• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

KO Toernooi 65-85

DeletedUser3378

Lol murre met zn legerrevolver ;) en 8 levels hoger
Svcinc met No1 en 2 levels hoger :p

Het is zeker een spannede finale, ik ga weer lekker afw88 tot iemand me aanvalt, en uiteraart platgaat.

Maar gellukig schiet mannetjes, ik sta rang 20 reflex dus pas op jongens Lol +p
 

DeletedUser3378

Ik wil ff een klacht indienen tegen svcinc ik val hem aan en gelijk slaapt hij..
 

DeletedUser3874

Staat er ergens in de regels dat het niet mag? Dacht het niet.... Dus we zullen maar zwijgen over de lieve berichtjes die je stuurde.
 

DeletedUser3378

Staat er ergens in de regels dat het niet mag? Dacht het niet.... Dus we zullen maar zwijgen over de lieve berichtjes die je stuurde.

Vind je het gek ik loop 45 min voor een duel slaap je meteen..
 

DeletedUser5740

Haha nee je bent slagkracht :p, ik heb wel wat east leden gedueleerd.
Cacique, Othiana, en Kroenuh allemaal gewonnen ;)


pas maar op voor detegen aanval dan kan het zijn dat je zomaar flauw ligt.
 

DeletedUser3378

pas maar op voor detegen aanval dan kan het zijn dat je zomaar flauw ligt.

Haha nee mijn verdediging is het best..

Oja murre ga jij ook is ff anvallen ofzo..
Het lijkt me niet de bodoeling dat jij w8 tot ik svcinc afsl8 of hij mij..

Haha spannend ik sta in svcinc stad hij in mijnen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser3378

Nou word ik het zat met die svcinc :mad:

Svcinc vs bux
Svcinc - 570 lp
Bux - 200 lp

Precies 30 seconden erna val ik hem aan..

De speler licht in een hotel daar kan je hem niet dueleren, loop ik weer 1 uur voor niks svcinc is zeer zeer zeer zwak bezig :mad: en ik wil ook graag dat hij hiermee ophoud :mad: steeds als ik hem dueleer slaapt hij weer :mad: het is zo onmogenlijk om hem te dueleren zodra ik in zijn stad stad sta slaapt hij weer :mad:
Mitch-s kun je de regels ff aanpassen ofzo zo ga ik weer plat niet door hem en loopt alles vertraging op :mad:
 

DeletedUser5740

Nou word ik het zat met die svcinc :mad:

Svcinc vs bux
Svcinc - 570 lp
Bux - 200 lp

Precies 30 seconden erna val ik hem aan..

De speler licht in een hotel daar kan je hem niet dueleren, loop ik weer 1 uur voor niks svcinc is zeer zeer zeer zwak bezig :mad: en ik wil ook graag dat hij hiermee ophoud :mad: steeds als ik hem dueleer slaapt hij weer :mad: het is zo onmogenlijk om hem te dueleren zodra ik in zijn stad stad sta slaapt hij weer :mad:
Mitch-s kun je de regels ff aanpassen ofzo zo ga ik weer plat niet door hem en loopt alles vertraging op :mad:

je moet niet zo boos worden thats the game
 

DeletedUser3378

Het is zeer iriirant ik laat murre en svcinc het wel uitvechten, ik ben nokie door reserved dus.
 

DeletedUser

Bux valt flauw. Reserved overwint het duel en krijgt 97 ervaringspunten. Bux heeft helaas geen contant geld dat Reserved kan stelen.

:p
 
Bovenaan