• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Rood kruis

DeletedUser

dat is waar Het spel wordt en beetje uit balans gebracht. Ik vind dan dat de rode kruis medic en speciaal Tentje/Huisje moet hebben waar hij veilig is en zelf kan bepalen of hij naar het slagveld gaat anders moeten de gewonde naar hen toegaan met de kans om doodgeschoten te worden

(Dit is mijn mening:(D:D
 

DeletedUser

dat is waar Het spel wordt en beetje uit balans gebracht. Ik vind dan dat de rode kruis medic en speciaal Tentje/Huisje moet hebben waar hij veilig is en zelf kan bepalen of hij naar het slagveld gaat anders moeten de gewonde naar hen toegaan met de kans om doodgeschoten te worden

(Dit is mijn mening:(D:D

Ik wou net zoiets posten, maar zag daarna dat jij het al had gedaan.
idd, het breng de fortgevechten uit balans, verder kun je dan nog beter een gebouw ervan maken, dat is leuker, realistischer en het is weer een doel voor steden.
 

DeletedUser

Daarom, het idee is er. Er moet alleen iets goeds van gemaakt worden.
En een gebouw lijkt me ook wel leuk. Alleen dat is alleen voordelig voor verdedigers. Het moet net zo goed voor aanvallers kunnen.

Eentje (een tent?) midden in het veld? En eentje (een gebouwtje?) in het fort.
 

DeletedUser

een tent misschien?

die kunnen afgebroken worden in 2 beurten en geplaatst worden in 2 beurten ofzo
 

DeletedUser6244

leuk idee, moet nog wel een beetje uitgewerkt worden maar het idee is goed!
 

DeletedUser

zoeits nog slecht maar kan verbetert worden!


Netjes!

Misschien dit:

Voor de aanvallers:
Bij een klein fot kan je 1 tent bouwen.
Bij een middel fort kan je 2 tenten bouwen.
Bij een groot fort kan je 3 tenten bouwen.

Voor de verdedigers:
Bij een klein fort kan je bij de vlag healen. (hoef je niet te bouwen)
Bij een middel fort kan je een gebouwtje (4 hokjes) bouwen. Dus voor de bouwers om te bouwen. En bij de vlag healen.
Bij een groot fort kan je een gebouwtje (6 hokjes) bouwen. Ook voor de bouwers om te bouwen. En bij de vlag healen.

Dan bedoel ik dat je bij 4 hokjes 4 personen kan healen en bij 6 kan je er 6 healen. En bij de vlag dus ook 4
 

DeletedUser

teveel voordeel voor de verdedigers misschien kan er bij de aanvallers een muurtje naast komen voor de veiligheid?
 

DeletedUser4891

Netjes!

Misschien dit:

Voor de verdedigers:
Bij een klein fort kan je bij de vlag healen. (hoef je niet te bouwen)
Bij een middel fort kan je een gebouwtje (4 hokjes) bouwen. Dus voor de bouwers om te bouwen. En bij de vlag healen.
Bij een groot fort kan je een gebouwtje (6 hokjes) bouwen. Ook voor de bouwers om te bouwen. En bij de vlag healen.

Dan bedoel ik dat je bij 4 hokjes 4 personen kan healen en bij 6 kan je er 6 healen. En bij de vlag dus ook 4

bij de vlag??? dan is het onmogelijk om de vlag te pakken
 

DeletedUser12132

ik vind het wel een leuk idee met een rode kruis misschien kunnen dan ook nieuwe karakterklasse komen (rode kruis medewereker bijvoorbeeld.) en die kunnen dan alleen die tenten maken en mensen genezen.
 

DeletedUser8307

Dat is dan weer een slecht idee elmo... :o Ga je bij iedere update een nieuw karakterklasse maken... :rolleyes:

---
Over het algemeen is het idee goed. Dus als er iemand een link plaatst naar Muf-Muf topic... :confused:
 

DeletedUser12174

dat zou dan de arbijder kunnen worden, hij heeft immers wijnig te doen in een gevecht (op simpelweg schieten na dan)
 
Bovenaan