• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

Misschien een simpele vraag, maar als er bij mijn arbeid staat dat de vindkans van het product 50% (+40%) is, is het dan in totaal 50% of 90% ???
 

DeletedUser

welke malloot heeft er ooit bedacht dat ik voor zware taak hengelen gewoon 180 actiepunten kwijt ben. volgens mij was dat voor 2.0 nog maar 48
 

DeletedUser15363

voor de update was het 24 AP per uur, volgens TW-DB 3 uur lang(herinner me het zelf niet meer:p. Dat zou betekenen 24x3=72. Dat zou dus wel minder zijn als 2.0
 

DeletedUser5695

4 keer postkoets bewaken, 1 keer 1200+ lp schade en een keer 1000+ lp, mijn zin om door te spelen neemt werkelijk af met de dag, wat een ruk update bah bah.
 

Deleted User - 36202

Gevaarlijk werk hoor, postkoets bewaken. Misschien was ik wel tegelijk de postkoets aan het overvallen! :shootout:
 

DeletedUser

ik weet niet wat ik fout doe bij het arbeiden..

''Kleine kinderen horen niet meer vuur te spelen, je verliest 1436 levenspunten.''

...misschien ben ik dan toch een klein kind...

en dit dan nog een keer hierna, je gaat nu bijna plat als je lekker arbeid,
overigens wel een mooie ''Au'' prestatie verdient :D
 
ik vind persoonlijk wel dat de xp naar verhouding is tegenover het risicogehalte, maar indd... als je full lp wil hbbn bij een FG moet je al uitkijken wat je gaat doen daarvoor.
 

DeletedUser

Dan is het 90%.

jep, zo heb ik 2 pokersets gevonden :D
Maar dat is eigenlijk best raar, want je hebt 75% (+ 38%) kans om 1 pokerset te vinden. Samen dus 113% om 1 pokerset te vinden, en ik vind er 2..
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan