• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser

Je doet over het algemeen inderdaad meer schade als je veel schieten hebt bij een reflexer, maar meer schieten gaat ten koste van uitwijken, dus wordt je vaker geraakt. Het zou best succesvol kunnen zijn, maar de keren dat ik het probeerde (met schietkleding) kreeg ik veel schade en won ik op het randje (maar ik heb het ook nog niet echt vaak geprobeerd zal ik eerlijk zeggen).
 

DeletedUser

Of toch wel..

Geen treffer
Levenspunten totaal
- 312 LP
RPR. wint het duel, krijgt 3006 ervaring, 1002 duel ervaring en steelt $144 van ESO-Shadowz.
 

DeletedUser14072

-312 lp gaat iemand met 5000lp niet om zeuren hoor zo word je niet met rust gelaten
 

DeletedUser

Het gaat ook niet om het KO krijgen, zonder dat te doen kan je ook winnen. Bovendien, kan je een nuggetvreter met 5K LP überhaupt KO krijgen? Je zou 5 duels van - 1000 nodig hebben (nog steeds lastig) en dan moet hij of zij geen drankjes kopen (of gewoon het hotel induiken). Dus, puur voor de KO gaan, zoals jij suggereert, is onzin.
 

DeletedUser13404

Ik ga gewoon chips vreten en stoppen met thewest.
Voila, nu nog men W1 weg en al men accounts zijn gedeletet :cool:
 

DeletedUser7902

Je doet over het algemeen inderdaad meer schade als je veel schieten hebt bij een reflexer, maar meer schieten gaat ten koste van uitwijken, dus wordt je vaker geraakt. Het zou best succesvol kunnen zijn, maar de keren dat ik het probeerde (met schietkleding) kreeg ik veel schade en won ik op het randje (maar ik heb het ook nog niet echt vaak geprobeerd zal ik eerlijk zeggen).

Als dat nu ten koste van mikken gaat dan wijk je evenveel uit en raak je nog evenveel aangezien reflexduellanten geen uitwijken hebben
 

DeletedUser

Juist niet want hij is reflexer he...

Oh ja, natuurlijk.
Als je minder uitwijken hebt, wordt je vaker geraakt. Zo simpel is het. Of niet? Hij is dan wel reflexer, dat betekent niet dat hij je niet makkelijker kan raken als je minder uitwijken krijgt..
 

DeletedUser14857

discussie oplossen

Beste respectabele collega duelanten,

na 8 paginas alleen meelezen vond ik het nu tijd een te reageren op deze discussie,wat mij logisch lijkt aangezien er blijkbaar veel om mijn build te doen is.
Zonder dat ik alles verklap zal ik wel eerlijk zijn en je kan er mee doen wat je wil. Met name de duelanten die ik ken, RPR, zezema enz. waar ik altijd respect voor behouden heb wil ik wel inzicht geven.

1. ik heb nooit attribuut of vaardigheidpunten gekocht. Enkel gebruik ik nuggs voor automatiseren, karakterbonus en verhoogd salaris, dat wel, maar dat beinvloed weinig wat ik in duels doe.
2. Ik verlies ook regelmatig duels en deels zijn winsten zeker te danken aan geluk in mikken/uitwijken. Aangezien ik inderdaad reflexnoob ben, zoals jullie het noemen, wijk ik zelfs zelden uit, aangezien ik zonder uitwijkinstelling ook beter raak, zoals goede duelanten weten. Als slagger is reflex nu eenmaal sterker dan uitwijksettings
3. diverse opdrachten geven extra attribuutpunten; wellicht heb je zelf nog attribuutpunten te verdienen en te verdelen daanra. ik heb bewust direct die opdrachten gedaan op het moment dat ik ze aan kon

Mijn puntenverdeling op mijn vaardigheden is afhankelijk van kleding; tegen slaggers heb ik andere kleding dan tegen schieters, waardoor het minder duidelijk is voor jullie maar zal het globaal benoemen (afhankelijk van kleiodng ligt het met bonus hiertussen in:

slagkracht 222 max, meestal iets lager door kledingkeuze
mikken 322 max, meestal iets lager door kledingkeuze
weerstand 199 - 221 afhankelijk van kledingkeuze
reflex 170-201 afhankelijk van kledingkeuze

Ik denk dat ik voldoende heb gezegd en wil best ingame gewoon hierover antwoorden geven, daar was geen discussie voor nodig van 8 paginas :no:
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Beste respectabele collega duelanten,

na 8 paginas alleen meelezen vond ik het nu tijd een te reageren op deze discussie,wat mij logisch lijkt aangezien er blijkbaar veel om mijn build te doen is.
Zonder dat ik alles verklap zal ik wel eerlijk zijn en je kan er mee doen wat je wil. Met name de duelanten die ik ken, RPR, zezema enz. waar ik altijd respect voor behouden heb wil ik wel inzicht geven.

1. ik heb nooit attribuut of vaardigheidpunten gekocht. Enkel gebruik ik nuggs voor automatiseren, karakterbonus en verhoogd salaris, dat wel, maar dat beinvloed weinig wat ik in duels doe.
2. Ik verlies ook regelmatig duels en deels zijn winsten zeker te danken aan geluk in mikken/uitwijken. Aangezien ik inderdaad reflexnoob ben, zoals jullie het noemen, wijk ik zelfs zelden uit, aangezien ik zonder uitwijkinstelling ook beter raak, zoals goede duelanten weten. Als slagger is reflex nu eenmaal sterker dan uitwijksettings
3. diverse opdrachten geven extra attribuutpunten; wellicht heb je zelf nog attribuutpunten te verdienen en te verdelen daanra. ik heb bewust direct die opdrachten gedaan op het moment dat ik ze aan kon

Mijn puntenverdeling op mijn vaardigheden is afhankelijk van kleding; tegen slaggers heb ik andere kleding dan tegen schieters, waardoor het minder duidelijk is voor jullie maar zal het globaal benoemen (afhankelijk van kleiodng ligt het met bonus hiertussen in:

slagkracht 222 max, meestal iets lager door kledingkeuze
mikken 322 max, meestal iets lager door kledingkeuze
weerstand 199 - 221 afhankelijk van kledingkeuze
reflex 170-201 afhankelijk van kledingkeuze

Ik denk dat ik voldoende heb gezegd en wil best ingame gewoon hierover antwoorden geven, daar was geen discussie voor nodig van 8 paginas :no:

haha, als je hen moet geloven ligt jouw winst niet aan jou build, maar aan innogames slechte duelformules ofzo XD (en aan zogenaamd overdadig premiumgebruik, een gerucht dat bij deze de kop ingedrukt is :p)
ikzelf heb op een andere server ook wat ervaring met reflex-weerstandduelleren, en of ik win hangt af van het wapen van mijn tegenstander (indien we voor de rest even goed zijn) en waar we op mikken en uitwijken. tegen wyatt's win ik bijna altijd, hitten ze steeds 60 mee
 

DeletedUser13404

Op de beta ben ik ook reflexnoob, en daar heb ik 0 weerstand, enkel reflex en ben ik 95, en ik own alle mensen van 120 die alle opdrachten hebben gedaan...
Eerlijk hoor :)
 
Bovenaan