• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

groeien

DeletedUser

hoe groeien die spelers binnen een dag 21 levels

dat is toch gewoon onmogelijk???


het is zo toch niet leuk meer
 

DeletedUser

1) ze gevruiken premium:rolleyes:
2) ze hebben al wat ervaring(anders kom je zo hoog niet hé;))
 

DeletedUser

Dat is heel goed mogelijk hoor, ligt er precies aan hoeveel moeite je erin wilt steken (of nuggets :laugh: )
 

DeletedUser

Ik ga er niet dag en nacht opzitten ben nie verslaafd maar er moet toch iets aan worden gedaan een pauze s'nachts ofzo...
Ik speel ook prenium dankzij sponsorpay als er een goede aanbieding is pak ik de nuggets maar ik geef er geen geld aan uit!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

hoe groeien die spelers binnen een dag 21 levels

dat is toch gewoon onmogelijk???


het is zo toch niet leuk meer

Ongeveer 6000 nuggets kopen zodat je:

1) Sokken stopt, tot je motivatie te laag is en het te weinig ervaring opbrengt per uur.
2) 108 euro uitgeeft aan een rode doek
3) Alles op bouwen zet en daarna nuggets gebruikt om dat bouwen te verzetten.

Manier drie lijkt me het goedkoopst en het best te werken zo te zien.

Echter doe ik hier niet aan mee.
 

DeletedUser

geluk, hun hebben waarschijnlijk allemaal premium feature dat je grotere gelukkansen hebt, dat bespaart een hoop tijd bij producten zoeken, je kunt ze trouwens ook gewoon kopen, ze wachten ook met puntjes op iets zetten denk ik, dan kunnen ze de arbeid doen en het product ervan kopen, volgens mij doen de mensen die premium gebruiken alleen arbeiden als dat moet voor een opdracht qua tijd.
 

DeletedUser

en toch vind ik dat ze er iets op moeten verzinnen
dat je ma qua 2 uur online mag zijn
of iets voor de niet zo goede
 

DeletedUser

Kun je jezelf dan helemaal reskillen in een keer?

Neen je kijkt gewoon hoeveel ingame cash je aan je reskill wilt besteden.

Is dat bijvoorbeeld 10.000 dollar aan 100 vaardigheidspunten. Dan komt dat neer op 100 per vp, dus dan moet je ongeveer rond de 150 prijs, nuggets gebruiken om te reskillen.

50+60+70+80+90+100+110+120+130+140+150 = 1100

1100/11= gemiddelde van 100 dollar, daarna betaal je nuggets.

Dit komt redelijk goedkoop uit: 18 nuggets per keer dat je het doet en hier heb je er ongeveer 9 nodig, dus 162 nuggets ;)
 

DeletedUser

wooooooow... ik kan wel veel leukere dingen met 108 euro dan een rode doek ingame kopen :p

Maarja, ieder z'n ding toch :p
 

DeletedUser

Ik ga met 108€ liever 2x goed en lekker gaan eten dan een rode doek kopen :blink:
 
Bovenaan