• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Duelsysteem faalt maar weer eens...

DeletedUser13404

Oké, hier zie ik vooral de logica van in...
Ik wijk naar alle andere kanten uit, hij is reflexer dus zo veel mikken zal hij niet hebben, en ik heb 140 tactiek x 1,5 = 210 en 450 uitwijken...


Aha... Ik denk dat ik er mee stop hoor...


http://prntscr.com/l15pr
 

DeletedUser

Nee, nee, dat is ESO, dus veel mikken heeft hij juist wel.
 

DeletedUser13404

Dus om mij door mijn uitwijken heen te raken zou hij zo een 1420 mikken moeten hebben! Sure. :cool:
 

DeletedUser15278

ESO heeft inderdaad aardig wat mikken, maar dat hij je dan gewoon 2x raakt op de plek die je uitwijk kloppen je instellingen denk niet helemaal. :laugh:
Heb dat zelf ook maar een paar keer gehad, maar dan niet 2x :p
 

DeletedUser8307

Duels zijn ergens toch ook geluk, of niet? Want 'k heb er geen verstand van. :p
 

DeletedUser

Dus om mij door mijn uitwijken heen te raken zou hij zo een 1420 mikken moeten hebben! Sure. :cool:

Wat een onzin :p daar heb je geen 1420 mikken voor nodig hoor, denk dat 300 mikken wel genoeg is en een beetje geluk.
 

Deleted User - 308552

Ik ben nu erg benieuwd naar de build van ESO, puur om te zien hoe het kan dat hij zo hard wint :o
 

DeletedUser

300 mikken dat wint tegen 450 uitwijken en 220 tactiek? DUH :blink:

Waarschijnlijk als je dan ook nog zoveel reflex hebt win je wel, zonder reflex zou jij hem vaker raken, ook al betwijfel ik dat weer, gezien jouw hoeveelheid mikken, wat best wel heel erg laag is :p
 

DeletedUser3012

300 mikken dat wint tegen 450 uitwijken en 220 tactiek? DUH :blink:

Het is toch gewoon een kwestie van dobbelstenen, waarbij je de kansen om te raken vergroot door een hogere mikvaardigheid?
Dat hij jou zo vaak raakt is dus gewoon geluk.

Of zit ik mis?
 

DeletedUser13404

Als je allebei 100 mikken en 100 uitwijken hebt is het een kwestie van geluk,maar niet als de een zijn skills de andere zwaar ovetreffen :(
 

DeletedUser

Als je allebei 100 mikken en 100 uitwijken hebt is het een kwestie van geluk,maar niet als de een zijn skills de andere zwaar ovetreffen :(

Dan is het nog een deel geluk, wat jij zegt werkt alleen zo met reflex/weerstand
 

DeletedUser3012

Als je allebei 100 mikken en 100 uitwijken hebt is het een kwestie van geluk,maar niet als de een zijn skills de andere zwaar ovetreffen :(

Als de één 50 mikken heeft en de ander 450 uitwijken is de kans dat degene met 50 mikken raakt toch nog steeds > 0? Al is het maar 10% kans (geen idee hoe die formule in elkaar zit) dan kun je nog steeds alles raak schieten/slaan. De kans dat dat gebeurt is alleen niet zo groot.

Net als met een vindkans van 10%: in de meeste gevallen vind je niks, maar een enkele keer wel en met veel geluk zelfs meerdere keren achter elkaar.
 

DeletedUser7902

Nee, nee, dat is ESO, dus veel mikken heeft hij juist wel.

Dus die kerel heeft
1. Veel mikken
2. Veel reflex
3. Veel uitwijken

Lijkt mij nogal veel, jammer dat duellijsten worden aangevoerd door nuggetkakkers
 

DeletedUser

-niets gelezen-

weet jij zeker dat jij niet gefaald hebt zezema ?
 

DeletedUser

Het is jammer dat mikken en uitwijken niet worden getoond in de ranglijsten, anders kon je met een beetje optellen en aftrekken er zo achter komen wie flink veel punten heeft gekocht. Mij viel het vaker op dat ESO veel mikken heeft (terwijl hij ook nog erg veel punten op slagkracht, reflex en weerstand heeft), maar of dat door premium komt valt natuurlijk nooit zeker te zeggen..
 

DeletedUser1448

Ik vind dat mikken en uitwijken getoond moeten worden in de ranglijst. Ofwel toon je die 2, ofwel verberg je alles. Ik kan ook een duel winnen door naar de ranglijst reflex/weerstand te kijken. Das allemaal niet eerlijk. De spelers die in de top 15 zitten zijn allemaal benadeeld want iedereen weet hoeveel punten die heeft daarop dus hij kan zich aanpassen.

Het is dus helemaal niet eerlijk. Wat vinden jullie?
 

DeletedUser13404

Dus die kerel heeft
1. Veel mikken
2. Veel reflex
3. Veel uitwijken

Lijkt mij nogal veel, jammer dat duellijsten worden aangevoerd door nuggetkakkers

En niet te vergeten ook nog 200 weerstand.


Het is jammer dat mikken en uitwijken niet worden getoond in de ranglijsten, anders kon je met een beetje optellen en aftrekken er zo achter komen wie flink veel punten heeft gekocht. Mij viel het vaker op dat ESO veel mikken heeft (terwijl hij ook nog erg veel punten op slagkracht, reflex en weerstand heeft), maar of dat door premium komt valt natuurlijk nooit zeker te zeggen..

Klopt, ik heb er vroeger al wat mee getg't en hij zegt zo een 330 mikken te hebben... wat me bijzonder veel lijkt voor een reflex/weerstand duellant...
Romanum won niet een duel tegen mij, hier win ik er niet een...
 
Bovenaan