• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Pasen krachtmeting

DeletedUser

[report=1693783533d785fe19]NPC-duel: thimo11 vs Grote Fred[/report] (briscoe)
stadsgenootje van mij :p kerel is lvl 45, duelvl 65, fred draagt een kussen en heeft 20 lp :p
het kan dus ook makkelijk zijn :unsure:
ik kreeg hernandos en nats tegen me ^^
 

DeletedUser11612

Die 800 nuggets dingen sporen niet echt aan vind ik, veel kans op zadel :)
 

DeletedUser15117

Met mijn full bouwer heb ik idd nog nooit verloren, op mijn andere wereld wel.
 

DeletedUser

Ik win op Colorado (skills vrij random verdeelt), ik verlies op Arizona en Briscoe (beiden LP), verlies 1x en win 2x op W7 (puur bouwer) en win 3x op W1 (puur bouwer). Detail: ik win als ik beroerde wapens als Cody's stootdolk en een koevoet per ongeluk gebruik, maar verlies als ik een Billy's Peacemaker draag. Wie legt het me uit, wat doe ik verkeerd? :p
 

DeletedUser4468

Ik win op Colorado (skills vrij random verdeelt), ik verlies op Arizona en Briscoe (beiden LP), verlies 1x en win 2x op W7 (puur bouwer) en win 3x op W1 (puur bouwer). Detail: ik win als ik beroerde wapens als Cody's stootdolk en een koevoet per ongeluk gebruik, maar verlies als ik een Billy's Peacemaker draag. Wie legt het me uit, wat doe ik verkeerd? :p

Misschien als bouwer een slagwapen gebruiken? :p
 

DeletedUser

geen idee :p
4x gewonnen met gouden revolver :p (avo lvl 120 tegen een billy, roestige revolvers (2x) en bones houthakker)
 

DeletedUser6405

Ik win op Colorado (skills vrij random verdeelt), ik verlies op Arizona en Briscoe (beiden LP), verlies 1x en win 2x op W7 (puur bouwer) en win 3x op W1 (puur bouwer). Detail: ik win als ik beroerde wapens als Cody's stootdolk en een koevoet per ongeluk gebruik, maar verlies als ik een Billy's Peacemaker draag. Wie legt het me uit, wat doe ik verkeerd? :p

Het enige wat enigzins helpt is: niet op het hoofd mikken (schouders of handen)
De tegenstander heeft altijd het gespiegelde wapen van jou. Stel jij hebt een cody's dan heeft de tegenstander een granmonts bijvoorbeeld.
Probeer kleren aan te doen waarbij je imago krijgt.. die helpt iets.. Wat sowiezo helpt zijn schade buffs. ( polijststenen, geslepen wapen, gewichtssteen) Voor de rest heeft het allemaal met de geluksfactor te maken.
 
Het enige wat enigzins helpt is: niet op het hoofd mikken (schouders of handen)
De tegenstander heeft altijd het gespiegelde wapen van jou. Stel jij hebt een cody's dan heeft de tegenstander een granmonts bijvoorbeeld.
Probeer kleren aan te doen waarbij je imago krijgt.. die helpt iets.. Wat sowiezo helpt zijn schade buffs. ( polijststenen, geslepen wapen, gewichtssteen) Voor de rest heeft het allemaal met de geluksfactor te maken.

Gespiegeld wapen klopt niet.

En als je een buff gebruikt is die daarna weg?
 

DeletedUser4468

Het enige wat enigzins helpt is: niet op het hoofd mikken (schouders of handen)
De tegenstander heeft altijd het gespiegelde wapen van jou. Stel jij hebt een cody's dan heeft de tegenstander een granmonts bijvoorbeeld.
Probeer kleren aan te doen waarbij je imago krijgt.. die helpt iets.. Wat sowiezo helpt zijn schade buffs. ( polijststenen, geslepen wapen, gewichtssteen) Voor de rest heeft het allemaal met de geluksfactor te maken.

Gespiegeld wapen klopt niet, zals Tim19 al heeft gezegd. Om maar even een.voorbeeld aan te halen: Ik heb Drakes en mijn tegenstander had Huckleberrys :)

Wel is het altijd een enigzins vergelijkbaar wapen :)
 

DeletedUser6405

vergelijkbaar/gespiegeld. in mijn vocabulaire staan ze dicht bij elkaar.
 

DeletedUser

Stond er niet bij die update dat je bijna niet kon verliezen?

Ja, maar ik denk dat we kunnen concluderen dat ze daarop teruggekomen zijn of dat ze er een andere definitie van bijna op nahouden. Of dat ik zo enorm faal, natuurlijk :p
 
Ja, maar ik denk dat we kunnen concluderen dat ze daarop teruggekomen zijn of dat ze er een andere definitie van bijna op nahouden. Of dat ik zo enorm faal, natuurlijk :p

Ik zou dan ook falen... :p Met de beste duellantenkledij aan had ik juist de grootste moeite met Fred. Zonder wapen ook, maar met een slagwapen terwijl ik schutter ben lukte het weer wel. :laugh:

Ik vind hoe dan ook dat ze van te voren heel duidelijk hadden mogen aangeven hóé de kracht van Grote Fred berekend wordt, nu we geen enkele formule kennen weet echt niemand wat je moet doen.
 
Bovenaan