• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

"Winkel" vrijspelen na opdracht voltooing

Moet dit idee er komen?

  • Ja

    Stemmen: 36 73,5%
  • Nee

    Stemmen: 13 26,5%

  • Totaal aantal stemmers
    49

DeletedUser

Voorstel

De winkel via een opdracht beschikbaar stellen.

Details

De winkel is momenteel beschikbaar vanaf het moment dat een speler voor het eerst zijn inventaris opent. Mijn voorstel gaat erover dat er een uitdaging in het spel komt door middel van een nog nader te bepalen opdracht waarbij de winkel vrij gespeeld wordt. Zoals nu bij de Sjamaan het geval is. Dat geeft meer diepgang in het spel als nu, nu heb ik iets van, hoezo loopt er constant een winkel met je mee?

Misbruikpreventie

Ik kan me niks bedenken wat nu niet al mogelijk is.

Visuele hulpmiddelen

Zie de Sjamaan opdracht reeks, iets dergelijks kan hiervoor ook geïmplementeerd worden.

Samenvatting

De winkel via een opdracht beschikbaar stellen om meer uitdaging en diepgang in het spel te brengen.

Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Om het dan wel eerlijk te houden, Moet dit dan worden ingevoerd op een nieuwe wereld :)

Verder 5/5
 

DeletedUser

Ja uiteraard, bestaande werelden kunnen de opdrachten wel doen, maar hebben de winkel al. Alleen bij nieuwe werelden krijgen ze op het eind pas de winkel natuurlijk :)
 

DeletedUser

lijkt me leuk :).

en misschien een extra kleine suggestie :
dat naarmate de opdracht vordert je meer en meer winkel productjes vakjes vrij krijgt, en als je de hele opdracht afsluit uiteindelijk je 8 vakjes krijgt ;)
 

DeletedUser

en wat zou je dan doen qua quests? jobs die voor iedereen beschikbaar zijn op lv 10 fzo? bv wat ham inzamelen? Mss een persoon laten komen in de Saloon? ^^

Maar topidee! 5/5
 

DeletedUser

slecht idee, de handelaar is er juist bijgekomen om beginnende spelers bij het spel te houden...als je nu gaat zorgen dat die winkel pas later komt zullen de devs eerst hun plan om beginnende spelers langer erbij te houden moeten laten varen.
 

DeletedUser

Volgens mij is het motiverender om bij een spel te blijven wanneer je er dingen in bereikt als wanneer je zaken in je schoot geworpen krijgt. De opdrachten reeks hoeft natuurlijk niet te moeilijk te zijn. Gelijkwaardig aan die van de sjamaan vind ik goed genoeg.
 

DeletedUser

4/5

goed idee.

maar is het misschien ook niet leuk dat je na mate de opdracht voderd meer vakjes krijgt?de laatste vakjes zijn dan dus ook moeilijker te krijgen dan de eerste
 

DeletedUser

5/5

Het bericht dat je hebt ingevoerd is te kort. Voer minstens 10 tekens in.
 

DeletedUser8307

Beoordeling:

4,5/5. Goed idee, er is wel geen opdracht nu, dus daarom geen 5. :)

:up:
 

DeletedUser

Kleine opmerking hierover:

De "winkel" wordt bij mijn weten het meest gebruikt op lagere levels. Iemand van level 50 zal dus nooit/zelden gebruik maken van deze "winkel" aangezien er dan nog amper goede voorwerpen bij zitten. Je zal dus de opdracht niet te moeilijk maken en zeker niet voor een hoog level. Mijn voorkeur (als het dan al toegevoegd zou worden) zou gaan naar level 5. Dit bereik je snel door de NPC duels en hierdoor kan je dus ook sneller je arbeiden uit gaan voeren.
 

DeletedUser

4/5 goed idee

Ik zou niet proberen al die opdracht te maken, want er worden devs voor betaald die dat toch veel evenwichtiger kunnen bepalen
 

DeletedUser9257

Kleine opmerking hierover:

De "winkel" wordt bij mijn weten het meest gebruikt op lagere levels. Iemand van level 50 zal dus nooit/zelden gebruik maken van deze "winkel" aangezien er dan nog amper goede voorwerpen bij zitten. Je zal dus de opdracht niet te moeilijk maken en zeker niet voor een hoog level. Mijn voorkeur (als het dan al toegevoegd zou worden) zou gaan naar level 5. Dit bereik je snel door de NPC duels en hierdoor kan je dus ook sneller je arbeiden uit gaan voeren.

dat is wel waar als je nog maar net begint is het ideaal om een gebroken kruik te kopen met je eerste centjes van tabakplukken :laugh:
 
4/5
Ik vind het alleen leuk als je idd steeds meer vakjes krijgt, en misschien op hele hoge levels dat je dan betere voorwerpen krijgt en misschien dat die voorwerpen dan vaker worden ververst? Op zichzelf voegt dit namelijk weinig toe vind ik, maar het biedt wel mogelijkheden...
 
Bovenaan