• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Verbeterde versie TW Pro

DeletedUser

In Opera sla je dit op in de Userscript map.

wat moet ik doen aangezien ik opera heb?
 

DeletedUser

instellingen --> voorkeuren --> geavanceerd --> inhoud --> javascript opties...

Daar de map invullen.

Hierna sla je het script op als .user.js in die map.
 

DeletedUser

euh lekenstyn, niet vergeten he van mijn post hierboven, namelijk tamelijk belangrijk :p
Ben ik niet vergeten hoor ;)
Gisteren was FTP erg traag, ik zal het nu erbij zetten.

In Opera sla je dit op in de Userscript map.
wat moet ik doen aangezien ik opera heb?
Op het forum van Tribal Wars staat een prachtige uitleg:
http://forum.tribalwars.nl/showpost.php?p=689060&postcount=1

dat had eerste tw pro ook al
De nieuwe heeft meer features ('verbeterde versie' TW Pro).
Inventaris doorzoeken gebruik ik als ik mijn paard moet vinden :p
 

DeletedUser8307

Inderdaad :D Alhoewel dat niet hoeft voor mij op W5 heb daar maar 3 dingen (+ Kleren die ik aanheb niet bijgerekend)
 

DeletedUser

Handig, alleen heb nog een script en nu staan alle knoppen van de verschillende scripts door elkaar heen :cool:
 
Je bedoelt http://userscripts.org/scripts/show/73034 zeker.
Die werkt er niet zo goed samen mee zie ik.

De zoekfunctie overlapt de knoppen onderin.
Verder werkt de zoekfunctie ook niet met de tabbladen.

Ik denk dat ik het script gewoon inbouw in TW Pro, dat is veel handiger.

Doe het dan zo. Ik heb ergens een scriptje gevonden dat je inventarisgrootte een beetje aanpast:


Mijn idee was om dat rode kader te verplaatsen naar het groene vakje. Je kunt dan de verschillende scripts door elkaar heen gebruiken zonder dat ze elkaar overlappen :D
 

DeletedUser

Doe het dan zo. Ik heb ergens een scriptje gevonden dat je inventarisgrootte een beetje aanpast:


Mijn idee was om dat rode kader te verplaatsen naar het groene vakje. Je kunt dan de verschillende scripts door elkaar heen gebruiken zonder dat ze elkaar overlappen :D

wel script is dat voor heel je inventaris te zien?
 
Mag ik dat wel posten?? Moet je geen toestemming hebben van een mod om een script te gebruiken op the west?

§7) Scripts en bots

Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

* Het is verboden om proxy servers te gebruiken die het eigen ip adres verbergen (´anonieme proxy's´). Proxy servers van normale internet providers zijn toegestaan. Update: De proxy van kliksafe blijft voorlopig toegestaan.

Ik denk dat dit script daar ook onder valt...:o Ik zet em maar uit....
 

DeletedUser

zeg en dat inventaris doorzoeken heb ik nog niet gevonden hoor :p
Druk eens op Ctrl + F5 (Firefox) (leeg je cache?)

onder je rugzak in je inventaris staat een zoekbalkje, ik kan duel, paardrijden etc. niet vinden :+)
De 'arbeiden':
- Schietduellant (aanvaller)
- Schietduellant (verdediger)
- Slagkrachtduellant
- Paardrijden
- Maximale levenspunten
- Fortgevecht (aanvaller)
- Fortgevecht (verdediger)

Doe het dan zo. Ik heb ergens een scriptje gevonden dat je inventarisgrootte een beetje aanpast:


Mijn idee was om dat rode kader te verplaatsen naar het groene vakje. Je kunt dan de verschillende scripts door elkaar heen gebruiken zonder dat ze elkaar overlappen :D
Dat script is handig zeg, misschien maak ik wel een instelling dat de items allemaal wat kleiner worden ^^
De grootte van de inventaris (het venster) zal ik niet veranderen i.v.m. kleinere resoluties.

wel script is dat voor heel je inventaris te zien?
Zie het topic GreaseMonkeyscripts in de Schapenkooi.

Mag ik dat wel posten?? Moet je geen toestemming hebben van een mod om een script te gebruiken op the west?

§7) Scripts en bots

Het spel mag alleen met gewone browsers worden gespeeld. Bots, scripts en andere programma's die het spel veranderen zijn verboden.

* Het is verboden om proxy servers te gebruiken die het eigen ip adres verbergen (´anonieme proxy's´). Proxy servers van normale internet providers zijn toegestaan. Update: De proxy van kliksafe blijft voorlopig toegestaan.

Ik denk dat dit script daar ook onder valt...:o Ik zet em maar uit....
Het is al eens goedgekeurd, zie de eerste post van het oude topic.
En het zal een beetje wrang zijn als een Sherrif helpt met het onderhouden van een illegaal topic, niet?

Bots: volledig automatiseren van het spel, dus zelf opdrachten invoegen zonder dat je ervoor hoeft te klikken.
Scripts en andere programma's die het spel veranderen: hiermee wordt het spel als geheel bedoelt.
Het weergeven van arbeiden is niet verboden ('verandering': selectievak bij inventaris), het verandert niets aan de speelstrategie.
 

DeletedUser

jawel:)



het staat bij de schapenkooi.
en de script waar een rondje om zit is de script wat jij op jouw screen heb. allemaal toegestaan.:)
 
dat script heb ik ook :D Maar toch nog verkeerd begrepen canna:

Kzal ff verschillen laten zien:

TWSmallInventPics



TWSortInvent (Toegestaan)



Ik denk dat je zelf wel het verschil kan zien, maar kweet niet of dat 1e script toegestaan is...
 
Bovenaan