DeletedUser
Voorstel
De winkel via een opdracht beschikbaar stellen.
Details
De winkel is momenteel beschikbaar vanaf het moment dat een speler voor het eerst zijn inventaris opent. Mijn voorstel gaat erover dat er een uitdaging in het spel komt door middel van een nog nader te bepalen opdracht waarbij de winkel vrij gespeeld wordt. Zoals nu bij de Sjamaan het geval is. Dat geeft meer diepgang in het spel als nu, nu heb ik iets van, hoezo loopt er constant een winkel met je mee?
Misbruikpreventie
Ik kan me niks bedenken wat nu niet al mogelijk is.
Visuele hulpmiddelen
Zie de Sjamaan opdracht reeks, iets dergelijks kan hiervoor ook geïmplementeerd worden.
Samenvatting
De winkel via een opdracht beschikbaar stellen om meer uitdaging en diepgang in het spel te brengen.
Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
De winkel via een opdracht beschikbaar stellen.
Details
De winkel is momenteel beschikbaar vanaf het moment dat een speler voor het eerst zijn inventaris opent. Mijn voorstel gaat erover dat er een uitdaging in het spel komt door middel van een nog nader te bepalen opdracht waarbij de winkel vrij gespeeld wordt. Zoals nu bij de Sjamaan het geval is. Dat geeft meer diepgang in het spel als nu, nu heb ik iets van, hoezo loopt er constant een winkel met je mee?
Misbruikpreventie
Ik kan me niks bedenken wat nu niet al mogelijk is.
Visuele hulpmiddelen
Zie de Sjamaan opdracht reeks, iets dergelijks kan hiervoor ook geïmplementeerd worden.
Samenvatting
De winkel via een opdracht beschikbaar stellen om meer uitdaging en diepgang in het spel te brengen.
Administratie
Is dit idee volgens de richtlijnen voor het posten van een idee? Ja/Nee
Heeft dit idee iets te maken met de reeds voorgestelde ideeën? Ja/Nee
Laatst bewerkt door een moderator: