• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Overzicht Greasemonkey scripts - Oud

DeletedUser

kan iemand mij helpen :(
ik heb op 5 december hier al een vraag gesteld en niemand helpt mij ik voel me zo alleen.
hoe verwijder ik een script???
 

DeletedUser

Rechtsonder in je browser zie je een apenkop. Klik daar met de rechtermuisknop op -> "Gebruikersscripts beheren". Vanuit daar kun je scripts verwijderen.
 

DeletedUser

zo ziet mijn normale scherm eruit:
3da5d95b9b5dd6b19b73e8d074b638ea.png

en zo mijn menu:
e9fe276b983ad0803152eca801b0445f.png

waar zit de aap? :(
 

DeletedUser

je gebruikt chrome en daar is er geen aap ;)
naar de moersleutel en dan er klikken en dan extra en dan externsies en dan klik je op verwijderen :)
 

DeletedUser

dat is een duidelijk antwoord: eerst op extra. dank je wel, hier heb ik iets aan.
 

DeletedUser4468

je kan beter in plaats van de gebouwen script dit script gebruiken:

TW BUILDINGS SHORTCUT ICONS BY Old Ingyombingyom

dit script is handiger omdat het bovenaan het scherm zit en je het dus ook kan zien als je iets aan heb.
ook is het handiger omdat de handelaar, markt en sheriff er bij zitten

ook dit script is heel handig:
HANDELAAR DELEN
Met dit script kunnen we onze handelaars met elkaar kunnen delen. Het concept is simpel. Telkens je je inventaris opent zal het script je handelaar lezen en doorsturen (gebeurd achter de schermen, merk je niets van en zal ook niets vertragen...).
Een plaatje ervan:
291f8c6a88fe99e92aef2f18dd0fe59e.jpg


ook dit script is heel handig:
CLOSE-ALL-WINDOWS-EXTENTION
dit script verandert de knop met 3 kruisjes in een knop met drie kruisjes, dit zorgt ervoor dat, wanneer je er op klikt de pagina's die je geminimaliseerd hebt niet uit gaan. heel handig...

dit script is heel handig voor mensen die vaak duelleren via de duel-tab:
DUELPAGE
een script voor iedereen die wel eens dueleert bij je dueltab komt nu te staan hoeveel xp je krijgt als je het duel wint het eerste getal is wat je maximaal kan krijgen en het tweede geeft aan hoeveel je krijgt met je huidige motivatie


PS: het kan zijn dat dit al ergens op het forum staat.
sorry dan.
 

DeletedUser

waar installeer je dit javascript bij google chrome : javascript:void(function(){var t=document.createElement('script');t.type='text/javascript'; t.src='http://twpro.lekensteyn.nl/twpro.js?3'; document.body.appendChild(t)})()
 

Deleted User - 36202

Ik heb een scriptje gemaakt, goedgekeurd door de support dus veilig te gebruiken.

Je kan 'm hier installeren.
Wat het script eigenlijk doet is tonen hoeveel ervaring je nog nodig hebt om het volgende level te bereiken, en hetzelfde voor level 120. Ik denk nog over een mooie manier om die level 120 aan te kunnen passen.

Voorbeeld:
xpscriptscreenshot.png


Als iemand nog een geniaal idee heeft voor een script, stuur een PM en ik zal kijken of het binnen mijn capaciteiten ligt :p
 

DeletedUser

The West Script With Surprises 1.0

die vond ik en heb ik ook geinstalleerd nu de vraag waar vind je 'surprises'?

waar staat trouwens een overzicht van alle scripts die er zijn bij the west?
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser11730

En hoe krijg ik scherm weer weg? Krijg hem alleen afgesloten als ik mijn scherm ververs.
 

DeletedUser

Ik heb een scriptje gemaakt, goedgekeurd door de support dus veilig te gebruiken.

Je kan 'm hier installeren.
Wat het script eigenlijk doet is tonen hoeveel ervaring je nog nodig hebt om het volgende level te bereiken, en hetzelfde voor level 120. Ik denk nog over een mooie manier om die level 120 aan te kunnen passen.

Voorbeeld:
xpscriptscreenshot.png


Als iemand nog een geniaal idee heeft voor een script, stuur een PM en ik zal kijken of het binnen mijn capaciteiten ligt :p

ik heb staan op wereld 7: L88:7754 / 120: 360250.
Dit klopt volgens mij niet want 7754 xp heb ik nodig om het level te voltooien niet hoeveel ik nog moet voordat ik het level heb voltooid.
 

Deleted User - 36202

Je hebt dus 7754 xp nodig om level 88 te bereiken. Klopt toch, of niet?
 

DeletedUser

Wat het script eigenlijk doet is tonen hoeveel ervaring je nog nodig hebt om het volgende level te bereiken,

daaruit maak ik uit dat als ik bijvoorbeeld 2000 xp van de 7000 xp heb dat er dan komt te staan : L88/5000. (Wat ook in het voorbeeldplaatje staat)
 

Deleted User - 36202

Inderdaad. Het zorgt ervoor dat een makkelijke aftreksom niet meer gedaan hoeft te worden. Het originele plan was alleen de xp naar 120 te tonen, maar toen dit ook maar even toegevoegd.
 

DeletedUser

Ja, maar bij dat plaatje van jou staat hoeveel xp je nog nodig hebt voor het einde van het level. bij mij staat hoeveel xp nodig ben voor het gehele level. dit klopt dan toch niet? :mad:
 
Bovenaan