• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser8307

Die was inderdaad fake. :)

De maker heeft het toegegeven, maar je kan het ook gemakkelijk zien aan de tekst. Na "sherrif john fitzburn" komt er een : . Bij echte opdrachten komt er na de : een spatie, en hier staat er ":Also", geen spatie ertussen dus. :)

Dacht al dat het fake was.

zal in duitsland wel het zelfde zijn als hier hoor :) maar uiteindelijk als je zoiets wil faken kan je wel opzoeken welk lettertype het is hoor

Ja, in Duitsland is het dezelfde als hier hoor ;)

Ooit komen we er wel achter hoe men die sleutel kan krijgen...
 

DeletedUser

Geen ideeën waarvan ik niet al 200% zeker weet dat een paar honderd andere spelers ze al geprobeerd hebben neen... :p
 
Nieuwe tweet op de twitter van the-west:

"I found a good map while exploring, though the snakes have proven troublesome! I wonder why there is a big X marked on it?"


Iemand die er iets uit kan halen?
 

DeletedUser

lol :D weer typisch dat het enige wat jullie lezen dat op verkenning gaan en schatten zoeken is :p en die X op de map is waarschijnlijk waar de schat ligt he :) denk liever na over wat die slangen daar komen doen ;)
 

DeletedUser

Ik weet alleen, dat je bij de arbeid, op verkenning gaan, gebeten kan worden door een slang.
:confused:
 
lol :D weer typisch dat het enige wat jullie lezen dat op verkenning gaan en schatten zoeken is :p en die X op de map is waarschijnlijk waar de schat ligt he :) denk liever na over wat die slangen daar komen doen ;)

Gozer, als je hier alleen op dit forum zit om anderen af te zeiken, ga dan lekker in je eentje uitzoeken hoe je die derde sleutel kunt vinden, en ga het ons dan ook lekker niet vertellen. Tot die tijd mag je hier dingen posten, zolang het maar positief en constructief is. Dankjewel.
 

DeletedUser

Gozer, als je hier alleen op dit forum zit om anderen af te zeiken, ga dan lekker in je eentje uitzoeken hoe je die derde sleutel kunt vinden, en ga het ons dan ook lekker niet vertellen. Tot die tijd mag je hier dingen posten, zolang het maar positief en constructief is. Dankjewel.

zal ik ook wel doen :) ben spijtig alleen niet level 99 zoals jou dus bij mij zal het nog ff duren...
En wat mij gewoon ergert is die domme conclusies, als je dan toch iets wil inbrengen denk er dan eerst over na, dat je op verkenning moet gaan etc.. Dat is niet nadenken, dat is lezen. En dat kan ik zelf ook nog wel maar toch bedankt ;)
 

DeletedUser

Het zal vast allemaal over het leven van 1 persoon gaan ofzo...
Moet je maar de namen van die personen op wikipedia opzoeken, misschien word je dan wat wijzer...
Want aangezien Hernando's zwaard ook met de geschiedenis overeenkomt, deze hoogstwaarschijnlijke ook :rolleyes:
 

DeletedUser

lol :D weer typisch dat het enige wat jullie lezen dat op verkenning gaan en schatten zoeken is :p en die X op de map is waarschijnlijk waar de schat ligt he :) denk liever na over wat die slangen daar komen doen ;)

dat van mij was dan ook sarcastisch bedoelt :p

maar, wat is het nut van al die arbeidsongelukken?


Het zal vast allemaal over het leven van 1 persoon gaan ofzo...
Moet je maar de namen van die personen op wikipedia opzoeken, misschien word je dan wat wijzer...
Want aangezien Hernando's zwaard ook met de geschiedenis overeenkomt, deze hoogstwaarschijnlijke ook :rolleyes:


hier waren christop en ik ook mee bezig, het verhaal van cole younger en billy the kid passen er wel redelijk bij. je kunt discussies er over ook wel lezen verder terug, mogt je die nog niet gelezen hebben :p alleen ben ik er zelf een beetje in vast gelopen, mischien dat anderen nog weten wat verder dingen kunnen zijn.



zou dit de beloning zijn?
http://i46.tinypic.com/vq5ev7.jpg
http://i47.tinypic.com/ezojrn.jpg
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Joe (De vechtersbaas)

Barkeeper Henry Walker: Sorry voor de wanorde in de saloon. Gisteren waren hier drie vreemdelingen. Eerst waren ze vriendelijk, namen een paar drankjes en betaalden gul. Blijkbaar hadden ze door een of andere handel goed geld verdiend. In ieder geval begon de ergernis bij het pokeren. Frank was hier. Jij kent hem niet, maar hij is de koning van het pokerspel. Hij heeft ze dan ook finaal afgemaakt. Eerst zeiden ze dat het geluk was, maar elke verloren ronde werden ze kwader. Toen Frank een 'full house' liet zien, beschuldigden ze hem van bedrog en smeten ze een fles naar hem. Ik ben er natuurlijk tussen gesprongen. De eerste heb ik in zijn kraag gegrepen en eruit gegooid. Een ander gooide toen een stoel naar mijn hoofd, maar die kwam tegen het rek aan. Daarop pakte ik mijn jachtgeweer van onder de bar. Ze zijn toen meteen weggerend, maar vannacht vloog er een stoel door het raam. Ik weet zeker dat die drie vreemdelingen daarachter zaten. Probeer jij eens wat over hen te weten te komen. Ze zouden nu bij de rivier naar goud aan het zoeken zijn.


Nou een bouwer die zo 'n lege fles draagt met een jachtgeweer.. (en gouden riviier ghebben afgeronbd) + kappote stoel ofgerond
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Om erachter te komen wat de opbrengst van alle 3 de sleutels kan zijn en er van uit gaande dat het een edel wapen is is het misschien handig om van alle karakter namen (Wyatt Earp, Jesse James enz.) even de Wikipedia pagina erbij te halen, zodat we een mooi overzicht hebben van wat er allemaal met ze is gebeurd en we dus een goede kans maken de 'prijs' te achterhalen. Wie is voor?
 
Om erachter te komen wat de opbrengst van alle 3 de sleutels kan zijn en er van uit gaande dat het een edel wapen is is het misschien handig om van alle karakter namen (Wyatt Earp, Jesse James enz.) even de Wikipedia pagina erbij te halen, zodat we een mooi overzicht hebben van wat er allemaal met ze is gebeurd en we dus een goede kans maken de 'prijs' te achterhalen. Wie is voor?

Ik wens de gene met veel tijd veel plezier toe;)
 

DeletedUser

Ik wil je wel helpen, ik ga vanavond eens op zoek.
Moet nu aan de schoonmaak, het wordt weer lente....
:D
 
Bovenaan