• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

The West Wereldrecords

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

yaaayu.png

Yaaaaaaay

Arbeidsreportje:

[report=12975752d5a8be45fc]Arbeidsrapport: Sheriff uitbouwen[/report]

(W8 overigens)

Feli, gebruik jij karakterbonus?
 

DeletedUser

[*]Snelste uitgebouwde stad naar 49.800 punten alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)

[*]Snelst uitgebouwde stad alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)
[/list]

Zijn deze records niet een beetje dubbeL?

@Chunky gefeliciteert:p
 

DeletedUser

Even iets heel anders, hoe krijg je dat linkje naar craften en handelaar? :blink:

K mail nu degene die m gemaakt heeft, of hij het goed vind of ik m hier post :p

Ik heb hem gekregen van Leones, hij had hem op het forum gepost en ik heb hem even opgezocht:


Userscript toegestaan, dus hierbij de link: http://userscripts.org/scripts/show/103885
Voegt trouwens ook een handelaar knopje toe. Beide naast je karakterinfo. Ik hoop dat de automatische updater werkt, maar dat zien we dan wel weer ;)
 

DeletedUser

als mensen met 5 man dat in 10 uur doen is em meteen veranderd :)

Nee want er staat:

[*]Snelste uitgebouwde stad naar 49.800 punten alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)
[*]Snelst uitgebouwde stad alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)[/list]

Het is allebei alleen dus de records zijn DUBBEL!? toch?
 

DeletedUser

Feli, gebruik jij karakterbonus?

Jeps :p

Enne, bedankt voor de felicitaties iedereen :p

Over dat userscript:
http://userscripts.org/scripts/show/103885

inderdaad van Leones. Ruud wa slaatst bij me met zn laptop en toen zag ik het, vroeg erna en toen had ik het ook.. en hij had m weer van leones :p

Nee want er staat:

[*]Snelste uitgebouwde stad naar 49.800 punten alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)
[*]Snelst uitgebouwde stad alleen: 40 dagen, 8 uren, 47 minuten (Jobb, W8)[/list]

Het is allebei alleen dus de records zijn DUBBEL!? toch?

Klopt inderdaad. Misschien moet er eens een record bijkomen, Snelste uitgebouwde stad naar 42800 punten alleen: maar dan moet dat record is behaald worden :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5512

Klopt inderdaad. Misschien moet er eens een record bijkomen, Snelste uitgebouwde stad naar 42800 punten alleen: maar dan moet dat record is behaald worden :p

maar nu is de max van een stad geen 42800 meer dus houd alleen maar "Snelste stad volledig uitgebouwd alleen"
 

DeletedUser14015

recoord

is er ook een recoord voor hoogste hit van en level 20 er?
88 schade met en wapen van
11-15
 

DeletedUser

hey misschien nog de meest afgelegen afstand? ook wel leuk of aantal buitenlandse speler of zo:D
 

DeletedUser5512

Je kan niet eens 88 hitten met dat wapen! Totaal misschien wel, maar niet in 1 hit!

met die nieuwe geslepen wapens wel stefan, volgens mij is er dat waar je iets van 10-20 bij je wapen schade krijgt?

dan heb je dus ipv 11-15 maximaal 31-35 en dan is het wel haalbaar :)
 

DeletedUser4130

Wordt die extra schade er niet achteraf bijgeteld ?
(dus dan heb je je waarde, afhankelijk van slagkracht/schieten; en dan pas +10 à 20)
 

DeletedUser

lvl 100 greenhorn is toch niks speciaals aan is toch etzelfde als een lvl 100 avo, soldaat, duallant of arbeider..
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan