• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Massa aanvallen maken Arizona kapot!

DeletedUser

4 forten vind ik al een massa aanval.
3 forten aanvallen gaat er nog door vind ik.
Maar zoals vandaag tussen Æ en fort force zijn zeker massa aanvallen.
 

DeletedUser

Mollys place is echt zielig bezig.
Ik denk wel dat de vrijheidsvechters ergens bij AE gaan verdedigen, we zullen zien
 

DeletedUser

Ik geef het nu toe, ze zijn zeer zielig bezig.
Maar we wachten even af.
Start aub 1 of 2 tegenaanvallen?
 

DeletedUser

hupsa....
4 forten.
Is er echt niemand die tegen die massa aanvallen zijn?

Nochtans er werd veel geklaagd als wij op het begin massa aanvallen deden.
En nu er een voorstel is om geen massa aanvallen te doen gaat er bijna niemand mee akkoord.

Dus in plaats van steden te beschuldigen laat eens weten of je er mee akkoord gaat.
Als dat niet gebeurd kunnen er dus gewoon massa aanvallen komen op steden die hier niets hebben laten weten dat ze akkoord gaan en dan moeten ze niet komen klagen.
 

DeletedUser

Het is al 1 ding dat er zoveel forten worden aangevallen, maar waarom zo laat? Kom op dit is toch geen normale tijd meer. :hmf:
 

DeletedUser

waarom ik dat vind en hoe... Dat kan ik beter lekker intern bespreken en niet aan iedereen der neus gaan hangen :)

Daarbij heb ik nooit gezegd dat ik de aanvallen die gedaan worden goed worden uitgevoerd maar je kan er heel veel mee bereiken ;)
 
Als deze aanvallen zo blijven stop ik op arizona. Ik ben een trouwe speler die dit spel al meer dan 2 jaar speelt en aan zijn derde bezig is, maar zo heb ik er ook geen zin meer in...

mvg JorDes
 

DeletedUser

Dus in plaats van steden te beschuldigen laat eens weten of je er mee akkoord gaat.
Als dat niet gebeurd kunnen er dus gewoon massa aanvallen komen op steden die hier niets hebben laten weten dat ze akkoord gaan en dan moeten ze niet komen klagen.

ik heb allang gezegd dat wij er niet aan meedoen hoor (A)
Dus heb je in ieder geval 1 medestander:cool:
 

DeletedUser

Sorry ik ben tegen timon!
De massa aanvallen vindt ik juist goed!
Maar die nachtgevechten vind ik inderdaad ook maar niets;)
 

DeletedUser

Ow dus moest jij zo'n 10 forten hebben en al je forten of op zijn minst de helft van je forten worden op 1 avond aangevallen zou je er dan ook nog voor zijn?
 

DeletedUser

Dit is nou eemaal het spel daar kan je niets aan doen en het zal waarschijnlijk ook niet veranderd worden en je kan dat langs 2 kanten bezien als jij nu een persoon was van een stad en jullie steden zouden 4 forten aanvallen dan zou jij toch voor zijn of niet ? :D (m4d3 In ChInA)
 

DeletedUser

Niet als daardoor saaie gevechten zijn.
Zoals je net zei dit is een spel.
En volgens mij moeten spelletjes leuk zijn.
Als bij ieder fort steeds maar maximum 30 spelers zijn is dat niet meer leuk.
 

DeletedUser13453

Dit is nou eemaal het spel daar kan je niets aan doen en het zal waarschijnlijk ook niet veranderd worden en je kan dat langs 2 kanten bezien als jij nu een persoon was van een stad en jullie steden zouden 4 forten aanvallen dan zou jij toch voor zijn of niet ? :D (m4d3 In ChInA)

Ik zou daar ook tegen zijn en niet zulke aanvallen laten starten.
 

DeletedUser

Waarom moet het allemaal voor jouw uitkomen volgens mij zijn er nog mensen die graag wel zon fortgevechten doen ? en waarom probeer je je eigen te verdedigen dit gaat toch nooit opgelost worden misschien heel ver in de toekomst maar het gaat niet allemaal opgelost worden door u reactie op dit forum? :unsure:
 

DeletedUser

Er zijn al zoveel klachten geweest over die massa aanvallen.
Dit is dus niet alleen voor ons!

Dit is om het voor iedereen leuker te maken!
 
Bovenaan