• Howdy, cowboy of cowgirl! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een!
    Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Wereld 7: Chat

DeletedUser9519

Ik kan Soulspark nog inhalen, maar het verschil tussen Soulspark en ownage-guy zijn al 2 levels dus dat wordt nog eens heel erg lastig.
 

DeletedUser

ik kan sinds dit level opeens gevangenis bewaken en coyoten jagen. als ervaring arbeidjes is dat wel heel wat beter als sinaasapppels plukken en dammen verwijderen :p
 

DeletedUser

eerste stedengroep (DC)met 3 steden in top 15 ik hoop dat we niet te veel op AWE lijken
 

DeletedUser9519

Ik word nu al 5x uitgenodigd, zie het bericht:

marsbody heeft je uitgenodigd om toe te treden in de stad 'abdelrahmen mansour '.

Dit keer laat ik de uitnodiging gewoon staan, dan stuurt hij het tenminste niet nog eens.
 

DeletedUser

lol hopelijk heb je niet zoveel lastpakken maar je brengt me op een idee
 

DeletedUser9519

Ik heb mezelf helemaal verslapen, ik moest het eerste uur beginnen en ik vertrek 3 kwartier van tevoren. Ik zou om half 8 moeten vertrekken ongeveer. Ik werd om 9 uur wakker. Het 3de uur heb ingeroosterd tussenuur dus ik kan hier lekker blijven zitten en wachten tot het 4de.
 

DeletedUser9519

Mijn wekker stond uit bleek... Gisteren ook al maar toen werd ik gewoon om de juiste tijd wakker. Heb ik zelf mijn wekker per ongeluk uitgezet? Heeft iemand anders het gedaan omdat er maandag geen school was? Ik weet het nog niet...

To be continued...
 

DeletedUser

netjes :p

ik ben een redelijke tijd over gestapt naar een mustang, en heb er een kettingkje bij gekocht :) tot nu toe wel tevreden mee.
 

DeletedUser385

en octavia gaat volgen

tot paar weken geleden leidden we

maar toen was 1 bouwer op vakantie, en toen zaktten we hard:p
 
Bovenaan