• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereldmigratie

DeletedUser6244

Hoe heet jij dan op Bris leones? Ik zit nu op 96, terwijl ik toch wel actief speel, maar niet zoveel nuggets, dus wat mij betreft gaat het wel lekker :)
 

Deleted User - 36202

Ik/we heb/hebben ~5000 nuggets gekocht, en er zijn nog 9 over :) Het had met minder gekund, had ook wat uitgegeven aan onnodige dingen zoals reistijd halveren en het geld direct op de bank zetten.

Het duurt daarbij ook nog wel even voordat deze functie er is. Ik denk dat er dan wel bijna 100 level 120 zijn op Briscoe als ze een beetje doorlevelen. In ieder geval zit de galerij der helden wel vol.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ik heb het eindelijk opgelost:p Ken nu al 3 van de youngers en Leones = *Frank james*

OT: Vind het zelf wel leuk want ik kan nu mijn briscoe account eens verbetereN:p
 

DeletedUser14421

wie zijn dat eigenlijk allemaal?? (die met van die namen tussen sterretjes :hmf:)

ik hoop dat ergens een wereld (5 of 6?) naar arizona gaat, de enige wereld waar ik eigenlijk niks aan mijn account heb :p
 

DeletedUser

Ik vind dit een ontzettend goed initiatief van Innogames :)
Eindelijk eens iets waar spelers echt tevreden over kunnen zijn, ze willen de speelkwaliteit verbeteren zonder er financieel in principe beter op te worden.

Dat je niet van een Arizona naar een w1 kan, lijkt me duidelijk.

Heb ontzettend veel zin in de migraties :D

Het nadeel is dan als je op elke wereld speelt en ook op elke wereld hebt betaald, dan verlies je alles van die wereld in een klap.
 

DeletedUser14421

daarom dat ik het een interessant idee (van mezelf) om een paar items mee te mogen nemen van het account dat je weg moet doen
kun je toch ergens iets van die wereld meenemen/houden
 
Ik heb ook voorgesteld om wat meer mee te nemen, maar dat werd slecht ontvangen. Ik vraag me af of mensen het dan dus beter vinden om zoals hierboven gezegd, alles van enkele werelden (afhankelijk waar je speelt natuurlijk) plotsklaps te verliezen. Dat zijn dingen waar je veel tijd en aandacht in hebt gestoken. Helaas is niemand dat met mij eens.. :unsure:

Ik vraag me af of Inno daar ook over heeft nagedacht. Ik verwacht van niet. Maar ach laat ik maar heel positief doen en denken dat Inno vast de meest geniale oplossing van de 21ste heeft bedacht hiervoor... :p
 

DeletedUser14782

Ik vraag me alleen wel af hoe vaak je een migratie met een bepaald account kan doen?
Is dit eenmalig? 1 maal in de 3 maand?

Ik neem aan eenmalig, want bij meerdere malen kan ik er makkelijk misbruik worden gemaakt
 

DeletedUser4468

doe maar:p wss betekent dat meer spelers (dus ook duels) op briscoe & arizona:p
 

DeletedUser

daarom dat ik het een interessant idee (van mezelf) om een paar items mee te mogen nemen van het account dat je weg moet doen
kun je toch ergens iets van die wereld meenemen/houden

waarschijnlijk niet.. want dat maakt het oneerlijk ten opzichte van spelers die er dan niet spelen...
 

DeletedUser

Daarom juist dat ik het stiekem toch niet verwacht... :p

En nogmaals de vraag aan iedereen hier: wat vinden jullie hier dan van? Niet erg? :unsure: Of hebben jullie een andere suggestie? :)

Je MOET niet migreren he, het is nog steeds vrijblijvend. Als jij geen enkel account naar een andere wereld wilt plaatsen omdat je er dan een moet verwijderen, dan doe je dat gewoon niet. Dus waar maak je je druk om?
 

DeletedUser

Ook ik ben het niet blij met deze update.

Zoals kraters al zei er zullen veel meer mensen van lvl 120 zijn die alle spullen enz. al hebben naar briscoe komen. Dit verstoord het evenwicht, want dan heb je opeens in plaats van 42 mensen met lvl 120 naar 142 mensen met lvl 120.

Want ik heb echt geen zin in de wereld briscoe helemaal vol met die hoge lvl's dan is mijn spel plezier al snel weer weg.

mvg, sprinkhaan1
 

DeletedUser

Die lvl 120'ers van oude werelden willen helemaal niet naar pa-werelden zoals briscoe...
 
Bovenaan