• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

baluh:(
maar ik ga eten en ben over 10 minuten weer online.
doei

-----

svinc is er.
grijp je kans:p:p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

In nieuwere versies van Chrome is het mogelijk om het script als 'extensie' op te slaan.

ik gebruik het al een hele tijd maar dan als gewone bladwijzer waar ik telkens op moet klikken en als 'extensie' is dat niet nodig
dat lijkt mij veel handiger :)

ik weet waar 'extensies' staat maar ik zie daar geen mogelijkheid om dit script daar te instaleren... :(
iemand die het wel weet ?:confused:
post het maar hier of stuur me een pm
 

DeletedUser

ik gebruik het al een hele tijd maar dan als gewone bladwijzer waar ik telkens op moet klikken en als 'extensie' is dat niet nodig
dat lijkt mij veel handiger :)

ik weet waar 'extensies' staat maar ik zie daar geen mogelijkheid om dit script daar te instaleren... :(
iemand die het wel weet ?:confused:
post het maar hier of stuur me een pm

Gewoon de link twpro.user.js aanklikken :)
 

DeletedUser

Kunnen ze dat zien soms als je een script gebruikt dat niet toegestaan is? Nee toch?

OT: Alleen maar lof voor deze verbeterde versie :) Ben er echt heel tevreden van! :)
 

DeletedUser

Kunnen ze dat zien soms als je een script gebruikt dat niet toegestaan is? Nee toch?

OT: Alleen maar lof voor deze verbeterde versie :) Ben er echt heel tevreden van! :)

Nee, dat kunnen ze niet zien.
Tenzij een verboden script fouten in het spel misbruikt, bijvoorbeeld iedereen in de wereld laten flauwvallen :p
 

DeletedUser

Dan moet er eens dringend een scriptje gemaakt worden dat arbeiden opzet als je er niet kan zijn :p
 

DeletedUser

Je kunt nu zien wat je beste duel-kleren, fortgevecht-kleren en maximale levenspunten-kleren zijn.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Ja dat weet ik wel, maar als je het toch niet kan zien :)

Zulke scripts zijn meestal tijdgebonden, en het valt zeker op als je elke uur op precies 0 minuten en 0 seconden inlogt en een opdracht invoert, en dat allemaal in 2 seconden.
 

DeletedUser

Er zal toch wel iets bestaan als een wait of sleep functie zeker waardoor dat niet zo opvalt :) Ik zou het al lang gemaakt hebben moest ik het kunnen hoor :rolleyes:
Je bij fortgevechten kunnen aanmelden wanneer je eigenlijk moet gaan slapen en dat het scriptje je dan ongeveer een uur later slapen legt :), lekker handig. Of als je er eens een dagje niet kan zijn :p
 
Bovenaan