• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Classis wereld

Moet dit idee er komen?


  • Totaal aantal stemmers
    30
  • Enquête gesloten .

Deleted User - 2252

Met forten, zonder craften en zonder sheriff en markt.

Lijkt me ook leuk dat ze een wereld maken waarbij de duelformule met imago en tacktiek weer terugkomt.

Maar duren hierbij arbeiden 2 uur of zoals bij de PA werelds 1 uur? Persoonlijk ga ik dan voor de 2 uur omdat de zo heerlijk oud is :D
 

DeletedUser385

Met forten, zonder craften en zonder sheriff en markt.

Lijkt me ook leuk dat ze een wereld maken waarbij de duelformule met imago en tacktiek weer terugkomt.

Maar duren hierbij arbeiden 2 uur of zoals bij de PA werelds 1 uur? Persoonlijk ga ik dan voor de 2 uur omdat de zo heerlijk oud is :D

helemaal mee eens (omdat k geen like button mag plaatsen)
 

DeletedUser1448

dit gaat er toch nooit komen dus stemming is zinloos. Maar heb toch VOOR gestemd :D
 

DeletedUser

ja, classic werelden :D :D

OffT: leones, dat JIJ daar tegen op zou stemmen :o
 

DeletedUser385

ik zat lang te twijfelen

JA want is veel leuker
NEE want in onze HERINNERING is het leuker, vraag blijft of t wel leuk blijft, nu we hieraan gewend zijn

en ik ben TEGEN nieuwe wereld te openen , zuigt t-w NOG leger (aantal spelers wordt dan over NOG meer werelden verdeeld)
 

DeletedUser6377

ik zat lang te twijfelen

JA want is veel leuker
NEE want in onze HERINNERING is het leuker, vraag blijft of t wel leuk blijft, nu we hieraan gewend zijn

en ik ben TEGEN nieuwe wereld te openen , zuigt t-w NOG leger (aantal spelers wordt dan over NOG meer werelden verdeeld)

Wel een nieuwe wereld als w7 en briscoe gesloten worden (weer een migratie).
 

Deleted User - 36202

het spel gaat niet achteruit, ging tribal wars achteruit ? neen. the west zal dan ook niet achteruit gaan hoor ;)

Achteruit qua ontwikkeling bedoel ik ;)

Een classic wereld op tribalwars is in principe hetzelfde spel met andere instellingen, wat daar altijd al gedaan wordt. Een classic wereld verandert hier te veel aan het huidige spel.

Een RPG moet zich ontwikkelen, voorwaarts gaan. Niet blijven hangen in het verleden.
 
Nee gestemd omdat ik gewoon aan mijn eigen gevraagd heb of het zou zien zitten om op een classic wereld te spelen en het zegt mij niets. Voor mij is TW zoals het nu is goed genoeg.
 

DeletedUser6377

Nee gestemd, omdat ik gewoon aan mijzelf hebgevraagd of ik het zou zien zitten om op een classic wereld te gaan spelen en het zegt mij niets. Voor mij is TW zoals het nu is goed genoeg.

Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 10 tekens in.
 

DeletedUser15117

Oorspronkelijk geplaatst door lucius6
Nee gestemd, omdat ik gewoon aan mijzelf heb gevraagd of ik het zou zien zitten om op een classic wereld te gaan spelen en het zegt mij niets. Voor mij is TW zoals het nu is goed genoeg.

Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 10 tekens in.
Wel met spatie hè maxy.

OT: ik zou het wel leuk vinden.
 

DeletedUser

Ja, maar tribalwars is leuk! En tw niet :cool:

echt niet, t-w is vreselijk

Achteruit qua ontwikkeling bedoel ik ;)

Een classic wereld op tribalwars is in principe hetzelfde spel met andere instellingen, wat daar altijd al gedaan wordt. Een classic wereld verandert hier te veel aan het huidige spel.

Een RPG moet zich ontwikkelen, voorwaarts gaan. Niet blijven hangen in het verleden.
het kan geen kwaad
 

DeletedUser15073

Om hier ook weer even wat leven in te blazen met een sprankje hoop :p
De enquête is positief eruit gekomen :D
 

DeletedUser4468

Om hier ook weer even wat leven in te blazen met een sprankje hoop :p
De enquête is positief eruit gekomen :D

Om echt doorgestuurd te worden naar de devs, moet je op het Engelse forum minimaal 80% halen;)

Iig, als je denkt dat het zin heeft om dit idee naar het Engelse forum te brengen (waar een soortgelijk idee waarschijnlijk al een keer is gepost) , dan hou ik je niet tegen :)
 

Deleted User - 36202

Dan doe ik het wel :D

Dit gaat toch niet gebeuren, laat dan in ieder geval het .net forum vrij van onnodige ideeën.
 
Bovenaan