• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Classis wereld

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .
Dan doe ik het wel :D

Dit gaat toch niet gebeuren, laat dan in ieder geval het .net forum vrij van onnodige ideeën.
Hoezo? Dit is 1 van de beste ideeën die ik ooit heb gezien =P Ik mis de oude gameplay. Op Runescape hebben ze ook ´2007´ servers ingevoerd, waarop je het spel speelt zoals het in 2007 was. Dat gebeurde nadat de spelers erom hadden gevraagd. Sommige game-makers doen het dus wel. Iets dergelijks kan hier toch misschien ook wel?
 

Deleted User - 36202

Er komen wel vaker slechte ideeën van hier op het .net forum, en 9 van de 10 schrijft er dan bij dat ze van hier komen. Dat geeft ons een slecht imago ;)
 
Er komen wel vaker slechte ideeën van hier op het .net forum, en 9 van de 10 schrijft er dan bij dat ze van hier komen. Dat geeft ons een slecht imago ;)

Maar je zei zelf al dat het vooral onwaarschijnlijk is dat het er komt. Hier is de enquete heel positief. Misschien komt het er niet, maar dat is iets anders dan dat het een slecht idee is toch? ;)
 
Dat iets hier 'goedgekeurd' wordt door de community betekent niet dat het een goed idee is. Bijvoorbeeld deze, deze, deze, of deze.

Is dat gebaseerd op jouw mening of zijn die ideeën op .net geweest en afgekeurd? Anyways, wanneer mag een idee dan wél op .net gepost worden? Als het hier wordt goedgekeurd is het dus nog steeds niet goed. Welke criteria zijn er dan nog over? Of het jou een goed idee lijkt? :rolleyes:
 

DeletedUser

Goh, ligt het aan mij of is The West sinds 2009 er een beetje op achteruit gegaan?
 

Deleted User - 36202

Is dat gebaseerd op jouw mening of zijn die ideeën op .net geweest en afgekeurd? Anyways, wanneer mag een idee dan wél op .net gepost worden? Als het hier wordt goedgekeurd is het dus nog steeds niet goed. Welke criteria zijn er dan nog over? Of het jou een goed idee lijkt? :rolleyes:

Als ik ja stem dan vind ik het goed genoeg om op .net gepost te worden ;) Dat is uiteraard geen richtlijn, maar meer wat ik vind. Je mag doen wat je wilt, ik geef alleen advies. Het is verder aan de persoon zelf om iets met dat advies te doen.
 

DeletedUser8307

Ze openen enkel nog premiumwerelden, dus het zou me raar lijken als ze ineens een wereld openen met dezelfde instellingen als bij het begin van the-west. Het is wel een goed idee.
 
Topics kunnen op .net ook gesloten worden als ze al eens voorgesteld zijn, zoals hierover al gezegd is, het is dus op uw eigen risico.

Als ik iets wil voorstellen kijk ik ook eerst naar .net of het daar al is voorgesteld vanwege de bovenstaande reden.
 

DeletedUser8570

Opzich zou een classic wereld niet slecht zijn, maar er zijn al werelden genoeg. En als er een zou komen wordt het een lange discutie van wat wel, en wat niet.

En om eerlijk te zijn twijfel ik of er veel spelers op een classic willen of zouden spelen als ze de huidige gewoon zijn.
 
Bovenaan