• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 9 ook kapot?

DeletedUser

Waarom? Omdat ze een nachtaanval deden op een dode stad met redelijk veel forten, die tevens eerst in de bg zaten? Niets mis mee, als een leider van Dikke Lol nog actief was en de forten hadden overgeplaatst.

Maare, hebben ze gewonnen? Ben wel benieuwd namelijk.
 

Deleted User - 2252

Er is toch niks mis mee op van een dode stad zijn forten te veroveren? :unsure:

Ik geef toe, de tijd kan beter:p
 

DeletedUser

De forten moeten bij actieve steden komen, die bouwen ze tenminste uit. Zonder goed uitgebouwde forten geen mooie gevechten.

Misschien binnenkort een fg stop doen voor een maand zodat men allen aan die fortuitbouw kan werken ;)
 

DeletedUser15194

wat een onzin.

een maand niks doen?
er zijn genoeg forten al een heel stuk uitgebouwd, ondertussen kan je best aan andere werken.
 
hm ik vind die nachtFGs ook niet echt een fantastisch idee maar ik ga er van uit dat ze een goede reden hebben.
FF bestaat toch al 3 jaar ofzo (al voor briscoe) en (toch op briscoe) is het de eerste keer dat ze zoiets doen
 

Deleted User - 2252

De forten moeten bij actieve steden komen, die bouwen ze tenminste uit. Zonder goed uitgebouwde forten geen mooie gevechten.

Misschien binnenkort een fg stop doen voor een maand zodat men allen aan die fortuitbouw kan werken ;)

Nooit opgevallen dat de 24 uur voor een fg het fort het meest wordt uitgebouwt? :p


Het doel van de aanvallen van Fafa is inderdaad (zover ik weet) forten van een inactieve stad naar een actieve brengen.
 
Fanta, stelletje dikke zielepoten zeg

Waar slaat dit nu weer op. waarom deze reactie als je niet weet hoe de vork in de steel zit.

Ik zal het proberen uit te leggen

Wij hebben die forten samen met dikke lol veroverd , inmiddels is actieve leideng ineens vertrokken bij dikke lol en de rest reageert niet op forum en er komt zo goed als niemand meer van hun bij eigen fortgevechten zo dat wij alles moesten opknappen.

Ze zijn nu uit bg om dat ze niks meer met fg doen en niks meer van zich laten horen.
om deze forten binnen de bg te houden wilden wij dit intern, maar ineens gaan er mensen mee bemoeien die niet eens betrokken zijn bij deze actie, en niet verplicht zijn om te komen , wij vallen immers geen alliantie aan dus niemand heeft er last van alleen wij om dat we het op deze manier moeten/wilde doen.

dus wil je geen nacht fg , dan gewoon niet komen :laugh:
.
het is maar tijdelijk
 

DeletedUser

Das altijd zo, mensen weten er weinig vanaf en dan is het meteen een wandaad. Ze weten de redenen niet dus het is meteen een laf iets.

Ik vind dat de redenen ervoor zijn, ik wist het eigenlijk al. Jullie vallen Dikke Lol niet zomaar aan ;)
 
ik dacht al zoiets,
kan het kwaad als ik vannacht dan deff? jullie winnen toch sws met run en ik zal vlag ook niet blokken denk ik (want ik zal a/h slapen zijn :hmf:)
kwestie van het wat spannender te maken
 

DeletedUser14705

Ah? Cahokia houden tenminste toegankelijke en eerlijke FG's lijkt me.
Dat ze jullie als doelwit houden, hebben jullie over jezelf gebracht.
 

DeletedUser

Mwah. Mijn bg gaat ook voor eerlijke gevechten dusja. Zit er alleen niet in op dit moment, gg halen enz ;)
 

DeletedUser

Als cahokia een normale aanval wilt doen, wordt deze toch bijna altijd gecounterd.

Wij gaan gewoon voor eerlijke en leuke fg in de wereld, maar er zijn een paar steden die dat niet willen natuurlijk.
 
Als cahokia een normale aanval wilt doen, wordt deze toch bijna altijd gecounterd.

Wij gaan gewoon voor eerlijke en leuke fg in de wereld, maar er zijn een paar steden die dat niet willen natuurlijk.

ja sorry voor die counter, nu we in ally zitten zou het goed moeten gaan :hmf:
en cole ik snap de zin ook niet, maar wel de reden dat je 'm schreef :p
 
Bovenaan