• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

http://forum.the-west.pl/showthread.php?p=258261#post258261

de polen zijn lekker op dreef jongens, na aanleiding van de nieuwe hint: Mijn hand gots gevangen in de molen. Laatste keer dat ik helpen de boeren uit. Dit gaat mij te vertragen.

Berry Stapp Wyatt Earp (19 maart 1848 in Monmouth, Illinois, is overleden. 13 januari 1929 in Los Angeles) -- Farmer, Sheriff, gokker, de eigenaar van de salon, goudzoeker, buffels jager, een van de meest bekende in het Wilde Westen revolverhelden.

hopelijk wordt de beloning,

huifkar reparen na eerst graan oogsten, misschien toch?

Zou het dan niet graan malen zijn :rolleyes:
 

DeletedUser

http://forum.the-west.pl/showthread.php?p=258261#post258261

de polen zijn lekker op dreef jongens, na aanleiding van de nieuwe hint: Mijn hand gots gevangen in de molen. Laatste keer dat ik helpen de boeren uit. Dit gaat mij te vertragen.

Berry Stapp Wyatt Earp (19 maart 1848 in Monmouth, Illinois, is overleden. 13 januari 1929 in Los Angeles) -- Farmer, Sheriff, gokker, de eigenaar van de salon, goudzoeker, buffels jager, een van de meest bekende in het Wilde Westen revolverhelden.

hopelijk wordt de beloning,

huifkar reparen na eerst graan oogsten, misschien toch?

Sorry hoor maar als dat het enige is wat ze daarmee associëren vind ik dat redelijk zwak :p tis niet dat je kan zeggen dat het over hem gaat gewoon omdat er eens een tip in kwam over farmers en omdat hij zelf farmer was he... :rolleyes:
 

DeletedUser

# My hand gots caught in the grinder. Last time I help the farmers out. This is going to delay me.

Dit kan ook betekenen dat je geen wapen mag dragen, als je met je hand in de molen hebt gezeten zul je niet erg makkelijk meer schieten lijkt me
 

DeletedUser

je kan je natuurlijk ook altijd afvragen waarom hem dat dan juist vertraagd? moet hij ergens zijn is hij onderweg ofzo van die dingen :)
 

DeletedUser

Ik had het woordje grinder ook al eens vertaald:

Een grinder (Engels voor vermaler) is een apparaatje waarmee men grove of meestal te natte stukken wiet-toppen kan vermalen tot in joints bruikbare kruimels. Grinders komen voor in verschillende vormen, van klein en simpel, gemaakt van plastic tot groot en met drie of vier 'filters' voor het verkrijgen van Skuff. Een grinder wordt ook wel "Cruncher" genoemd.


Zouden ze toen ook al wietplantage's gehad hebben?
:D

Maar het betekent dus ook vermalen, dus zou graanmalen, niet zo gek zijn.
 

DeletedUser

je kan je natuurlijk ook altijd afvragen waarom hem dat dan juist vertraagd? moet hij ergens zijn is hij onderweg ofzo van die dingen :)

delay heeft niet alleen de betekenis van vertragen (ook al is vertragen als betekenis wel waarschijnlijker) het kan ook de betekenis hebben dat je iets vervelend vind. In dat geval kan het op je motivatie tijdens een arbeid ofzoiets duiden
 

DeletedUser

Terug naar het onderwerp!
Ik denk persoonlijk dat je de sleutel bij een makkelijke job vind, maar dat de eisen zo verschrikkelijk hoog en strikt zijn, dat je makkelijke job moeilijker wordt dan trein overvallen.
 

DeletedUser6982

de inkoopwaarde van de sleutel is volgens mij $44. dat komt dus neer op ongeveer 0-4% bij dat klavertje zonder premium...
dus ALS je hem zou moeten vinden, moet dit bij een hele makkelijke arbeid zijn...
 

DeletedUser6982

neenee, dat heb je mij nooit horen zeggen, maar jullie gingen allemaal in het leger dienen, vredesonderhandelingen, lijken bestelen, geweren verkopen en nog een hele boel doen...
dus tsjah, ik wou maar zeggen, dat die gelukspercentages iets te hoog zijn...:rolleyes:
 

DeletedUser

My hand gots caught in the grinder. Last time I help the farmers out. This is going to delay me.

ik kom er toch nog even op terug, dit is de tekst die je krijgt bij een ongeluk met graanmalen

maar volgens mij kun je de sleutel niet vinden met opdrachten nog met arbeiden, ik denk dat http://twitter.com/thewestnet dat ook bedoeld met al die teksten over arbeiden,

een fortgevecht lijkt me het meest logisch; -Het gevecht tussen 2 groepen van Jack hoort bij een fortgevecht
- het verhaal over de soldaat van het gefondereerde leger wijst ook op een fort (een fort kan de basis zijn van het geconfedereerde leger)

Ik weet niet of er nog andere tips zijn en of die van toepassing zijn op forten maar volgens mij gaat dit allemaal over forten
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

maar volgens mij kun je de sleutel niet vinden met opdrachten nog met arbeiden, ik denk dat http://twitter.com/thewestnet dat ook bedoeld met al die teksten over arbeiden,

een fortgevecht lijkt me het meest logisch; -Het gevecht tussen 2 groepen van Jack hoort bij een fortgevecht
- het verhaal over de soldaat van het gefondereerde leger wijst ook op een fort (een fort kan de basis zijn van het geconfedereerde leger)

Ik weet niet of er nog andere tips zijn en of die van toepassing zijn op forten maar volgens mij gaat dit allemaal over forten

Een fortgevecht is uitgesloten: de sleutel was al verkrijgbaar VOOR de forten in het spel zaten. ;)
 
Fortgevecht is niet uitgesloten, reden heb ik een aantal pagina's terug gegeven, maar eerder onwaarschijnlijk ;)
 

DeletedUser

Fortgevecht is niet uitgesloten, reden heb ik een aantal pagina's terug gegeven, maar eerder onwaarschijnlijk ;)

mee eens, de sleutel was idd al te krijgen voor de forten, maar het is inmiddels makkelijker gemaakt, mogelijk door beslissingen in opdrachten, maar mischien ookw wel met een fortgevecht.. :rolleyes:

ik zie trouwens dat er nite veel verder ingegaan is op billy? :p ik zal zelf nog is verder zoeken. :cool:
 

DeletedUser

Stel dat je de sleutel kunt vinden, bij een fortgevecht. Welke kleding doe je dan aan?

Mexicaanse hoed, edel colbert, Azteken ketting en dan GEEN wapen?
 
Bovenaan