• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

Er zal toch wel iets bestaan als een wait of sleep functie zeker waardoor dat niet zo opvalt :) Ik zou het al lang gemaakt hebben moest ik het kunnen hoor :rolleyes:
Je bij fortgevechten kunnen aanmelden wanneer je eigenlijk moet gaan slapen en dat het scriptje je dan ongeveer een uur later slapen legt :), lekker handig. Of als je er eens een dagje niet kan zijn :p

Een random interval is mogelijk, maar ik blijf van mening dat je dat niet moet doen.
Ik verbied niks, ik raad je alleen wat aan ;)
 

DeletedUser

Misschien een goede update:

Beste kleding voor elke vaardigheid kunnen aanklikken.

Er is zo bijvoorbeeld een opdracht waarbij je 35 handvaardigheid nodig hebt.
Dat heb ik bij langer na niet, misschien handig als je met dat dropdownmenu dat ook aan kunt klikken, zodat ik het zonder heel lang te zoeken wel heb.
(net zoals dat paardrijden, maar nu ook voor de ander skills)

:rolleyes:
 

DeletedUser

Misschien een goede update:

Beste kleding voor elke vaardigheid kunnen aanklikken.

Er is zo bijvoorbeeld een opdracht waarbij je 35 handvaardigheid nodig hebt.
Dat heb ik bij langer na niet, misschien handig als je met dat dropdownmenu dat ook aan kunt klikken, zodat ik het zonder heel lang te zoeken wel heb.
(net zoals dat paardrijden, maar nu ook voor de ander skills)

:rolleyes:

Lijkt me geen slecht idee, maar wordt het lijstje dan niet erg vol?
 

DeletedUser

Ik heb een klein vraagje.

Bij paardrijden zie je dan de kleding met het meeste paardrijden dat je hebt of de snelste kleding.

Bij de indianen set en Mexicanen set krijg je een bonus op je snelheid dus word daar mee rekening gehouden of niet.
 

DeletedUser

Ik heb een klein vraagje.

Bij paardrijden zie je dan de kleding met het meeste paardrijden dat je hebt of de snelste kleding.

Bij de indianen set en Mexicanen set krijg je een bonus op je snelheid dus word daar mee rekening gehouden of niet.

Nee, dat heb ik al eens verteld ;)
Het wordt anders wat lastig :p
 

DeletedUser

Nee, dat heb ik al eens verteld ;)
Het wordt anders wat lastig :p

Ik vind dat paardrijden dat nog niet meer zo nuttig. Ik wil graag mij snelste kleding en niet die met het meeste paardrijden.
Misschien toch handig om toch eens een keer te proberen want dat zou iig een grote verbetering zijn.
 

DeletedUser

Lijkt me geen slecht idee, maar wordt het lijstje dan niet erg vol?

Misschien dat je daar iets anders op moet verzinnen dan. Ik weet niet of het allemaal gaat, maar je hebt daar knopjes om te sorteren. Misschien kan je daar ook nog een knopje maken voor enkel vaardigheden te tonen in een lijst, en dan kan je via dat knopje weer terug gaan naar de arbeiden. Dat je dus eigen 2 dropdown menu's hebt ofzo? Want in die ene lijst zou het idd wat te vol worden :)
 

DeletedUser

Misschien dat je daar iets anders op moet verzinnen dan. Ik weet niet of het allemaal gaat, maar je hebt daar knopjes om te sorteren. Misschien kan je daar ook nog een knopje maken voor enkel vaardigheden te tonen in een lijst, en dan kan je via dat knopje weer terug gaan naar de arbeiden. Dat je dus eigen 2 dropdown menu's hebt ofzo? Want in die ene lijst zou het idd wat te vol worden :)

Snelheid zit apart erin verwerkt, dus dan moet ik een nieuwe functie ervoor maken.
Ik zal het dan toch overwegen aangezien er vraag naar is ^^
 

DeletedUser

Ik heb ook google Chrome, alleen doet wardrobe het niet, als je erop klikt dan laad de pc niets..., de andere extensies doen het wel bij mij...
 

DeletedUser

Door the-west pro kunnen we nu geen toegangsbeperkingen meer wijzigen.
Zou je je script aan willen passen zodat we dat weer kunnen doen?
 

DeletedUser3753

omdat ik bijv. nu bij ''met indianen handelen'' betere voorwerpen kan winden dan bij ''schatten zoeken''.
 
Bovenaan