• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Winkelpolitie

DeletedUser

kun je wat doen aan "vieze harry" hij heeft eens komen shoppen en heeft nooit genoeg betaald terwijl hij gezworen had zelfs nog meer te betalen
 

DeletedUser5771

kun je wat doen aan "vieze harry" hij heeft eens komen shoppen en heeft nooit genoeg betaald terwijl hij gezworen had zelfs nog meer te betalen

Ik stuur hem een telegram, en als hij negatief antwoord, val ik hem aan, hij is tenslotte maar 1 duellevel hoger :).
 

DeletedUser5771

bedankt, je komt op de erelijst van onze stad te staan als je hem KO krijgt

Telegram gestuurd, nu nog wachten. :)

Ik heb trouwens een telegram gestuurd dat iedereen van de winkelpolitie zou kunnen gebruiken :)

Ziehier:
Beste (Naam),
Als lid van de winkelpolitie is het mijn volste plicht om runners (Mensen die shoppen, maar niet betalen) op te sporen, en helemaal plat te duelleren samen met
DavyCrocket,den rotzak,xander008,Bulcke en nog vele anderen,tot de runners betalen.
Ik heb een anonieme tip gekregen dat u zou geshopt hebben in (Naam stad) (Of 1 van de steden in de buurt) , en dat u niet betaald heeft, hierbij vraag ik u om netjes te gaan betalen,anders krijgt de winkelpolitie u te pakken. :)

Mvg,Leander123
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Is handig, zal het gebruiken als ik aan de beurt ben. Er zijn niet veel hoge wanbetalers :(
 

DeletedUser

Voor steden die eventueel een beroep op ons doen, lijken me een aantal zaken nuttig:

Minimum voorwaarde alvorens beroep op winkelpolitie te doen:
-Laat geen loslopers binnen, alleen spelers lid van een stad.
-Stuur shopper altijd de voorwaarden, ook al staan die in je stadsprofiel.
-Bewaar bevestigings PM van shopper.

Gaat het fout, is het hebben van deze dingen erg handig:
-Screenshot van stortingen op de bank van desbetreffende dag (verplicht)
-Screenshot van ledenlijst wanneer shopper binnen is (aan te bevelen)

Heb je dit, kun je 100% aantonen dat iemand een runner is. Hoe minder je hebt, hoe zwakker je case.

Wij komen ons bed NIET uit voor privé-geschillen, oude vetes of vervelende zusjes. Wij zijn er ALLEEN voor kleinere stadjes die bedonderd worden door iemand die ze niet terug kunnen pakken.
 

DeletedUser

davy
ge mag gerust mij aanvallen
ik zal wel even komen shoppen zonder te doneren
kijken als u dat lukt om te winnen van mij :D
 
Bovenaan