• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Winkelpolitie

DeletedUser

En ja hoor, de eerste runner is al gemeld door The Wild Wild West.
Dus laat me even Heel Duidelijk zijn: At the Bollies, New Goldhill en The Wild Wild West hebben winkelpolitie. Winkeldieven ga ik achterna en worden lamgeschoten. Net zolang tot ze $1000 boete komen storten bij winkelstadje.

Roven van welwillende, kleinere medespelers is een misdaad. Vind jij dat ook? Dan kunnen we zien wat te doen. Zijn er kleinere steden die behoefte hebben aan wat extra vuurkracht? Zijn er spelers die graag een runner n poepje laten ruiken? Zet je reactie hieronder.
 

DeletedUser5771

Zeer graag ;)
Count The Bibo maar in :)

Maar met runners veronderstel ik dat je shoppers bedoelt die niet betalen?
 

DeletedUser

als je zo graag wilt aanvallen mag je altijd bij mij langskomen! (dagelijks zelfs)
winst wel niet gegarandeerd :)
 

DeletedUser

Later, als ik groter ben Xander :)

Toch wel fijn dat de meeste grote spelers PPP hebben (poen, prestige en pretenties) Die hebben het niet nodig om zonder te betalen weg te lopen.
 

DeletedUser

Ja, anders wil ik die wel aanvallen voor achterstallige betalingen :D
 

DeletedUser

Later, als ik groter ben Xander :)

Toch wel fijn dat de meeste grote spelers PPP hebben (poen, prestige en pretenties) Die hebben het niet nodig om zonder te betalen weg te lopen.
yip of ze hebben een paar steden en bondgenote nen zo geraak je ook aan alles ma krijg ook schijt van die zogezegde leden ^^ dat shoppen dan weer er uitgaan
 

DeletedUser

Later, als ik groter ben Xander :)

Toch wel fijn dat de meeste grote spelers PPP hebben (poen, prestige en pretenties) Die hebben het niet nodig om zonder te betalen weg te lopen.

je staat nochtans boven mij :p

(maar voor niet lang meer... muhaha :p )
 

DeletedUser

Netjes gedaan Xander :)

Sja, met dat eeuwigdurende geshop van mij kan ik niet zo vaak duelleren. Overstaptijd nadert de 50 uur. Ik kan wel vechten onder andermans vlag tijdens het shoppen maar dat is niet tof. Straks als ik weer thuis ben haal ik de schade wel in :)))
 

DeletedUser

Mogen spelers die ook wel wat te ruiken in de aanbieding heeft zich ook melden? Als ik er niet de halve wereld voor hoef af te reizen stel ik mijn coquistadorenzwaard ook ter beschikking in de strijd tegen laffe criminelen
 

DeletedUser

Lijkt me geen probleem Bulcke:) Ik doe nu 3 stadjes. Jij kan contact opnemen met stad the Bibo om wat bescherming te geven.
-Je werkt naar eigen goeddunken. Is een runner te groot of te klein, geef je de naam door aan mij of een ander-
 

DeletedUser

Op dit topic komen vraag en aanbod samen. Het is niet mijn bedoeling dit van a tot z te regelen. Iemand die wil beschermen doet dit zelfstandig. Hij/zij neemt 2-3 stadjes in de buurt voor z'n rekening. Wachtlijsten e.d worden niet aangelegd.
 

DeletedUser5771

The bibo verkoopt momenteel sombrero's, grote kans op runners dus. :)
 

DeletedUser

ik ben in een stad vogelvrij verklaart aleen maar omdat ik 4 dollar teweinig belaalt had ik had 496 dollar gestort.:mad:
 

DeletedUser

ik ben in een stad vogelvrij verklaart aleen maar omdat ik 4 dollar teweinig belaalt had ik had 496 dollar gestort.:mad:

Is dat waar? Bespottelijk gewoon. Hoe lang zat je in die stad?
Maar er zijn goeie steden genoeg :)
 

DeletedUser5771

Wat belachelijk. :)
Zijn er nog meldingen van runners?
Ik wil er graag eentje helemaal platduelleren :D
 

DeletedUser

Runners zijn nooit 100% te voorkomen. Maar je doet er goed aan nooit loslopers toe te laten. Weet uit welke stad iemand komt en maak de voorwaarden duidelijk. Dan zijn misverstanden practisch uitgesloten. Mocht er iets foutlopen, mail je de speler en zijn burgemeester. Heeft dat geen effect, kan je om hulp vragen.

Voorbeeld is deze mail:

maartenve op 09-06-09 om 15:33 uur
en dan
DavyCrockett op 09-06-09 om 14:05 uur
dan blijf jij je levenlang een paria :)))
maartenve op 09-06-09 om 12:15 uur
dat gaat niet als ik niet in een stad zit
DavyCrockett op 09-06-09 om 08:53 uur
laat maar komen. jij bent een platte dief en ik pak je zodra ik kan :)
maartenve op 09-06-09 om 08:06 uur
als je mij aanvalt komt MasterJesseS1 achter je aan
DavyCrockett op 08-06-09 om 22:18 uur
Ben jij weggelopen bij TWW zonder te betalen? Als dat zo is, maak dat maar snel goed. Anders kom ik achter je aan ;)
 

DeletedUser

Als dat zo is ben je geript! En dat kan ik me nauwelijks voorstellen van manuel.
 
Bovenaan