• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Sleutels

DeletedUser

ik heb geen diee, ik zeg alleen dat je het niet uit kunt sluiten dat hij daarbij niet te vinden is ;)

alleen lijkt het me verder niet zo logisch, wss zit er een echt verhaal achter, (net als bij hernandos zwaard, en bij eigenlijk alle dingen in het spel..) waarschijnlijk die van billy the kid of cole youngers.. (dan ga ik er vanuit dat het een schietwapen word..)

ik denk dan ook dat je beter in die trend kunt zoeken ipv bij arbeiden of fortgevechten. :p


wat ik nog gevonden heb:

-Ondanks zijn gewelddadige levensloop en reputatie was Billy geliefd onder de lokale Spaanstalige bevolking
-Billy the Kid ontsnapte op 28 april 1881 uit de Lincoln-gevangenis en vermoordde daarbij twee bewakers

het zou dus misschien logisch zijn als je voor de medaile volksheld kiest? die opdracht die daarbij hoord dus :p en bij de andere moet je dus de prisonguard vermoorden.

ik denk dat we toch al een redelijk eindje opweg zijn hiermee, iemand anders nog ideen hoe we de puntjes op de i kunnen zetten? :D

(wss bukken bij duelinstellingen, wss maandag, wel wapen of niet? wat voor item bij je?)

als we dit hebben alleen nog maar de tijd, als de opdracht opbouw te vergelijken is met die van hernandos zwaard dan :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Stel dat je de sleutel kunt vinden, bij een fortgevecht. Welke kleding doe je dan aan?

Mexicaanse hoed, edel colbert, Azteken ketting en dan GEEN wapen?

niet vergeten dat je eerst een kistje nodig hebt he :) anders hebben je pogingen waarschijnlijk niet veel nut... ;)

wat ik nog gevonden heb:

-Ondanks zijn gewelddadige levensloop en reputatie was Billy geliefd onder de lokale Spaanstalige bevolking
-Billy the Kid ontsnapte op 28 april 1881 uit de Lincoln-gevangenis en vermoordde daarbij twee bewakers

het zou dus misschien logisch zijn als je voor de medaile volksheld kiest? die opdracht die daarbij hoord dus :p en bij de andere moet je dus de prisonguard vermoorden.

Nee ik denk iets anders :) zoals ik al zei is de keuze voor billy die van gevangenentransport. Besluit 2, de bevrijdingsclue, versla prison guard. Of die keuze nodig is voor de sleutel is een andere vraag... dat het die keuze is staat voor mij nu helemaal vast :p had hem daarvoor ook maar met een andere reden :p (deze is dus veel beter)

En over die lokale held. Daar had ik een ander ideetje voor :) door de volgende 2 tips bij elkaar te zetten dacht ik het volgende...

My hand gots caught in the grinder. Last time I help the farmers out. This is going to delay me.

It seems the Sioux chief did not like my offer at all. A horde of Indians started chasing me. Better keep my head down.

zoals iemand hier ergens boven mij slim opmerkte is dat van de grinder een zin die je krijgt als je jezelf bezeerd bij graan malen (dachtik). Zoals ik hier ook ergens boven een hele theorie had achter de sioux tip :) en die linkte aan geld op wielen (=ga naar de gevangenis ga niet eerst langs start (medaille)). Past de volgende verwondingstekst van de grinder bij het ander besluit Bescherm de burgers! (=lokale held (medaille)). Nu daar het verhaal achter zoeken en zo een oplossing zoeken voor beide besluiten. Want zoals al aangehaald is is elk besluit een juist besluit :)

PS: Als mensen toch denken dat ze met indianen moeten gaan handelen met kleren of graan moeten gaan malen met kleren om zo de sleutel te vinden! DOE DIT DAN, zoniet mag je altijd commentaar geven op deze theorie... En ohja vergeet het kistje niet he als je gaat zoeken naar de sleutel ;)
En als laatste wou ik hier gewoon even aan toevoegen dat innogames zelfs iemand aanstelt als questdesigner. Dat alleen al wil zeggen dat het niet flutopdrachtjes zijn, ik veronderstel ook dat die man zijn werk gedaan heeft en er een verhaal achter verzonnen heeft... :)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser385

je hebt veel en goed werk vericht!

maar ik zal me er ook eens mee bemoeien, laten we eens alle mogelijke dingen uitproberen, en zodra iemand iets heeft het hier neerzetten?

misschien werkt dat beter dan blijven gissen...
 

DeletedUser

als je iets wil uitproberen moet je ook weten waarom je dat juist probeert, anders ben je net aan het gissen
 

DeletedUser

het is maar een gissing, maar misschien heeft die tip iets met de farmers set te maken?

misschien iets zoals:
- keuze 'bescherm de burgers' kiezen
- in farmers set naar spookstad gaan
- je krijgt nieuwe opdracht

(die verhalen ga ik niet zoeken want mijn engels is te slecht)
 

DeletedUser385

of iets met meel doen?:p



of andersom, met eenwarme maaltijd?

want ook spoken kunnen honger hebben.
 

DeletedUser385

tsja, jullie zeiden me dat ik moest gissen, als jullie graag willen
 

DeletedUser

Hoe komen we nou bij meel uit?

Omdat er bij een arbeid-ongeluk staat dat je hand tussen de molen komt?
 

DeletedUser

Twitter

Daar staat een tekst die je als ongeluk krijgt bij de arbeid "graan malen".
Zo komen we aan meel ;)
 

DeletedUser1557

of het word een beetje tekenfilm achtig.

meel op spoken gooien en de spoken worden wit.
 

DeletedUser8307

Vanwaar heb je het ? Duitse server zeker :)

Fake ? Warschijnlijk wel ;)
 

DeletedUser

Die was inderdaad fake. :)

De maker heeft het toegegeven, maar je kan het ook gemakkelijk zien aan de tekst. Na "sherrif john fitzburn" komt er een : . Bij echte opdrachten komt er na de : een spatie, en hier staat er ":Also", geen spatie ertussen dus. :)
 

DeletedUser5512

zal wel fake zijn ja, ik weet niet of in duitsland hetzelfde lettertype is maar dit is wel verdacht :

die opdracht vergeleken met een van mij...
 

DeletedUser

zal in duitsland wel het zelfde zijn als hier hoor :) maar uiteindelijk als je zoiets wil faken kan je wel opzoeken welk lettertype het is hoor
 
Bovenaan