• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Gokken op de veiling

DeletedUser

Ik denk dat iemand die nog nooit goudnuggets heeft gekocht minder gokt dan iemand dat dat al zo vaak heeft gedaan.
 

DeletedUser

Premiumgasten hebben altijd meer geld, en voor niet-premiumgasten is het dubbel zo moeilijk om aan hetzelfde aantal geld te komen. (gelijke lvls enz.)

Ik zou niet snel aan 100.000 komen, en helemaal niet aan 1.000.000.
 

DeletedUser1053

Ik verwacht dat de echte hoge biedingen nog gaan komen op het einde, dus als je hem echt wilt hebben zul je er op het laatste moment flink overheen moeten bieden, anders krijg je weer spelers die net een paar dollar meer bieden en er dan mee weg lopen.;)
 

DeletedUser10740

worden de winnaars eigenlijk ook bekend gemaakt of blijft het anoniem?


Dus kan de winnaar van de tutu evengoed anoniem blijven, want ben wel een geïnteresseerd om te zien wie er hier veel geld heeft :p
 

DeletedUser

De echte gokken gaan idd pas op het einde komen; als je hem echt echt wilt geef je best gewoon al je geld eraan uit :p
 

DeletedUser

worden de winnaars eigenlijk ook bekend gemaakt of blijft het anoniem?


Dus kan de winnaar van de tutu evengoed anoniem blijven, want ben wel een geïnteresseerd om te zien wie er hier veel geld heeft :p

Degene die hem hebben gekocht, zullen bekend worden gemaakt ;)
 

DeletedUser5740

hmmmmm als je het goed wilt hebben moet je volgens mij dik boven de 2 miljoen zitten op een aantal werelden is al bijna 0.5 miljoen geboden.
 

DeletedUser

Kan het kloppen dat je niet meer op de lijst kan staan? Ik zie me naam niet meer? :S
 

DeletedUser

In de wereld "Arizona" heeft iemand, met level 1 en karakterklasse greenhorn en zonder lid te zijn van een stad, 161000 geboden!!! Dat is een raadsel voor mij!! Het is toch niet mogelijk om geld over te sluizen naar elkaar?

Grtz sam

het gaat om "Rtutt", of is deze persoon er in gebracht door "The West", om stilletjes mee te bieden?

grtz Sam
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser5695

In de wereld "Arizona" heeft iemand, met level 1 en karakterklasse greenhorn en zonder lid te zijn van een stad, 161000 geboden!!! Dat is een raadsel voor mij!! Het is toch niet mogelijk om geld over te sluizen naar elkaar?

Grtz sam

Denk dat je je vergist, dat is de aanbieder van het te veilen product. Niet de bieder.

Ik lach me trouwens helemaal suf als ik zie wat v0or bedragen er nu al geboden zijn voor een volstrekt nutteloos product :p
 

DeletedUser8307

Denk dat je je vergist, dat is de aanbieder van het te veilen product. Niet de bieder.

Ik lach me trouwens helemaal suf als ik zie wat v0or bedragen er nu al geboden zijn voor een volstrekt nutteloos product :p

Ik heb er ook niet voor geboden, simpelweg omdat ik er geen geld genoeg voor heb. Er is een nog belangrijkere reden: die die jij aanhaalt. Dit product heeft totaal geen voordelen, eerder nadelen. Je krijgt er geen vaardigheden bij, er gaan alleen maar vaardigheden af. Tijdens werkjes kan je het dus niet aanhouden, tijdens fortgevechten ook niet want het is gewoon slecht dan. :)
 
Bovenaan