• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wie is beter VSW en BG of XX en BG?

DeletedUser

Wie is de beste van werled 1?

Zelf vind ikXX zeer sterk ze hebben zeker minder goede steden (kwa inwoners)
en dan toch veel mensen met fort gevecht hebben! Dat is het zwakke punt in VSW;)
 

DeletedUser

Op dit moment is XX toch in de groeiende richting op, ook al zijn er best wel volle steden denk ik, silver city XX, Gun smoke city, Fawlty towers XX, courage city XX en EasyRiders XX.
 
aan welke voorwaarden moet je voldoen om de beste te zijn?

veel leden in je club hebben zegt natuurlijk helemaal niets
 

DeletedUser

veel leden is meer kans op actieve, meer mensen die mee helpen met fortgevechten, meer mensen die storten om een fortgevecht te beginnen, meer mensen die ook duelleren.
 

DeletedUser

als je ziet uit hoeveel mensen XX en VSW allebei bestaan hebben ze allebei een bedroevende opkomst bij gevechten.
 

DeletedUser5695

Dit zijn van die nutteloze en nodeloze "discussies" die doorgaans ontaarden in welles nietes en moddergooien, hou er toch gewoon mee op....
 

DeletedUser

Dit zijn van die nutteloze en nodeloze "discussies" die doorgaans ontaarden in welles nietes en moddergooien, hou er toch gewoon mee op....



Gaan wel even ontopic dit is wat jij vind en niet van wat zegt die en die;)
en miss leren er wel wat hun hooft n beter koel te houden:p



aan welke voorwaarden moet je voldoen om de beste te zijn?

veel leden in je club hebben zegt natuurlijk helemaal niets

Licht er aan wat je vind.
Ik vind xx susesvoller wegens de opkomsten bij fortgevecht daar heeft VSW een zwak punt is;)
 

DeletedUser5695

ik wil je niet belediging maar kan weinig kaas maken van wat je schrijft, wellicht dyslextisch, maar gebruik dan svp ff een spellingscontrole ofzo ;)
 

DeletedUser

ik kan het ook lezen, dus zou jij het ook moet lezen denk ik, hij zij in ieder geval dat je ontopic moet blijven en hij niet vraagt wat jij er van vind.
 

DeletedUser5695

sorry voor de offtopic ; nee ik kan t niet lezen aangezien het boordevol spellingsfouten staat en de zinnen grammaticaal enorm slecht in elkaar zitten. Als ik wil puzzelen koop ik wel een puzzelboek bij de Bruna...
En daarnaast vraagt ie om iedereen zijn/haar mening, maar zodra die hem niet aan staat gaat ie volgens jou (want ik ben blij dat jij het wel lezen kunt :p ) zeggen dat die mening hem niet interesseert? LOL
 

DeletedUser

Dat lees ik wel ja, als ik het goed gelezen heb. XD

maar ontopic :p

Welke stad is het beste op dit moment van W1? 1 van VSW of van XX.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Je kan niet zeggen welke stedengroep het beste is. ;)
Iedereen vindt z'n eigen groep gewoon het beste. Misschien is er de laatste tijd minder opkomst bij VSW (zoals jullie denken). Dat komt onder andere door fake-aanvallen. Dat geeft je echt geen zin meer in een fortgevecht. Trouwens, The-West draait niet alleen om fortgevechten. In ranglijsten staat VSW toch meestal bovenaan. ;)
 

DeletedUser

kleine stedengroepen die bij VSW of bij XX+OBD zijn aangesloten zie ik gewoon als XX of als VSW.
 

DeletedUser

Mmmm ik vind het een beetje laf om zo echt de hele wereld over te nemen:p
 

DeletedUser

Zelf ben ik ook voorstaander van geen 2 overheersende groepen.
Maar het is praktisch niet mogelijk omdat iedereen wel vrienden in 1 of andere BGstad heeft zitten. Uiteindelijk gaan de beste toch weer terug samen zitten.
 

DeletedUser4763

wie de beste is ?? ik zou zeggen de XX / OBD, waarom ? omdat zy veel kleiner zyn in wat betreft het aantal aangesloten steden en leden en toch knap weerstand bieden aan VSW, ICC en al wie hun volgt en helpt
 
Bovenaan