• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

paasopdracht

DeletedUser

Ohh kan je dus nog wel de vlees en vissen opdracht afsluiten :) en vandaag of een andere keer nog de eieren bemachtigen? leuk :) dan lukt dat wel :D
 

DeletedUser

Ik had hem op w1 en w3 op tijd. Op de andere werelden was ik gestopt met zoeken en had ik de houtopdracht ook nog niet klaar :(
 

DeletedUser

Ik zou wel opschieten, want we weten niet hoe lang het nog duurt ;)

Wat is dit nou weer?? Waarom nu opeens langer dan?
Geven ze een officiele datum, ik werk me de pleuris en smijt er nog een kudde premiumpunten tegenaan om het op tijd af te krijgen en dan heb je opeens langer!

Weer een lekkere achterbakse manier van Innogames om aan geld te komen.
Bah! :mad:

PS, niks tegen jou Leones hoor, mocht dit zo lijken.
 

DeletedUser

Wat is dit nou weer?? Waarom nu opeens langer dan?
Geven ze een officiele datum, ik werk me de pleuris en smijt er nog een kudde premiumpunten tegenaan om het op tijd af te krijgen en dan heb je opeens langer!

Weer een lekkere achterbakse manier van Innogames om aan geld te komen.
Bah! :mad:

PS, niks tegen jou Leones hoor, mocht dit zo lijken.

NOU NOU WALLY...ik ben er juist blij mee.
ik was aan het vissen en ik werd flauwgelegt. dus voor mij is het wel handig.
 

DeletedUser

Dan hadden ze alles mogen laten staan... Ik had mijn vissen gisteren nog kunnen afronden maar ik had net nog 4 hout te kort, die opdracht is weg bij mij dusja.
 

DeletedUser

NOU NOU WALLY...ik ben er juist blij mee.
ik was aan het vissen en ik werd flauwgelegt. dus voor mij is het wel handig.

Natuurlijk is het voor jullie handig. Ik gun het iedereen ook van harte. Maar het is wel weer geldzuigerij. Ik heb toch 30 goudnuggets ingezet om het op tijd af te krijgen. Had dus niet gehoeven.
 

DeletedUser

Dit klopt inderdaad niet, eerst een datum geven en nu zonder enige aankondiging, de datum verlengen.
:confused:
 

DeletedUser

Het is ook nooit goed of het deugt niet. Als het gisteren afgelopen was dan had de ene helft geklaagd dat de tijd te kort was. Nu wodt er geklaagd over dat het niet eerder bekend was dat je langer de tijd had...... Ik denk dat ik maar ga klagen dat ze niet gewoon op 2e paasdag afgelopen waren, dan waren de rotte eieren tenminste iets zeldzaams geweest )in ieder geval tot volgend jaar'.

Hieruit blijkt maar weer dat je het nooit iedereen naar de zin kan maken.....

Volgens mij is het precies zoals met de kerstopdracht... als je ze hebt aangenomen heb je nog wat langer de tijd om ze af te sluiten.
 

DeletedUser

Oke, maar geef dit dan duidelijk aan, dan weet iedereen waar hij/zij aan toe is.
 

DeletedUser

Natuurlijk is het voor jullie handig. Ik gun het iedereen ook van harte. Maar het is wel weer geldzuigerij. Ik heb toch 30 goudnuggets ingezet om het op tijd af te krijgen. Had dus niet gehoeven.

als ik iets voor je zou kunnen doen doe ik het graag beste wally...
haha!
 

DeletedUser

Het is en blijft een spel waarbij je veel geluk moet hebben. Nu moet je geluk hebben dat je de houtopdracht had afgesloten als je de rotte eieren nog niet hebt. Met Belle Starss deringer moet je geluk hebben dat je op de juiste tijd online kunt zijn en ga zo maar door.
 

DeletedUser1053

knipseldf.jpg


Gelukkig :D

Ik was al bang dat ik hem niet ging vinden, want het kan goed mogelijk zijn dat de opdrachten alleen vandaag nog beschikbaar zijn.

Nu nog 3 forellen, maar dat is een eitje met 90% kans per half uur.
 

DeletedUser

knipseldf.jpg


Gelukkig :D

Ik was al bang dat ik hem niet ging vinden, want het kan goed mogelijk zijn dat de opdrachten alleen vandaag nog beschikbaar zijn.

Nu nog 3 forellen, maar dat is een eitje met 90% kans per half uur.

premuim zeker.... haha....
ik heb daarvan nog 2 of 1 nodig!
 

DeletedUser

Hey,

Ik had alles afgesloten en kwam er gister om 22.30 nog achter dat ik nog 4 uur moest verkennen. Dat heb ik toen nog gedaan, maar ik was natuurlijk te laat klaar.
Tja, niks aan te doen.

Maar ...

Een beetje jammer dat andere nu nog wel de kans krijgen het af te sluiten en ik niet :(
 

DeletedUser

het ligt denk ik aan het vlees enzo wat je nog moest doen. niet de uren die je moest afronden maar de producten die je moet afgeven!
 
Bovenaan