• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Poolse vondsten

Ik ben het met Freewilly eens. (edit: over het wegblijven als je niet welkom bent) Als andere spelers een fortgevecht hebben georganiseerd, en jij hebt niet ingeschreven of mee betaald of wat dan ook, dan blijft je daar gewoon weg!

Of dat nou is omdat je het op het forum hebt gelezen, of dat je het via via weet, of dat de organisatoren je telegrammen sturen met de vraag om weg te gaan, dan ga je gewoon niet meedoen!:mad:

En dat kun je dan inderdaad plaatsen onder normen en waarden. Het zou ook niet in mij opkomen om te denken; goh, eens even kijken waar zijn character staat, dan ga ik daar ook heen, want er valt wel wat te halen.:confused:


No really You must be jokin!

Lees is terug joh, een pagina of 5, dit gaat echt nergens over.
Volwassen kerels die als kleine jochies beslissen of iemand aan een onderdeel van een online game mag meedoen of niet.
Toen ik laatst checkte heette dit niet "freewilly's west" of "lets worship the moody".

Dan de vergelijkingen!! over aanranden enzo niet te geloven, als je zoiets vergelijkt met een fort battle weet je niet eens wat waarde en normen zijn kiddo.

Ow en dan nog als je je laptop laat liggen op een plek waar ieder hem ziet en hij wordt gestolen, krijg je geen geld van de verzekering, door nalatigheid en kan je bekeurd worden voor uitlokking, dit even nog terzijde als reactie op een andere reactie hier ;).

Speel gewoon The-West en laat een ieder in z'n waarde, het is niet aan jullie om die waarde ergens in te schalen, boeit niet hoeveel nuggets je ook gekocht hebt.
 

DeletedUser

Het gaat om het idee Mr. Floppy, dat weet jij net zo goed als ik.
Jij verwacht ingame ook met een net telegram aan gesproken te worden, als iemand bijv. in jouw stad wilt. Dat hoort ook bij normen en waarden.

Zo gaat het met de fortgevechten ook, er werd netjes gevraagd, om niet deel te nemen.

En het waren niet de NOOBS(zoals het in the west taal heet), die dit negeerden.

Dit waren leden, die heel goed wisten waar het balletje om draaiden.
 
als er netjes aan iemand gevraagd wordt of hij een plek (fort) wil verlaten is dat zijn eigenkeus. Het spreekt dan (vind ik) voorzig dat je dan ook gewoon weggaat
 

DeletedUser5512

iedereen kent de nadelen van zo'n gevecht en weet wat er kan gaan gebeuren, dan moet je ook niet moeilijk doen als die gebeurt, gewoon beter organiseren wie er allemaal komen en anderen als verrader markeren, zo simpel als wat toch:o

edit: ik wil er nog even aan toevoegen dat het ook wel dom is om het forttopic te noemen van: hallo mensen wij kunnen hier edelen wapens vinden
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Leuke discussie hier. Eerst was ik van plan om bij het volgende gevecht op w3 mezelf KO te lopen met een hoop geld, maar ik begin steeds meer zin te krijgen om dan weer te gaan verdedigen zonder geld :p

Ik vraag me af waar iedereen zich zo druk om maakt. Deze keer heb ik net als zoveel anderen verdedigt en ben ik niet KO gegaan en ik ben/was van plan om net als hen de volgende keer te gaan aanvallen. Zo doe ik bijna niks anders dan die andere verdedigers die meededen. Het enigste verschil is dan dat ik niet was uitgenodigt, maar daar trek ik me niks van aan. Ik heb trouwens ook geen telegram gekregen van freewilly of een ander. Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers die hier zeuren een beetje jaloers zijn op mijn gevonden hernando's zwaard :rolleyes:

Maar zoals ik al zei. Ga vooral zo door, dan kom ik de volgende keer met plezier weer verdedigen. En denk maar niet dat ik het gevecht niet weet te vinden.
 

DeletedUser

Kijk eens wat vaker in de spiegel, Josje.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser6405

jongens jongens jongens.

het is freewilly's schuld. begrijp dat dan.:D
 

DeletedUser

Leuke discussie hier. Eerst was ik van plan om bij het volgende gevecht op w3 mezelf KO te lopen met een hoop geld, maar ik begin steeds meer zin te krijgen om dan weer te gaan verdedigen zonder geld :p

Ik vraag me af waar iedereen zich zo druk om maakt. Deze keer heb ik net als zoveel anderen verdedigt en ben ik niet KO gegaan en ik ben/was van plan om net als hen de volgende keer te gaan aanvallen. Zo doe ik bijna niks anders dan die andere verdedigers die meededen. Het enigste verschil is dan dat ik niet was uitgenodigt, maar daar trek ik me niks van aan. Ik heb trouwens ook geen telegram gekregen van freewilly of een ander. Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers die hier zeuren een beetje jaloers zijn op mijn gevonden hernando's zwaard :rolleyes:

Maar zoals ik al zei. Ga vooral zo door, dan kom ik de volgende keer met plezier weer verdedigen. En denk maar niet dat ik het gevecht niet weet te vinden.

Ronduit ''Zielig'' Maargoed, ik denk niet dat ze jaloers zijn, maar meer denken dat je er geen recht op hebt..
 
"Leuke Discussie".

Echt niet.
Tuurlijk kan men geïrriteerd zijn, maar vergelijkingen maken dat je acties (wanneer je gewoon je eigen spel speelt tenslotte, ik heb ook gedoneerd bijvoorbeeld en goed gestolen/ gekopieerd is beter dan slecht verzonnen ;). ) je daarmee ook waarschijnlijk het wel goed vind als meisjes in mini rokjes aangerand worden is echt totale bogus.
 

DeletedUser

En waarom zou ik er geen recht op hebben en een Legend of Apache wel? :rolleyes:

Jij hebt er minder recht op omdat anderen er wel geld en tijd in hebben gestoken en jij niet, maargoed als je dat niet snapt zal het wel aan je leeftijd liggen ;)
 

DeletedUser

Als iemand je vraagt om weg te gaan voor zo'n dingen, dan kan je dat altijd eens overwegen. Bij dit fortgevecht was het de bedoeling dat de aanvallers $5.000 bij zich hadden en dan KO moesten gaan. Dan kan ik begrijpen dat de verleiding groot is om toch te gaan verdedigen. Als de organisatie dan zegt dat je weg moet gaan en je doet dit niet, dan is dit wel erg vervelend. Zolang ze niets zeggen, zou ik ook meedoen.

Ook hadden de organisatoren moeten zeggen dat het alleen voor legends en BG waren. WaW en BG kan dit ook organiseren en als ieder zijn eigen kant houdt, is er geen enkel probleem. Jammer genoeg zien sommige dit niet en is het natuurlijk erg jammer dat ze bij de vijand gaan staan.
 

DeletedUser

Jij hebt er minder recht op omdat anderen er wel geld en tijd in hebben gestoken en jij niet, maargoed als je dat niet snapt zal het wel aan je leeftijd liggen ;)

Volgens mij verschilt die niet veel van de jouwe dus het zou daar inderdaad aan kunnen liggen. Ik heb hetzelfde gedaan als die andere overlevenden zoals freewilly en ik ben (nu nog wel) net als hun van plan om de volgende keer ook aan te gaan vallen met geld. Wat heb ik volgens jou dan anders gedaan?
 

DeletedUser

Langs de ene kant heeft Mr.Sjap en nog anderen gelijk dat Freewilly dit niet openbaar had moeten maken.

Anderzijds heeft freewilly gelijk dat het nogal zwak is om gewoon mee te doen terwijl je al netjes is gevraagd om weg te gaan. Dit is dan wel niet te voorkomen als je het zo publiek zegt. Dan komen er mensen die kost wat kost gaan meedoen..
 

DeletedUser

Ik heb geen telegram gekregen van ze dus daar kunnen ze niet over zeuren.
 

DeletedUser

En waarom zou ik er geen recht op hebben en een Legend of Apache wel? :rolleyes:

Omdat wij het geld in het fort hebben gestoken, tijd in de organisatie en geld op zak hebben.

Moja, not to worry. Wij zullen dezelfde sportiviteit tonen wanneer jullie edele wapens willen. Eens kijken of je dan nog akkoord gaat met je stelling.
 

DeletedUser4505

Leuke discussie hier. Eerst was ik van plan om bij het volgende gevecht op w3 mezelf KO te lopen met een hoop geld, maar ik begin steeds meer zin te krijgen om dan weer te gaan verdedigen zonder geld :p

Ik vraag me af waar iedereen zich zo druk om maakt. Deze keer heb ik net als zoveel anderen verdedigt en ben ik niet KO gegaan en ik ben/was van plan om net als hen de volgende keer te gaan aanvallen. Zo doe ik bijna niks anders dan die andere verdedigers die meededen. Het enigste verschil is dan dat ik niet was uitgenodigt, maar daar trek ik me niks van aan. Ik heb trouwens ook geen telegram gekregen van freewilly of een ander. Eerlijk gezegd denk ik dat al die spelers die hier zeuren een beetje jaloers zijn op mijn gevonden hernando's zwaard :rolleyes:

Maar zoals ik al zei. Ga vooral zo door, dan kom ik de volgende keer met plezier weer verdedigen. En denk maar niet dat ik het gevecht niet weet te vinden.

Nu niet uit de hoogte doen omdat je iets moois door een ander zijn organisatie en inzet hebt gevonden. Een echte speler heeft het lef om na een gevecht waar hij onaangekondigd komt en iets moois vind ook iets terug te geven. Jaloers kun je het noemen maar denk eens na als het omgedraaid was, dan liep je niet te juichen. De vele WAW'ers die ik opeens zag verschijnen gaan waarschijnlijk hetzelfde proberen te organiseren. Zolang we alleen willen profiteren en niet investeren blijven we allemaal hopen op een wapen.

De enige manier in deze wereld is een fort vol krijgen met betrouwbare spelers. Maar dan moet je beide kanten vol krijgen met spelers die kunnen en genoeg $ hebben. Of de rollen van geldschieters omdraaien en de aanvallers laten winnen. Een andere manier ik heel veel kleine gevechtjes leuk zal zijn meer dan 50 fortgevechten dan krijg je altijd wel een paar afgesproken gevechten die niet gevonden worden. Alleen de snelheid van het verkrijgen van een wapen gaat voor een grote groep ver naar beneden.

Het makkelijkste is als we allen samenwerken, maar dit zal op die manier van je niet lukken. Wel trots doen in je profiel maar is het zo leuk om alleen maar boze reacties te krijgen? Als je daar van geniet is best (triest) of je zit gelijk in je verdediging mode. “dat is niet eerlijk lekker puh ik doe het lekker toch”

Hopelijk wil je net als iedereen hier met plezier spelen en nog vele wapens vinden. Investeer en profiteer zal ik zeggen. Bedank op z'n minst onze 50.000$ inzettende speler zonder hem hadden de belongen niet zo mooi geblinkt :sheriff:
 
Bovenaan