• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beter VSW en BG of XX en BG?

DeletedUser

VSW bestaat niet!? XX en VSW nemen de hele wereld over! Ik zeg join een andere alliantie! Want als het zo doorgaat komt het dus niet goed he! Als er nu een alliantie komt die zich op het zuidewesten gaat richten zit het daar ook weer eens anders!
 

DeletedUser

VSW bestaat wel zeker, VWS uiteraard niet. Die heb ik namelijk nog nooit gezien.
 

DeletedUser

gelukkig voor W1 bestaat VWS niet, met verwaande gasten kom je namelijk niet ver. VSW daarentegen is het voorbeeld van nederigheid.

Nou dat was niet te merken toen ik ze een vraag stelden of dat ik ze kon helpen.
 

DeletedUser

dat is dan jammer, maar niet iedereen is verwaand binnen VSW. Natuurlijk lopen er een paar mensen die zichzelf een beetje belangrijk vinden, maar dat zijn er maar een paar. Helaas had jij dus net dat verwaande balletje bericht.
 

DeletedUser

dat is dan jammer, maar niet iedereen is verwaand binnen VSW. Natuurlijk lopen er een paar mensen die zichzelf een beetje belangrijk vinden, maar dat zijn er maar een paar. Helaas had jij dus net dat verwaande balletje bericht.

Die geen sprak anders namens de hele VSW en niet uit persoonlijke titel.
 
Bovenaan