• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 7: Chat

DeletedUser6801

een ezel is zo v ervelend, de eerste grote aankoop die ik altijd doe, is de quarter horse, en volgens mij had ik ook als een van de eerste op en paar avonturiers na
 

DeletedUser

veel mensen die langer spelen vinden het lelijk maar het is gewoon wennen
 

DeletedUser

Nou begint het leuk te worden, ik heb een dreigement van een DC lid gekregen dat de tijd tegen mij tikt... ben benieuwd wat er gaat komen ;)
 

DeletedUser9519

Ik heb 16 uur werken aanstaan, ik ging namelijk level up door een opdracht en ik had nog 2 dingen open staan.
 

DeletedUser9519

Nu ik Belle Starrs heb kan ik alle spookstad opdrachten afsluiten en stijg ik lekker op de ranglijst, eergisteren stond ik nog 11de en nu alweer 8e :p
 

DeletedUser

Ik heb 16 uur werken aanstaan, ik ging namelijk level up door een opdracht en ik had nog 2 dingen open staan.

ik deed er gisteren ofzuu zo'n 24 uur ofzu :D wel eens tussen 1 geld storten.. maar anderes zonder te slapen.. van sochtends en nu nog bezig.. dus ben ik toch al een goeie 24uur aan het arbeiden vermoed ik :)

8 arbeiden aan zetten is leuk :D
 

DeletedUser9519

Ik bedoel 16 uur aan arbeiden aanzetten, dus niet gedaan hebben, ik heb ook wel eens tijden dat ik achter mekaar door arbeiden heb gedaan :p
 
Bovenaan