• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Strijd om titel

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser

Mag ik hier even bijzeggen dat ik een gerucht had gehoord over het massaal boosten van Googlymoogly door de VSW?

Geruchten kunnen waar of niet waar zijn.
Het lijkt me nogal erg dom als dit zo is.
Hij heeft hier ook een post gedaan en daar staat dus ongeveer in dat hij het niet echt eerlijk vind, maar ook niet echt heel vals.
Maar als hij het niet echt eerlijk vind en een beetje vals moet je het zelf niet doen.
Hier zijn post:


Ik vind het gewoon jammer dat het op deze manier moet verlopen. En nee, ik zeg dit niet omdat ik verbitterd zou zijn. Ik sta nu op plaats 3 (met larzdebest en Mr Ivv op m'n hielen), en dat is hoger dan ik ooit had durven verhopen. Mijn ambities lagen er echt niet in om eerste te worden (tenzij de mensen voor mij het zéér zwaar zouden gaan verprutsen ;))
Reserved is een begrip, en zal dat blijven. Hij heeft Wereld 1 heel lang gedomineerd, en het zat er altijd dik in dat hij ooit als eerste level 99 zou halen. Helaas heeft hij ervoor gekozen om de glans van zijn prestatie te halen... spijtig...

@ Syrnia: pushen is inderdaad niet illegaal. Maar heel erg inventief is het niet, want vele maanden geleden waren er al spelers die het deden. Alleen zij liepen niet zo 'in the picture' als Reserved. Dit gezegd zijnde: er is nog een verschil tussen 'legaal bezig zijn' en 'op een eervolle manier trachten te spelen'. In het wielrennen zijn er ook wieltjeszuigers. Het mag, maar je maakt je er niet populair mee, en soms zullen mensen een 'ja, maar'-etiket op jou plakken; "Ja, hij won die wedstrijd, maar zat de hele wedstrijd in het wiel van zijn medevluchter" of "Ja, hij werd wereldkampioen, maar hij reed daarvoor wel iemand half van de baan" of "Ja, hij scoorde een mooi doelpunt, maar het was wel na een schwalbe"...
Eer is iets dat je jezelf geeft, niemand anders kan het jou ontnemen. Sommigen beslissen om dat niet te doen.

Zo, dit was mijn zegje. Ik wens die twee rakkers aan de top toch nog alle succes, en dat de "beste" moge winnen, en ik hoop op een 'cleane' wedstrijd. :)
 

DeletedUser

@poon: ben gestopt kerel, ik geniet er trouwens ook volop van! Er was gisteren zelfs een moment waarop ik mij verveelde!

@volcome: Het is niet legaal, je wordt ervoor verbannen. Maarja, 'hoge bomen vangen veel wind' (m.a.w. als ik ook maar iets fout doe krijg ik meteen een pak op mijn broek)
 

DeletedUser

Ik heb net even alle posts van de laatste bladzijdes doorgelezen.

Ik vind het erg slecht wat reserved heeft gedaan. Hij is dan wel een tijd inactief geweest, maar Reds heeft in die tijd gewoon doorgespeeld. Als hij wist dat reserved hem toch zo weer ging inhalen had hij dat net zo goed niet kunnen doen. Wat ik dus bedoel is dit: Ik snap best dat reserved een tijd inactief was, want RL is natuurlijk belangrijker dan The-West, maar dan moet je ook accepteren dat je niet meer eerste wordt. Als je dat niet kunt had je maar door moeten spelen. En dus niet op zo'n oneerlijke manier toch nog nummer 1 proberen te worden.
 

DeletedUser5695

@poon: ben gestopt kerel, ik geniet er trouwens ook volop van! Er was gisteren zelfs een moment waarop ik mij verveelde!

@volcome: Het is niet legaal, je wordt ervoor verbannen. Maarja, 'hoge bomen vangen veel wind' (m.a.w. als ik ook maar iets fout doe krijg ik meteen een pak op mijn broek)

haha dat je je zou gaan vervelen was ook niet de bedoeling he, je ging toch ps3 aanschaffen? En anders vermaak je je toch wel met huiswerk neem ik aan? :D
 

DeletedUser

Mwa huiswerk is te makkelijk hehe, doen we niet meer aan tegenwoordig (vooruit, vooruit misschien dan snel overpennen van buurjongen als de leraar zegt dat hij komt controleren). Maar die PS3 moet ik nog even voor doorsparen.

en nu weer ONtopic:
De beste moge winnen..
 

Deleted User - 36202

Dat maakt het weer wat spannender, hoewel Reds dan toch nog met die 10% extra ervaring een groot voordeel heeft.
 

DeletedUser

Reds, alle respect voor jouw mening, je neemt het op een ontzettend sportieve manier op. Dat siert je. Maar ik ben geen fan van jou (niks persoonlijk, maar onze steden liggen elkaar niet ;) ) en geen fan van Reserved. Ik sta hier volledig neutraal in. Maar ik ben het zeker niet met je eens dat dit een zaak is tussen jou, reserved en eventueel moogly. Of zoals andere zich hebben uitgedrukt; jullie hebben geen recht van spreken, waar bemoei je je mee.

M'n PM's naar je in het spel en mijn standpunt op dit forum om het voor je op te nemen zijn een poging om misstanden recht te trekken. Als zelfopgeworpen moraal ridder vind ik dat dit wel degelijk een zaak is van elke The-West speler. Niet alleen op W1, maar ook alle andere werelden.

Het is nooit de intentie geweest van de makers van het spel dat de strijd op deze manier beslecht wordt en het wordt door de meerderheid van de community gezien als onsportief spel. Het op grote schaal toepassen van pushing is zonder meer een spel verzieker. Als dit getolereerd wordt, dan zal straks degene met de meeste vriendjes winnen. Vergelijk het met een "dief-spel" waar je niet eens meer zelf hoeft te spelen, zolang je maar genoeg mensen inbrengt.

En i.p.v. hitsquads, krijg je "Pushsquads". Tegen betaling, vernoeming van iemand in je profiel, een plek in de stad, een aai over je bol, ***Hier spoilt men niet*** wordt je dan door een push squad geupt.

Dat degene met de grootste invloed en het meeste (spel)geld maar mag winnen, ook al snapt ie de ballen van het spel !
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Pushen is ook niet eerlijk, vind ik ook wel zo. Maar toch vind ik dat de regel eerst ingevoerd had moeten worden :p
 

DeletedUser488

Mag ik hier even bijzeggen dat ik een gerucht had gehoord over het massaal boosten van Googlymoogly door de VSW?
Haha! Blijkbaar is dat een gerucht, maar daar had ik dus geen weet van. :)

Ik zal jullie eens iets verklappen: ik leg mezelf elke 48u tactisch KO, zodat ik niet geduelleerd kan worden, in alle rust m'n jobs kan doen, en me kan voorbereiden op fortgevechten.
Ik kan dus niet geduelleerd worden... en dus ook zelf niet duelleren... en dus ook niet 'gepusht' worden...

Dit gewoon om even een 'gerucht' de wereld uit te helpen. :)
 

DeletedUser

1. Wie wint volgens jou? Motiveer je antwoord. reds hij is arbeider 10%meer ervaring per arbeid

2. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reds. pas

3. Noem 2 goede en minder goede kanten van Reserved. pas

4. Wie hoop je dat er wint? Waarom? dat maakt mij niet uit

5. Als beide spelers nu opnieuw zouden beginnen, wie zou 1ste eindigen? reserved

6. Maakt nr. 3 in de ranglijst (Syrniachick) ook nog een kans? nee

7. Wie van de 2 beste spelers is het meest geliefd bij de gewone spelers? reserved

8. Voor wie van de 2 is RL het belangrijkst? reds

9. Denk je als beide spelers non-premium zouden zijn, dat ze nog steeds 1ste en 2de zouden blijven? nee

10. Vertel kort wat je over Reds denkt. pas

11. Vertel kort wat je over Reserved denkt. pas

12. Wat gaat er volgens jou gebeuren als beide spelers 99 zijn? Duels, stadsuitbouw, geld,... hoopelijk loopt het verder

13. Denk je dat ze een vriendschappelijke of vijandelijke band samen hebben? vrienden its just a game

14. Zullen er nog andere spelers in de strijd te pas komen? Wie?nee

15. Denk je dat de verliezer vriend of vijand word?vriend its just a game
 

DeletedUser

hehe als gij dat kunst noemt, dan denk ik toch tot ge niet echt smaak hebt in kunst :)
ik noem dat de makkelijkste oplossing pakken.
en dan moest resje maar zo slim zijn om zijn stats om te zetten en eerlijk te winnen.
nu is hij gewoon een laf kereltje dat level 99 is zonder eer en zonder respect van iemand.
en degene die respect voor hem hebben omdat die als 1ste dat level hebben gehaald zijn ofwel niet op de hoogte hoe hij dat heeft gedaan of zijn zelf onfatsoenlijk ingesteld.
maja, tijd kunt ge niet terugdraaien en dus kunnen we ook resje levels afnemen, dus het is zo. MAAR ONFATSOENLIJK IS HET WEL

Ik noem deze reactie een beetje sneu. Dus als ge me aanvalt terwijl ik level 98 zijt, en U verliest Uw duel tegen mij, dan gaat ge ook beweren dat ge mij heeft zitten pushen? Daar komt Uwe reactie nogthans op neer.


Resje is nogthans op den goede weg bezig, en hij maakt zich niet schuldig aan push duels.
 

DeletedUser

Reds! :sheriff:
Reds! :sheriff:
Reds! :sheriff:
Reds! :sheriff:
Reds! :sheriff:
Reds! :sheriff:

Go REDS!!!!! :sheriff::sheriff:

Anyway, ik denk toch dat de meerderheid voor Resje staat, helaas.
 

DeletedUser

ik kan ondertussen ook treinen beroven :)

Dat wilde ik weten:D

Ik noem deze reactie een beetje sneu. Dus als ge me aanvalt terwijl ik level 98 zijt, en U verliest Uw duel tegen mij, dan gaat ge ook beweren dat ge mij heeft zitten pushen? Daar komt Uwe reactie nogthans op neer.


Resje is nogthans op den goede weg bezig, en hij maakt zich niet schuldig aan push duels.

Er zit een groot verschil tussen iemand aanvallen met of zonder wapen.
 

DeletedUser5695

Ik noem deze reactie een beetje sneu. Dus als ge me aanvalt terwijl ik level 98 zijt, en U verliest Uw duel tegen mij, dan gaat ge ook beweren dat ge mij heeft zitten pushen? Daar komt Uwe reactie nogthans op neer.


Resje is nogthans op den goede weg bezig, en hij maakt zich niet schuldig aan push duels.

Lieve schat, doe je oogkleppen eens af, hij geeft t zelf toe. of je moet bedoelen dat hij (volgens eigen zeggen) zich niet meer schuldig maakt aan pushduels vanaf level 98.
Overigens komt wesleys reactie helemaal niet neer op wat jij beweert, je maakt er een compleet ander verhaal van??Of ik snap hem niet en moet je zijn tekst ff uitleggen aan me
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Waarom bemoeit iedereen zich toch zo met die nummer 1 en 2??
Laat ze lekker hun spel spelen op de manier dat zij willen, niemand heeft daar toch iets meer of minder om?

Beetje zinloze discussie in mijn ogen. Er staat nergens in de regels dat 'pushen' niet mag dus kan iedereen dat doen die daar zin in heeft.

Anders gaan jullie je druk maken om iets wat er echt toe doet, lekker belangrijk! :confused:
 

DeletedUser

Dit is helemaal niet verboden dus het mag allemaal wat resje doet.
Alleen sommige mensen kunnen daar niet tegen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan