• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Classis wereld

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .

DeletedUser15073

Voorstel
Ik hoor wel redelijk vaak mensen horen zeggen dat de oude werelden beter waren en dat de nieuwe updates steeds meer dingen verpesten.
Toen bedacht ik me dat de spellen van Inno zoals tribalwars wel eens in de tijd een "classic" wereld hebben.
Een wereld waarbij het oude vertrouwde terug komt. Een wereld waarbij de meeste spelers zijn begonnen met spelen.

Details
Een wereld zoals die vroeger was. Het liefst natuurlijk voor update 2.0 (als ik de update goed heb), zonder de upb shop, met kistjes als beloning voor FG's.
Er zou eventueel nog gekeken kunnen worden naar wat er wel en niet in gaat, maar de dingen die ik hiervoor zei leken mij een goed begin voor het idee van een classic world.

Misbruikpreventie
Ik zie niet in hoe hier misbruik van kan worden gemaakt.

Visuele hulpmiddelen
Geen screentjes.

Samenvatting
Dit idee zou er moeten komen omdat je de spelers weer een oude vertrouwde wereld geeft met de dingen waar zo van gehouden werd! Van voor de updates dat er steeds meer werd gezegd dat het spel alleen maar werd verpest met nieuwe updates! De wereld voor de echte The West spelers die er ook zo naar kunnen verlangen naar hoe het was!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 

DeletedUser6377

Lijkt mij een geweldig idee!
Dan een classic wereld van update 1.35 alhoewel ik persoonlijk meer in ben van voor de forten zelf.

Overigens vrees ik dat dit idee het niet zal halen bij innocrap omdat zij hun rotte delen weigeren af te snijden vanwege hun emotionele waarde die ze hechten aan het geïnvesteerde geld & tijd van de afgelopen updates.
 

DeletedUser15238

Het lijkt mij een goed idee.
Ik denk dat er veel spelplezier verloren is gegaan door de laatste updates en vooral voor de 'harde kern' zal dit denk ik wel weer het spelplezier verhogen.
 

DeletedUser

Voorstel
Ik hoor wel redelijk vaak mensen horen zeggen dat de oude werelden beter waren en dat de nieuwe updates steeds meer dingen verpesten.
Toen bedacht ik me dat de spellen van Inno zoals tribalwars wel eens in de tijd een "classic" wereld hebben.
Een wereld waarbij het oude vertrouwde terug komt. Een wereld waarbij de meeste spelers zijn begonnen met spelen.

Details
Een wereld zoals die vroeger was. Het liefst natuurlijk voor update 2.0 (als ik de update goed heb), zonder de upb shop, met kistjes als beloning voor FG's.
Er zou eventueel nog gekeken kunnen worden naar wat er wel en niet in gaat, maar de dingen die ik hiervoor zei leken mij een goed begin voor het idee van een classic world.

Misbruikpreventie
Ik zie niet in hoe hier misbruik van kan worden gemaakt.

Visuele hulpmiddelen
Geen screentjes.

Samenvatting
Dit idee zou er moeten komen omdat je de spelers weer een oude vertrouwde wereld geeft met de dingen waar zo van gehouden werd! Van voor de updates dat er steeds meer werd gezegd dat het spel alleen maar werd verpest met nieuwe updates! De wereld voor de echte The West spelers die er ook zo naar kunnen verlangen naar hoe het was!

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee



Mooi idee in mijn ogen! Al denk ik idd ook niet dat inno hier serverruimte voor beschikbaar gaat stellen, simpelweg omdat het volgens mij niet rendabel gaat zijn voor ze. Wellicht zou het moeten betalen voor het aanmelden op de server een oplossing zijn, al wordt het aantal spelers daar natuurlijk nog kleiner van. Zoiets zou een grotere kans van slagen hebben als ze het alleen op bv de .net versie zouden doen.
 

Deleted User - 308552

Dit lijkt mij zo prachtig... Maar maak dan ook een wereld van vóór de forten, anders gaan bepaalde mensen dáár weer over zeuren :p
 

Deleted User - 308552

Da's niet on topic heren. Volgende offtopic post krijgt een berisping.
 

DeletedUser

Ohh klinkt zoo perfect. De tijd van 4 premiumoptiesen voor 1.35 klinkt heel goed. Craften mag er ook wel bij en absoluut geen tombolas, geen vp kopen en GEEN upc shop. Ja inno lees dit die upc shop is jullie grootste mislukking ooit.

Toen er nog geen forten ware. Tsja, ga dan ook terug naar de tijd zonder sherrif en markt. Nee, forten hoort er echt wel bij. :D
 

DeletedUser6377

Absoluut niet!
Allereerst is craften een van de grootste gedrochten van het spel

Maar verder is juist de tijd van voor de forten, markt en sherrif zo mooi omdat je dan alles zelf moet doen. Anders kunnen we net zo goed 2.0 blijven spelen...
Sterker nog de markt heeft mijn spelplezier aanzienlijk vergalt!
 

DeletedUser15073

Ik denk dat de forten er wel bij moeten, want vele spelers spelen voornamelijk voor de FG's.. En als je bij de FG's dan ook gewoon weer de kistjes erbij doet, dan worden de FG's waarschijnlijk ook wat drukker op de classic wereld
 

DeletedUser

@maxy

Eigenlijk heb je wel gelijk. Maar craften gaf een nieuwe twist aan de game, 650 halen.

Maar ik vind het een goed idee zonder markt enz, maar je krijgt geen echte updates in die wereld. Dan wordt het op een gegeven moment erg saai. Doe die forten er dan wel bij. Als opdracht avo heb je er toch geen last van.
 

DeletedUser8307

Een goed idee, maar het komt er niet. Simpelweg omdat InnoGames een bedrijf is, en een bedrijf is altijd op zoek naar winst. Bij het openen van 'classic' werelden gaat die winst naar beneden, en da's niet hun bedoeling.

Maar wat mij betreft invoeren! :D
Alleen zal dat niet gebeuren.
 

DeletedUser15073

Wel de hoop erin houden! :D
Daarbij zal er vast wel premium in zitten en met de huidige werelden kunnen ze vast nog wel genoeg verdienen (al helemaal als ze die onafhankelijkheids verklaring ding toch even in de shop gooien voor 2000 muntjes/nuggets per stuk :p)
We moeten alleen erg ons best gaan doen om dit er doorheen te krijgen :p
 

Deleted User - 308552

Cashbattles :o Ik neem al het geld wel, dan mogen jullie wachten tot ik er aan kom en neer ga :laugh: (oeps, ik moest linksaf slaan ipv rechtdoor? Jammer jongens :p)
 

DeletedUser

6/5 :p nee echt geweldig dit is wel het beste idee in tijden abe :) ga zo door
 

DeletedUser6377

@maxy

Eigenlijk heb je wel gelijk. Maar craften gaf een nieuwe twist aan de game, 650 halen.

Ja maar de old school stijl is juist zonder dingen als craften. Dus als men zo'n klassieke wereld wilt dan wilt men dus ook niet craften. Als je dit toch toevoegt dan schiet het z'n doel volledig voorbij.

Overigens met het nieuwe duelsysteem wat eraan gaat komen dit jaar zal denk ik de vraag naar zo'n klassieke wereld, met dus ook het klassieke duelsysteem, alleen maar toenemen.
 

DeletedUser

Absoluut niet!
Allereerst is craften een van de grootste gedrochten van het spel

Maar verder is juist de tijd van voor de forten, markt en sherrif zo mooi omdat je dan alles zelf moet doen. Anders kunnen we net zo goed 2.0 blijven spelen...
Sterker nog de markt heeft mijn spelplezier aanzienlijk vergalt!

dit^ FGs wel nog, al de rest niet. geen speciale boosts, geen kerk van level 1524241 waardoor de ranglijst een vertekend beeld geeft, geen crafts die toch veel te duur zijn, geen tombola, geen genaamde wapens ook als je mijn mening vraagt, gewoon lekker oldskool, echt een classic wereld, waarbij als je een houweel zoekt je 50 ijzer verkoopt omdat je csh spaart om een HW leger revolver te kopen ofzo :D
 
Bovenaan