• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Kerk uitbouw is belachelijk.

DeletedUser14705

Ik duelleer noch bouw.
Van duels ken ik niets dus ik kan je stelling niet controleren.

Maar in elk geval, bouwers verdienen tot 3k XP per uur geloof ik.
Dat kunnen ze dus de hele dag door doen. Terwijl ik al een erg goed FG moet doen om 3k XP te halen.
Bovendien is dit (in normale omstandigheden) maar één keer per dag mogelijk en komt er wat meer bij kijken dan gewoon op 'bouwen' klikken...
 
Bouwers verdienen niet snel 3k, daar moet je zeer veel geluk voor hebben, en een heel hoog level van de kerk. Ik bouw zelf op w5 al een tijdje, en sinds 2.0 is het meeste dat ik heb gekregen van een kerk 2300 ervaring bij 2u bouwen. W5 is nu weg, maar het level van de kerk was rond de 75.

Ik vind het eigenlijk prima zoals het nu is. Een actieve speler kan het best winnen van de arbeiders.
 

DeletedUser

laten we deze topic sluiten omdat het hier niet thuishoort

/me: tanais, kom je jobke doen :p
 
Het is niet erg dat de bouwers ook een voordeeltje krijgen, maar het feit dat de topspelers TIJDELIJK omskillen om de xp van de kerk mee te pakken, dat helpt de bouwers niet bepaald, want ze reskillen wrs toch wel weer weg en dit zorgt ervoor dat het werk van de bouwers in hart en nieren weer vervalt :D

Het is wel een beetje té veel nu, ik vraag me eigenlijk af hoe ze die XP berekenen, is het een expotentiële functie? Maak er dan een lineaire van!

Toen de levelcapaciteit eraf was, waren de duellanten opeens overpowered, maar dat komt omdat mensen daar ook opeens heen gingen reskillen en nog een zeer laag duellevel hadden doordat ze geen puur duellanten waren, ik vind het juist knap dat ze meteen de skills van een topduellant hebben gekregen en meteen de betere pakten om veel xp te krijgen:)

Om een topbouwer te worden is niet veel nodig, wat premium en skills(en activiteit) en je kunt binnen no time een topbouwer worden en profiteren van de middelen die eigenlijk voor pure bouwers gemaakt waren om hun tijd te verdrijven...
 

DeletedUser385

maar, duelanten kunnen ook fortvechten en arbeiden

bouwers kunnen niets, telkens als ze platgelegd worden moeten ze weer 8 uur slapen, trust me, ik lig iedere 48 uur ko...
 

DeletedUser6244

Ik duelleer noch bouw.
Van duels ken ik niets dus ik kan je stelling niet controleren.

Maar in elk geval, bouwers verdienen tot 3k XP per uur geloof ik.
Dat kunnen ze dus de hele dag door doen. Terwijl ik al een erg goed FG moet doen om 3k XP te halen.
Bovendien is dit (in normale omstandigheden) maar één keer per dag mogelijk en komt er wat meer bij kijken dan gewoon op 'bouwen' klikken...

Je hebt wel motivatie he, dus de hele dag gaat niet lukken. ;)

Ik verdien op Colorado ongeveer 800 xp (Level 50 kerk) per uur. Ja das teveel, maar het is wel heel saai, bovendien win ik geen enkel duel en krijg ik niet meer dan 500 xp bij FG
 

DeletedUser15153

Mij interesseert het echt geen hol wie er in de top 10 staat :p. Ik speel gewoon lekker voor mezelf :D
 
maar, duelanten kunnen ook fortvechten en arbeiden

bouwers kunnen niets, telkens als ze platgelegd worden moeten ze weer 8 uur slapen, trust me, ik lig iedere 48 uur ko...

nog nooit een bouwer op de BT aan het werk gezien?
die lui halen zonder enige skills meer dan 100 raakkans, en als ze premium gebruiken nog meer!
als full fortvechter (soldaat) met 220 leiderschap en bijna 100 mikken heb ik een stuk minder (maar ben dan wel op aanval geskilled)
 

DeletedUser385

nog nooit een bouwer op de BT aan het werk gezien?
die lui halen zonder enige skills meer dan 100 raakkans, en als ze premium gebruiken nog meer!
als full fortvechter (soldaat) met 220 leiderschap en bijna 100 mikken heb ik een stuk minder (maar ben dan wel op aanval geskilled)

ik bedoel meer...

ik wordt iedere 48 uur platgelegd... voral linked loedje vind mij heel lief
 

Deleted User - 308552

Ik vind zelf dat het goed is dat bouwers belangrijker zijn geworden, normaal waren ze op een gegeven moment (zodra alles uitgebouwd was) vrij nutteloos, maar ik vind het goed dat ze nu weer belangrijk zijn. Mijn enige puntje van kritiek is dat de kerk wel HEEL veel ervaring oplevert. Dit zou eventueel iets lager gezet kunnen worden, zodat er ook wat mensen die geen puur bouwer zijn in de top 10 komen te staan.
We moeten ook niet vergeten dat het voor Innogames ook lastig is om een balans te vinden waar een bepaalde karakterklasse niet overpowered is, maar toch nuttig blijft. Je kan wel zeggen "Laat Innogames de ervaring van kerkuitbouw omlaag halen", maar dat is wel vrij lastig. Als alles goed uitgebalanceerd wordt kunnen alle karakterklassen (en de meeste speelstijlen) ongeveer evenveel ervaringspunten per tijdseenheid halen.
 
bedenk ook:

uitbouw geeft GEEN GELD en GEEN ITEMS...

fortvechters overleven meer dan 50% van de tijd hun FGs niet en raken dus elke 24u al hun lp en ap kwijt ipv elke 48 uur zoals jij :p
het enige voordeel is dat je er wat upb voor krijgt, maar zoals ik zei kan een bouwer net zo goed FGen en bovendien krijg je vooral UPB voor schade (1K schade --> 1upb, 10 treffers --> 1 upb, 1 KO --> 1 upb tegenover 10 ontweken --> 1 upb) en bouwers raken bijna alles in de deff.
Dat terwijl een fortvechter nauwelijks beloond wordt als hij bouwt (niet dat ze zo gek zijn het te proberen meestal lopen ze in hun vrije tijd achter scheepsbellen en vlaggetjes aan :hmf:)
en ohja, wat die arbeiden betreft: ik geloof dat het mogelijk is voor 1x missiehuis (of een andere bouwarbeid) meer dan 500$ te krijgen, ik geloof zelfs 800 ofzo als je een beetje goed bent
 

Deleted User - 308552

Fortvechten wel, daar word je rijk van... :no:
Geef ons dan die kistjes terug en we zijn ook tevreden.

En eerlijk gezegd ben ik het daar helemaal mee eens :hmf: Maar dat is een andere discussie toch? :p

Kunnen we misschien met zn allen tot een goed idee komen waar iedereen het mee eens is? Misschien iets minder ep voor de kerk, maar wel zodanig dat een arbeider-bouwer ermee in de top 20 kan komen?
 
Ik vind zelf dat het goed is dat bouwers belangrijker zijn geworden, normaal waren ze op een gegeven moment (zodra alles uitgebouwd was) vrij nutteloos, maar ik vind het goed dat ze nu weer belangrijk zijn. Mijn enige puntje van kritiek is dat de kerk wel HEEL veel ervaring oplevert. Dit zou eventueel iets lager gezet kunnen worden, zodat er ook wat mensen die geen puur bouwer zijn in de top 10 komen te staan.
We moeten ook niet vergeten dat het voor Innogames ook lastig is om een balans te vinden waar een bepaalde karakterklasse niet overpowered is, maar toch nuttig blijft. Je kan wel zeggen "Laat Innogames de ervaring van kerkuitbouw omlaag halen", maar dat is wel vrij lastig. Als alles goed uitgebalanceerd wordt kunnen alle karakterklassen (en de meeste speelstijlen) ongeveer evenveel ervaringspunten per tijdseenheid halen.

Het probleem is dat sommige mensen maar heel even puur bouwen zijn zodat ze nog ff wat xp kunnen jatten dat eigenlijk voor bouwers bestemd is, die wel beloond mogen worden voor al hun werk waar ze, zoals ruud99 zei, niets voor terugkrijgen behalve xp en misschien een schouderklopje.. Het is jammer dat de top misbruik maakt van het uitgebouwde werk van puur bouwers(bouwers bouwen de kerk uit tot 50, dan begint het bijvoorbeeld pas wat op te leveren dus gaan de topspelers snel reskillen) eigenlijk schuiven de topspelers de trouwe bouwers aan de kant om voor hun eigen xp te gaan en zo het zeer belangrijke ultieme doel te behalen: eerste worden...

Het is juist goed dat de kerk zo is, maar dit probleem ligt niet bij inno, maar bij de mensen zelf, wat is er verkeerd aan dat er een bouwer in de top 25 kan staan? Sommige mensen die het bouwen wel HEEEEEEL serieus nemen komen daardoor eerste te staan, zoals neelis toen op colorado, dat is dan ook weer niet helemaal fair, maar dat ligt niet aan inno naar mijn mening. Ik denk dat Avo's gestimuleerd moeten worden, zij verdienen het naar mijn mening om eerste te worden, zoals vroeger :p Waar dient de karakterklasse anders voor?

Fortvechten wel, daar word je rijk van... :no:
Geef ons dan die kistjes terug en we zijn ook tevreden.

Ja doe dat maar :p
 

DeletedUser385

fortvechters overleven meer dan 50% van de tijd hun FGs niet en raken dus elke 24u al hun lp en ap kwijt ipv elke 48 uur zoals jij :p
het enige voordeel is dat je er wat upb voor krijgt, maar zoals ik zei kan een bouwer net zo goed FGen en bovendien krijg je vooral UPB voor schade (1K schade --> 1upb, 10 treffers --> 1 upb, 1 KO --> 1 upb tegenover 10 ontweken --> 1 upb) en bouwers raken bijna alles in de deff.
Dat terwijl een fortvechter nauwelijks beloond wordt als hij bouwt (niet dat ze zo gek zijn het te proberen meestal lopen ze in hun vrije tijd achter scheepsbellen en vlaggetjes aan :hmf:)
en ohja, wat die arbeiden betreft: ik geloof dat het mogelijk is voor 1x missiehuis (of een andere bouwarbeid) meer dan 500$ te krijgen, ik geloof zelfs 800 ofzo als je een beetje goed bent

bovendien kan je arbeiden doen en zelf kiezen wanneer je je actiepunten weer kwijt bent
 

DeletedUser15463

Ik vind zelf dat het goed is dat bouwers belangrijker zijn geworden, normaal waren ze op een gegeven moment (zodra alles uitgebouwd was) vrij nutteloos, maar ik vind het goed dat ze nu weer belangrijk zijn. Mijn enige puntje van kritiek is dat de kerk wel HEEL veel ervaring oplevert. Dit zou eventueel iets lager gezet kunnen worden, zodat er ook wat mensen die geen puur bouwer zijn in de top 10 komen te staan.
We moeten ook niet vergeten dat het voor Innogames ook lastig is om een balans te vinden waar een bepaalde karakterklasse niet overpowered is, maar toch nuttig blijft. Je kan wel zeggen "Laat Innogames de ervaring van kerkuitbouw omlaag halen", maar dat is wel vrij lastig. Als alles goed uitgebalanceerd wordt kunnen alle karakterklassen (en de meeste speelstijlen) ongeveer evenveel ervaringspunten per tijdseenheid halen.
Er zijn meerdere manieren om een bouwer belangrijk te maken. Daar is deze draad ooit mee begonnen. Ze belangrijk maken door een kerk ongelimiteerd uit te bouwen is het slechtst doorgevoerde plan van The west ooit.
De stad met de grootste toren is nr 1. Maakt niet uit of ze een fort bezitten, goede doodgraver of hoge ledenlvl's hebben.
De helden van The West zijn alleen nog bouwers. Om er tussen te komen, moet je bouwen.

Wanneer geeft The West hun MEGA-fout toe?
 

Deleted User - 308552

Mee eens, maar het is mogelijk om de punten van de kerk naar beneden bij te stellen en de verkregen ervaring van kerkuitbouw te verlagen, zodat alleen de beste bouwers bovenaan kunnen komen.
 

DeletedUser15463

Mee eens, maar het is mogelijk om de punten van de kerk naar beneden bij te stellen en de verkregen ervaring van kerkuitbouw te verlagen, zodat alleen de beste bouwers bovenaan kunnen komen.
Bouwers horen belangrijk te zijn. Daar moet the west mee aan de gang.
Ook bouwers kunnen zich een plek in de gallerij verwerven. Ik ben wel eens plat gelegd door een bouwer full duel. Ook flauw geschoten door een bouwer Full FG.
In oude werelden staan er ook bouwers in de Gallerij.

Maar zoals het zich nu laat aanzien, hebben we nu
De Gallerij der Bouwers :laugh:
 
Bovenaan