• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West 2.0

DeletedUser

Wat zijn die willekeurige gebouwen nou weer... nieuwsgierigheid...

Dat zijn arbeidsgroepen. Daar kan je dus verschillende arbeiden doen van dezelfde categorie. Bv bij een veldje ga je waarschijnlijk aardappelen oogsten, agaven plukken, graan oogsten en mss nog enkele. Terwijl bij een mijnschacht, je daar allerlei andere arbeiden zal kunnen doen zoals steen delven, kolen delven, noem maar op...

De individuele icoontjes zijn weg en zijn allemaal geplaatst in groepen op de kaart voor de duidelijkheid -.-
 

DeletedUser11730

Volgens wikipedia is dat een knaap

Dan heb ik ook nog wat maagden in mijn kast hangen (om mijn jassen e.d. vast te houden:(D

WAT HEB IK EEN ZIN IN DEZE UPDATE!:D

Mysterieuze witte wolken, hoe je er kan komen, door over de bergen te gaan, je zult vast wat moeten bouwen om over bergen te kunnen, ik zie water door die witte vlekken door, het lijkt op een paradijs:p

Dat paradijs wat je daar ziet is Lagoonia :D


Verder wel spannend wat daar onder de wolken zit. Ze weten de spanning wel op te bouwen bij Inno.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser15073

Lonca dat jij nou 1 grote grap bent betekend niet dat Innogames zulke grappen uithaalt:p
 

DeletedUser

Ik ben ingehuurd door innogames om t-w op zen kop te zetten wil je zeggen?

@azerder ik reageerde sarcastisch op jullie sarcastische post van mijn sarcastische post.
 

DeletedUser

Ik ben ingehuurd door innogames om t-w op zen kop te zetten wil je zeggen?

@azerder ik reageerde sarcastisch op jullie sarcastische post van mijn sarcastische post.

wat ben je toch weer zo sarcastisch ingesteld -.-
 

DeletedUser14705

Nu die update toch min of meer in het vizier komt ... is er iemand die goed op de hoogte is en zo vriendelijk wil zijn om even een overzichtje te geven dan dingetjes die je best vooraf regelt.
Ik bedoel zo bijvoorbeeld op eigen vlak qua geld ophalen op de markt oid, en op alliantievlak of zo?
 

DeletedUser1448

Je moet niets doen. Aangezien steden niet verdwijnen zullen je marktitems en geld gewoon in die stad op de markt blijven.
 
als ik het goed hebt zullen er nog maar 42 forten zijn na 2.0...
dan kan je max (gokje) nog ongeveer 40.000 fortpntn bemachtigen als je alle forten van één wereld hebt (wat eig onmogelijk is).
de invloed van forten op de ranglijst zal dus ook dalen, tenzij de fortpntjes ook x3 worden gedaan?
 

DeletedUser

als ik het goed hebt zullen er nog maar 42 forten zijn na 2.0...
dan kan je max (gokje) nog ongeveer 40.000 fortpntn bemachtigen als je alle forten van één wereld hebt (wat eig onmogelijk is).
de invloed van forten op de ranglijst zal dus ook dalen, tenzij de fortpntjes ook x3 worden gedaan?

Alle verkregen ervaring wordt maal 3 gedaan. Dit houdt dus in: fortgevechten, duels, arbeiden, opdrachten, NPC duels wellicht ook, Craften, ...

Eigenlijk hoort arbeiden niet echt in dat rijtje, omdat de arbeidstijden veranderen per arbeid. Het zijn nu geen vaste tijden meer vana 10/30/60/120 minuten. Zo zal wellicht tabak plukken een arbeid worden van een minuut of 2/3. Normaal zou dit dan 0 ervaring geven, vandaar dat ze alles maal 3 doen.

Nu die update toch min of meer in het vizier komt ... is er iemand die goed op de hoogte is en zo vriendelijk wil zijn om even een overzichtje te geven dan dingetjes die je best vooraf regelt.
Ik bedoel zo bijvoorbeeld op eigen vlak qua geld ophalen op de markt oid, en op alliantievlak of zo?

Eigenlijk moet je niet doen, maar om zo min mogelijk problemen achteraf te hebben als er iets fout is:
  • Je cash geld stort je best op de bank
  • De dure of zeldzame voorwerpen die op de markt staan, haal je best af
Voor een alliantie kan je niet echt iets doen. Eigenlijk zijn bovenstaande 2 voorbeelden gewoon een goede raad ipv iets dat je zeker moet gedaan hebben.
 

DeletedUser

als ik het goed hebt zullen er nog maar 42 forten zijn na 2.0...
dan kan je max (gokje) nog ongeveer 40.000 fortpntn bemachtigen als je alle forten van één wereld hebt (wat eig onmogelijk is).
de invloed van forten op de ranglijst zal dus ook dalen, tenzij de fortpntjes ook x3 worden gedaan?

Ik hoop wel dat de fortpunten wat omhoog gedaan wordt.
Alleen ben ik ben bang dat dat niet gebeurd. Bouwerssteden hebben eigenlijk veel meer voordeel op fortgevechterssteden.
En door deze update waar de forten ook nog worden gereset.
Komen overal zeker de bouwsteden bovenaan.
:hmf:
Jammer.
 

DeletedUser15117

als ik het goed hebt zullen er nog maar 42 forten zijn na 2.0...
dan kan je max (gokje) nog ongeveer 40.000 fortpntn bemachtigen als je alle forten van één wereld hebt (wat eig onmogelijk is).
de invloed van forten op de ranglijst zal dus ook dalen, tenzij de fortpntjes ook x3 worden gedaan?

19500 per uitgebouwd hoofdfort, 14 x 19500=273000 van alleen de hoofdforten. Dus dat gokje zat er redelijk ver naast :p
 

DeletedUser15117

Dan is zijn gokje nog steeds een beetje laag :p

Hoogst aantal fortpunten van een stad: 1.805.734 (The WAR Alliance, W3)
Dus minstens 600.000 fortpunten te behalen en waarschijnlijk nog wel wat meer.
 
Bovenaan