.
Misschien een nieuw idee aanmaken hierover?
Ik zat te denken... Fortshop of handelaar, voor ingamegeld zijn er LP- en APbuffs verkrijgbaar (misschien ook wel motivatiebuffs), misschien in de vorm van eten?

Bijv:
Wortelsoep $1500, +5% levenspunten
Hertensteak $4500, +15% actiepunten

Prijzen moeten aan de hoge kant zijn, maar niet overdreven. Het moet namelijk voor premiumspelers aantrekkelijker zijn om deze spullen uit de UPBshop te kopen dan uit de 'fortshop' of whatever. Je moet naar de fortshop toereizen, je kunt m uitbouwen. Bijv 5 levels met verschillende producten.
Level 1: +5% AP/LP
Level 2: +10%
Level 3: +AP en LP
Level 4: +15%
Level 5: +20%

Misschien iets om op door te gaan in een ander topic ;)



Wat betreft het samenvoegen van werelden... Je hebt altijd het probleem dat er meer dan genoeg spelers zijn die op beide werelden een account hebben. Wat ga je daar dan mee doen? Spullen overzetten is oneerlijk tegenover de andere spelers, gezien het dan de spullen van 2 accounts zijn. Maar als je de spullen niet overzet dan willen spelers hun accounts niet zomaar verwijderen... Dan krijg je dus op 1 wereld wel meer activiteit, maar ik betwijfel of die andere wereld dan nog winstgevend gaat zijn. Zoals wereld 2 en wereld 4.

De andere spelwerelden, 4 stuks, moeten dus meer geld binnen halen omdat ze twee werelden moeten compenseren die niet meer winstgevend zijn. Laat je dit door gaan dan moeten 3 werelden voor 6 werelden geld binnen halen, maar er verdwijnen ook accounts... Denk er eens over na, want ik denk niet dat er zomaar zulke stappen genomen worden terwijl er vrijwel zeker minder geld in het laatje komt ;)
 
Misschien een nieuw idee aanmaken hierover?
Ik zat te denken... Fortshop of handelaar, voor ingamegeld zijn er LP- en APbuffs verkrijgbaar (misschien ook wel motivatiebuffs), misschien in de vorm van eten?

Bijv:
Wortelsoep $1500, +5% levenspunten
Hertensteak $4500, +15% actiepunten

Prijzen moeten aan de hoge kant zijn, maar niet overdreven. Het moet namelijk voor premiumspelers aantrekkelijker zijn om deze spullen uit de UPBshop te kopen dan uit de 'fortshop' of whatever. Je moet naar de fortshop toereizen, je kunt m uitbouwen. Bijv 5 levels met verschillende producten.
Level 1: +5% AP/LP
Level 2: +10%
Level 3: +AP en LP
Level 4: +15%
Level 5: +20%

Misschien iets om op door te gaan in een ander topic ;)



Wat betreft het samenvoegen van werelden... Je hebt altijd het probleem dat er meer dan genoeg spelers zijn die op beide werelden een account hebben. Wat ga je daar dan mee doen? Spullen overzetten is oneerlijk tegenover de andere spelers, gezien het dan de spullen van 2 accounts zijn. Maar als je de spullen niet overzet dan willen spelers hun accounts niet zomaar verwijderen... Dan krijg je dus op 1 wereld wel meer activiteit, maar ik betwijfel of die andere wereld dan nog winstgevend gaat zijn. Zoals wereld 2 en wereld 4.

De andere spelwerelden, 4 stuks, moeten dus meer geld binnen halen omdat ze twee werelden moeten compenseren die niet meer winstgevend zijn. Laat je dit door gaan dan moeten 3 werelden voor 6 werelden geld binnen halen, maar er verdwijnen ook accounts... Denk er eens over na, want ik denk niet dat er zomaar zulke stappen genomen worden terwijl er vrijwel zeker minder geld in het laatje komt ;)

Wat dacht je van niet ALLE spullen overzetten, maar misschien 20 items, niet opdracht gerelateerd(voordat slimmeriken denken die verschillende items verzamelen, dan neem ik iets speciaals van een opdracht die ik al gedaan heb). Of misschien alles wat je dubbel hebt mag je niet overzetten(uitgezonderd speciale dingen die veel geld waard zijn). Misschien producten buitensluiten(niet om de crafters te pesten), omdat je dus veel dingen voor opdrachten nodig hebt. De opdrachten die je gedaan hebt op je 'oude account' automatisch gehaald laten zijn op je 'nieuwe account' met bijbehorende items die je kreeg op het einde. Zo kun je overal denk ik wel een tussenweg voor vinden, alleen zal deze wel heel moeilijk zijn(en misschien onhaalbaar, ik weet niet of dit allemaal technisch mogelijk is).
 
Wat dacht je van niet ALLE spullen overzetten, maar misschien 20 items, niet opdracht gerelateerd(voordat slimmeriken denken die verschillende items verzamelen, dan neem ik iets speciaals van een opdracht die ik al gedaan heb). Of misschien alles wat je dubbel hebt mag je niet overzetten(uitgezonderd speciale dingen die veel geld waard zijn). Misschien producten buitensluiten(niet om de crafters te pesten), omdat je dus veel dingen voor opdrachten nodig hebt. De opdrachten die je gedaan hebt op je 'oude account' automatisch gehaald laten zijn op je 'nieuwe account' met bijbehorende items die je kreeg op het einde. Zo kun je overal denk ik wel een tussenweg voor vinden, alleen zal deze wel heel moeilijk zijn(en misschien onhaalbaar, ik weet niet of dit allemaal technisch mogelijk is).
In alle gevallen zullen een hoop mensen zich genaaid voelen. Dat heeft simpelweg te maken met de oneindige hoeveelheid mogelijkheden waarop je het spel kan spelen. Geen van al jouw opties zijn écht ideaal - en vanwege het gigantische nadeel dat (wellicht een kleine, maar toch) een groep spelers zal oplopen zeg ik daarom: gewoon niet doen ;)
 

DeletedUser4763

Wat betreft het samenvoegen van werelden... Je hebt altijd het probleem dat er meer dan genoeg spelers zijn die op beide werelden een account hebben. Wat ga je daar dan mee doen? Spullen overzetten is oneerlijk tegenover de andere spelers, gezien het dan de spullen van 2 accounts zijn. Maar als je de spullen niet overzet dan willen spelers hun accounts niet zomaar verwijderen... Dan krijg je dus op 1 wereld wel meer activiteit, maar ik betwijfel of die andere wereld dan nog winstgevend gaat zijn. Zoals wereld 2 en wereld 4.

De andere spelwerelden, 4 stuks, moeten dus meer geld binnen halen omdat ze twee werelden moeten compenseren die niet meer winstgevend zijn. Laat je dit door gaan dan moeten 3 werelden voor 6 werelden geld binnen halen, maar er verdwijnen ook accounts... Denk er eens over na, want ik denk niet dat er zomaar zulke stappen genomen worden terwijl er vrijwel zeker minder geld in het laatje komt ;)

ik heb de oplossing :D switch accounts

je mag tot maximaal 4 accounts op 1 wereld hebben maar je mag alleen niet tegelijkertijd met alle 4 spelen !!! dit doormiddel van een tijdklok zoals bij het craften . na een week komen al je accounts die je niet kon spelen beschikbaar en kan je 1 van je andere accounts uitkiezen als je wil of gewoon doorgaan met diegene die je al hebt.
nu kan je dus alle karakters kiezen en verschillende richtingen doen , duellist, FG,er , bouwer of arbeider

tussen het switchen van accounts zit maximaal 1 week , de optie om spullen voor je eigen accounts op de markt te zetten word ongedaan gemaakt zodat je niet met jezelf kan handelen

1 non premium server en 2 premium servers en klaar :p

dit is vast het stomste idee wat jullie ooit gelezen hebben :D
 

DeletedUser15449

Nee, waarom mag niet iedereen van briscoe gewoon zijn spullen en geld naar zijn colorado karakter emigreren. Dan heb je niet zoveel hoge levels maar wij blije spelers ;)
 

DeletedUser385

Nee, waarom mag niet iedereen van briscoe gewoon zijn spullen en geld naar zijn colorado karakter emigreren. Dan heb je niet zoveel hoge levels maar wij blije spelers ;)

hebben ze nog steeds voordeel tov de colo spelers zonder bris account
 

DeletedUser3012

Nee, waarom mag niet iedereen van briscoe gewoon zijn spullen en geld naar zijn colorado karakter emigreren. Dan heb je niet zoveel hoge levels maar wij blije spelers ;)

Dat zou niet eerlijk zijn. De marktprijzen liggen op Colo veel lager, en Briscoe-mensen met miljoenen op de bank kunnen dan de hele markt leegkopen.
 
Bovenaan