• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"Winkel" vrijspelen na opdracht voltooing

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 36 73,5%
  • Nee

    Stemmen: 13 26,5%

  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser9519

Mij maakt het totaal niet uit. Ik vind die sjamaanopdracht zelf maar vervelend, maar ik heb er geen last van.
 

DeletedUser12001

9/10

Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 10 tekens in.
 

DeletedUser

Waarom winkels vrijspelen? Als ik naar het dorp ga moet ik toch ook niet eerst wat voor me moeder doen voordat ik een winkel binnenga.
 

DeletedUser4892

Waarom winkels vrijspelen? Als ik naar het dorp ga moet ik toch ook niet eerst wat voor me moeder doen voordat ik een winkel binnenga.

Dat is een beetje een rare vergelijking vind ik dan... Maar wat vind je dan van de sjamaan opdracht? Dat werkt op de zelfde manier.

Ik vind het een erg goed idee. Als beginner weet je niet meteen dat als je op een knopje in je inventaris klikt, er plotseling een winkel opent. Het is dus ook goede promotie.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

bij de sjamaan is het nu zo dat je hem binnen 25 lvl's makkelijk vrijspeeld. bij welk lvl moet de winkel beschikbaar zijn?

opmerking bij een laag lvl:
dan is het ook niet zo nuttig

opmerking bij een hoog lvl:
beetje naar voor de mensen die al hun punten zetten op duelleren of fortvechten
 

DeletedUser

bij de sjamaan is het nu zo dat je hem binnen 25 lvl's makkelijk vrijspeeld. bij welk lvl moet de winkel beschikbaar zijn?

opmerking bij een laag lvl:
dan is het ook niet zo nuttig

opmerking bij een hoog lvl:
beetje naar voor de mensen die al hun punten zetten op duelleren of fortvechten

Binnen 25 Levels? o_O

Sjamaan quest is beschikbaar vanaf level 14 eh :p

Voor winkel level 16 ofzo, en dan dat zijn zoon/dochter vermist is.. dat je haar terug moet vinden en als dank gaat ie je stalken in je inventaris ^^
 

DeletedUser

Ik denk dat het beter is om aan devs over te laten om te bepalen op welk moment de opdracht uitvoerbaar is. Deze hebben veel beter inzicht hierin.
 

DeletedUser

Kleine opmerking hierover:

De "winkel" wordt bij mijn weten het meest gebruikt op lagere levels. Iemand van level 50 zal dus nooit/zelden gebruik maken van deze "winkel" aangezien er dan nog amper goede voorwerpen bij zitten. Je zal dus de opdracht niet te moeilijk maken en zeker niet voor een hoog level. Mijn voorkeur (als het dan al toegevoegd zou worden) zou gaan naar level 5. Dit bereik je snel door de NPC duels en hierdoor kan je dus ook sneller je arbeiden uit gaan voeren.

Niet persé.. voorwerpen zoals Edele stropdas kan een level 1 niet kopen.. vraag mij af wrm dat er op lv 1 al bijzit..

Mss de opdracht direct starten na de introductie, maar dan een soort quest bijzetten van: Bereik level 5.
 

DeletedUser

De winkel in de inventaris, daar hadden we het over. Een soort magische winkel,
iest bijzonders, want hij is er altijd...

ik heb nooit de indruk gehad dat de winkel daadwerkelijk in de invertaris zat. volgens mij is het alleen zo de het knopje daar zit. de winkel is gewoon op de plek waar je toevallig bent...
 

DeletedUser12001

Ik vind de winkel van je inventaris, en die in je eigen stad, en dan nog eens de markt (wat dan neerkomt op 3) nogal veel eigenlijk...
 
Bovenaan