• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[Discussietopic] Kerstupdate

DeletedUser

Ik snap niet wat jij hier zit te zeggen maar alleszins houdt het geen steek, het klopt niet.

Je kan de sleutel verhandelen, maar je bent dit niet verplicht. Als je geld wil sparen kan je maar beter je tweede sleutel verkopen, want je kan er nog behoorlijk wat geld voor krijgen. ;)

Dus ik snap je uitleg niet, maar ik kan natuurlijk ook wel verkeerd zijn.

ja jij bent verkeerd, want ik snap het wel:p

En jordes +1 voor die opmerking over dat lettertype :p
 

DeletedUser7968

Mooi actie !!!

Ik ga flink wat zelfverdiende Nuggets verbrassssen !!! Omdat het kan :p
 

DeletedUser

Ik ben positief ingesteld dit keer. Dit is een verbetering van non-premium spelers kunnen eindelijk WAT voordeel krijgen. Ik zou het niet gek vinden als je die cadeaus alleen met nuggets zou kunnen kopen, maar nu ook met ingame geld, bedankt! Tis iig al een verbetering, maar voordat ik de prijzen weet zeg ik niets. Zul je zien dat er 1 is voor 250k.... Krijg je er iets van 5k waarde uit. Ik wil wel graag verduidelijking over de minimale inhoud van de cadeaus, want dit is een risico. Ik heb geld zat, maar wil daar dan ook wat voor terug!!! Ingame geld bedoel ik dan.

Ik hoop dat de ingame geld prijzen voor de cadeau niet achterlijk hoog zijn en de cadeaus van de sleutelkans niet 250k zijn.... Als ze de prijzen nou nog mooi in verhouding brengen met de mogelijke inhoud van die dingen, vind ik het een topidee. So far so good zeg ik maar...

Over de verhandeling van de 2de sleutel, vind ik weer bullshit aan 1 kant, maar aan de andere kant ook wel eerlijk. Degene die verkeerde keuzes gemaakt hebben voordat ze wisten dat er een GG mee te krijgen was, waren hier sterk van de dupe. Alleen nu word het nog makkelijker om een GG te halen, wat ik weer erg jammer vind.. Er moet een fortwapen komen die zeer lastig te krijgen is, zonder al te veel hulp van premium, dat zou geweldig zijn.

PS, ik zie nog veel duits talige bugs, ik weet niet of die op te lossen zijn?
PSS, Saffiria doe aub wat aan dat irritante lettertype:p Is echt irritant lezen zo.


Dat is inderdaad nog een ander onderwerp om over te wedijveren... zijn de cadeau's de investering uberhaupt wel waard? Ik zou het risico persoonlijk niet nemen met ingame geld... dan bel ik wel naar een 0900 nummer 10x om 15 euro in The West te steken...

En btw... het is: P.P.S. (Post-Post Scriptum :p) En mijn lettertype is wat wazig omdat ik met Linux werk... niet met Winblows, dus kan zijn dat het af en toe slecht te lezen is ofzo.... weet ik niet.
 
Met ingame geld kun je erg veel, daarom wil ik ook zeker weten of het de investering wel waard is. Als ik nou 30 cadeas kan kopen voor 5k ps waar een wyatt earp kan inzitten(1 op 200 ofso), dan neem ik de gok, sleutel 1 op 500 ofso.
 

DeletedUser

Met ingame geld kun je erg veel, daarom wil ik ook zeker weten of het de investering wel waard is. Als ik nou 30 cadeas kan kopen voor 5k ps waar een wyatt earp kan inzitten(1 op 200 ofso), dan neem ik de gok, sleutel 1 op 500 ofso.

ik ook maar toch geen cado's die 300k gaan kosten, das dan niet leuk ?
 

DeletedUser

lezen kost moeite ?
nuggets of ingame geld staat er, dus niet enkel voor premium-spelers zoals hier al gesugereerd word ...

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar gezien de toon van je reactie kan ik het toch niet laten. De tekst sluit natuurlijk niet uit dat sommige cadeaus exclusief met goudnuggets gekocht kunnen worden, dus het was gepaster geweest als je je reactie mod-waardig had gehouden. ;)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser8380

In mijn ogen de meest achterlijke update. Zeldzame items zijn en blijven zeldzame items. Nu kan je er gewoon een smak geld tegenaan smijten om een hoop zeldzame items te bekomen of zelfs de 3de sleutel.

De spelers die alle moeite van de wereld hebben gedaan om te reskillen en nog steeds aan het reskillen zijn, voor hen is dit heel oneerlijk!

Terugdraaien zal men zeker niet doen (want het is trouwens ook zeer voordelig op korte termijn voor inno) maar ik vind er echt niets aan.
Dat het ook met ingamegeld mogelijk is om deze cadeautjes en dergelijke te kopen, dat zorgt ervoor dat het nog een beetje draaglijk is.

Maargoed, even afwachten, als er echt veel kans is op zo'n zeldzame items, dan ga ik zelfs misschien meedoen.


Jordes, je had het over balans waarde en prijs cadeau. Ik denk niet dat het mogelijk is om een balans als spelupdater eerlijk te maken. De balans is er door vraag en aanbod zoals op de markt voor een derde sleutel. Maargoed, nog even afwachten tot wanneer er mensen zijn die de cadeau's hebben gekocht.
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Tja, net 1,2 miljoen ingezet om me te reskillen op w1, als ik dit eerder had geweten had ik me ziek gekocht met die cadeaus:p, maar ach, ik heb op w1 blijkbaar toch nooit geluk lol...
Ben het wel met golden eens, daarom vind ik dat de kans ongeveer 1 op 200 moet zijn, dan krijg je er max 3 bij van hetzelfde wapen per wereld. Als je de cadeaus goedkoop maakt en de inhoud van heel hoog tot heel laag maakt blijft het leuker, want je krijgt ooit wel IETS goeds toch? Dan betaal je bij wijze van spreken 200k voor een wyatt.
Denk dus goed aan de verhouding aub!
 

DeletedUser

Over die pa leuteraars, doe er dan moeite voor, werk er dan voor, als je dat niet wil, tja, zaag er dan niet over :p

Over saffiria, ik begrijp je punt, maar het ding waar het op aan komt is dat je gewoon beleefd moet blijven ;) (ps: kan je dat lettertype afzette daar wordt ik namelijk krankjorem van :d).

Over sleutel 2; vind ik persoonlijk een zeer spijtige zaak, nu wordt de GG nog gemakkelijker

over die kerstcadeaus, ik heb een probleem, ik ben vanaf 26 december tot 2 januari op reis :s, (of krijg je de kans om alles op 1 dag in te kope ? :D
 

DeletedUser

Over die pa leuteraars, doe er dan moeite voor, werk er dan voor, als je dat niet wil, tja, zaag er dan niet over :p

Over saffiria, ik begrijp je punt, maar het ding waar het op aan komt is dat je gewoon beleefd moet blijven ;) (ps: kan je dat lettertype afzette daar wordt ik namelijk krankjorem van :d).

Over sleutel 2; vind ik persoonlijk een zeer spijtige zaak, nu wordt de GG nog gemakkelijker

over die kerstcadeaus, ik heb een probleem, ik ben vanaf 26 december tot 2 januari op reis :s, (of krijg je de kans om alles op 1 dag in te kope ? :D

Ik blijf altijd beleefd hoor, maar ik onderbouw gewoon mijn argument om zo mijn mening te kunnen aandragen. Over dat lettertype... ik gebruik Linux... geen Windows. Op mijn scherm is het duidelijk en groot, misschien kan het op Windows wat anders zijn.
 

DeletedUser

Krijgen we niks meer gratis van inno? vorig jaar waren er 3 gratis cadeaus, wel is waar niet zulke zeldzame, maar het gaat om het idee.
 

DeletedUser13404

Ik wil niet heel vervelend zijn, maar gezien de toon van je reactie kan ik het toch niet laten. De tekst sluit natuurlijk niet uit dat sommige cadeaus exclusief met goudnuggets gekocht kunnen worden, dus het was gepaster geweest als je je reactie mod-waardig had gehouden. ;)

Hoe zij over mods sprak was ook een ban waardig ;)
Alee, je kleineert een mod ook niet met "Meid,..."
Dat doe ik zelfs niet :laugh::laugh:
 

DeletedUser8307

Veel kleineren vind ik er toch niet aan hoor, maar laten we maar stoppen ermee nu en terug naar het eigenlijke onderwerp gaan. :)

Jammer dat er eens geen sneeuwlandschap o.i.d. komt, of een speciale opdracht, maar dit is ook natuurlijk al zeer tof! :)
 

DeletedUser5512

ik kan me helemaal niet herrineren dat we vorig jaar ook wat kregen? :)

en over dat zeldzame items gedoe, er KAN een derde sleutel oid inzitten, ik denk dat het een soort kistje is maar dan een pakje ofzo en dus zal de kans op een 3e sleutel nog steeds heel klein zijn. (denk ik he)
Marco heeft het alleen wat ongelukkig verwoord.
 

DeletedUser

Hoe zij over mods sprak was ook een ban waardig ;)
Alee, je kleineert een mod ook niet met "Meid,..."
Dat doe ik zelfs niet :laugh::laugh:

Was inderdaad niet netjes, maar naar mijn mening hoor je daar als mod boven te staan. (het prikkelde mij als buitenstaander tenminste meteen) Je mag je mening geven, waarschuwen of bannen (net wat gepast is), maar de ondertoon die gebruikt werd, past niet bij iemand met een voorbeeldfunctie. Dat is olie op het vuur gooien, waar het juist zo belangrijk is om de kwaliteit en de goede sfeer te bewaken.

Maar begrijp me niet verkeerd, ik snap natuurlijk goed dat ze soms ook doodmoe worden van spelers die langs de zijlijn kritieken staan te spuien (waarschijnlijk/hopelijk vooral de manier waarop dat gebeurt).

Enfin, al teveel woorden aan gespendeerd. :)
 

DeletedUser

het eerste kado zal wel goedkoop zijn en dan steeds duurder worden.. maar hoe duur?
 

DeletedUser

@appel ik denk dat we het kistje kunnen kopen wat bij zeldzame items staat net als the sworth of thousands trues etc. daar staat een kistje wat alleen maar zeldzame items geeft en een tas. misschien kan je die wel kopen verklaart namelijk wel waarom die daar staan :laugh:
 
Bovenaan